Hotel Mövenpick Resort

7,7

Terug naar overzicht

Restaurants

MyriamC, 21-10-2012
Maakt het uit met welke touroperator je reist om gratis te kunnen eten in de à la carte restaurants? Bij Neckermann (België) lees ik dat ze allemaal te betalen zijn. ???????

9 reacties Restaurants

MyriamC, 21-11-2012
Ah, dat wou ik nog schrijven maar helemaal vergeten. Als je de weersites opzoekt, kijk dan naar de temperatuur van Eilat. De temperatuur die ze opgeven voor Taba is die van het weerstation op de luchthaven. Die ligt op 800m hoogte en op 45 km in de woestijn. Scheelt toch wel een aantal graden met de temperatuur aan zee! Wij hadden gemiddeld zo'n 29° en al van heel vroeg 's morgens is het lekker warm. Mijn man (zonneklopper) lag meestal al om 7u15 aan het zwembad. Hij wou er echt alles uithalen omdat de dagen zo kort zijn.
betty, 21-11-2012

Beste Myriam,

Kan je me toch nog even vertellen hoe het eigenlijk met de temperatuur zit momenteel overdag en 's avonds ?

Bedankt hé

Betty

Betty, 21-11-2012

Beste Myriam,

Het spijt me te moeten lezen dat je niet echt een schitterende vakantie hebt gehad....er staat ons nog wat te wachten dus.....

Alleszins bedankt voor je feedback hé.

Groetjes,

Betty

MyriamC, 20-11-2012

Zo, wij zijn vanavond teruggekeerd uit Taba. Eerlijk gezegd begrijp ik het kwaliteitslabel 'select' en 'prestige' van de Belgische touroperators niet goed. Het hotel (Sofitel) was niet slecht, maar zeker geen 5* waard. Het was onze 12de (als ik mij niet vergis) keer in Egypte en dit was toch wel een van de minste hotels, vooral wat het eten betreft. Zeer weinig afwisseling en slecht bereid. Kip en vis zeer droog, groenten meestal platgekookt, pasta niet gaar, ... enfin ik heb daar voornamelijk op brood, komkommer en tomaten geleefd. We zijn een keer gaan eten in de Hyatt en in de Marriott (dine-around systeem), maar het was daar al niet veel beter. Het hotelcomplex op zich is wel mooi, zeer ruim van opzet, een prachtig zwembadencomplex dat vlak aan het strand gelegen is, maar aan de andere kant zeer ongezellige donkere restaurants (twee hoofdrestaurants, helaas met exact dezelfde gerechten) en een al even ongezellige en donkere bar. Het 'restaurant' aan het zwembad doet eerder denken aan een kantine in een fabriek. Onze kamer was wel zeer ruim met een heel groot en goed kingsize bed, nette badkamer met inloopdouche en groot terras, maar alles heeft zijn tijd wel gehad. Er zijn drie gebouwen: gebouw 1 en 2 dateren van 2002, gebouw 3 van 2008. Wij zaten in blok 2 (hadden per mail een rustige kamer op de hoogste verdieping gevraagd en ook gekregen). Misschien dat blok 3 er wel beter uitziet. Ook jammer is dat de zon al om 16u achter de bergen verdween.

Het personeel was er wel heel vriendelijk en behulpzaam en ze spraken vrijwel allemaal goed Engels.

Als je nog vragen hebt, dan lees ik het wel.

Goede reis alvast!

Betty, 11-11-2012

Oh jullie zijn er momenteel..... héél fijne vakantie nog hoor.....hopelijk allemaal positief.

Groetjes

MyriamC, 11-11-2012
Zeker Betty. Wij komen op 20/11 terug.
Betty, 11-11-2012

Beste Myriam,

Ik vertrek op 26/11 naar het Sofitel in Taba, zou jij me je ervaring daarover even kunnen mededelen aub. Dank bij voorbaat.

Groetjes, Betty

MyriamC, 31-10-2012
Thanks! We hebben uiteindelijk de Sofitel geboekt.
DeBuck, 31-10-2012
Bij sunjets en jetair ook te betalen.