Hotel Mövenpick Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°23°
Hotel Mövenpick Resort
7,8

154 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

een goedn hotel voor zijn geld

CP
16-10-2013

een ideaal plaats om naar jeruzalem te gaan in israel ,maar anders is er daar niets te zien ,alleen soldaten .

GEEN 5 STERREN WAARD

J.Becks
13-5-2013

Als je 2 zelfde kamers boekt krijg je totaal verschillende kamers, een mooie en heel simpel,

schoonmaken mag beter, net als in de openbare toilet zijn er geen papieren handdoeken ook niet als dit gemeld is. Eten vaak koud, kwaliteit was wel goed. aan een buitenbar krijg je wijntje, en dat voor 5 sterren kan niet. sommige personeel leden zijn vriendelijk, maar velen zijn er echt alleen voor de velen russen. Je zit overal ver vanweg, NOOIT DOEN!!!!!!!

Te mijden tijdens offerfeest !!

DeBuck
31-10-2012

Tijdens deze periode is het er zeer druk en lawaaierig !

Mag wel eens in de brochures

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

fantastisch hotel! zeker een aanrader!

Petruschka
3-8-2012

Movenpick resort is een super hotel en zeker een aanrader om ooit eens naar toe te gaan ! De bediening was zeer goed, personeel was zeer vriendelijk. Kamers netjes en verzorgd, alle dagen 2 flesjes water op de kamer , prachtig zicht op de zee en het zwembad. Er is voldoende plaats om te liggen aan het zwembad en de zee, alle dagen kreeg men propere handdoeken. Een minpuntje is dat er niets te doen is buiten het hotel en dat de uitstappen zeer duur zijn, Petra 220 euro per persoon om te gaan bezoeken !!! Voor Europeanen is restaurant Sea Shell zeer rustig en aangenaam om te eten zowel in de morgen als middag en avond, hoofdrestaurant is veel drukker en niet zo gezellig. Wij hebben zeker een prachtige vakantie gehad in dit hotel en gaan er zeker nog terug gaan.

zeer goed hotel

SARAH
17-6-2012

Wij zijn hier vorig jaar geweest rond pasen en vonden dit een zeer goed hotel,of het nu 4 of 5 sterren waard is laat ik in het midden maar de mensen die schrijven dat het maar 2 of 3 sterren waard is, sorry dat klopt gewoon niet!

op alle vlakken waren wij tevreden:de kamers in orde en netjes,het eten viel zeer goed mee, de zwembaden,het privestrand vlak aan het hotel waar echt vanalles te doen is.

ook een zeer goede kinderclub en kinderanimatie.

het kan dat dit hotel voor een movenpick lager scoort dan andere hotels van deze keten, maar daar spreek ik me niet over uit (eerste keer movenpick) maar wij waren zeer tevreden.

taba is niet veel te zien of te doen voor de rest, je bent aangewezen op je hotel maar dat weet je op voorhand,wij hebben een daguitstap cairo gedaan met taxi (goedkoper dan via agentschap!) en dat was echt de moeite (4 uur rijden dus best lang maar echt een aanrader)

voor de rest geen seconde verveeld, prima hotel, prima prijs/kwaliteit, een aanrader!

Mooi hotel maar op verkeerde lokatie

Geert
15-5-2012

Hotel is zeer net, prachtige tuinen,zeer ruime en verzorgde kamer. Wij vonden het Hotel, niet druk,zelfs iets te rustig. Zijn bijna altijd gaan eten in het hoofdrestaurant. Begrijp de negatieve commentaren niet. Gezellig altijd buiten gedineerd, ruim ontbijtbuffet. Hoofdmaaltijden wel wat eentonig :kip,vis,rijst ... Maar dat stoorde ons niet.

Animatie stelt niet veel voor,maar de bar was wel leuk.

Buiten het hotel is er niets. Zijn wel paar keer naar eilat geweest, juist over de grens. Leuke stad mat veel winkels en kleine shops.excursies van de touroperator zijn wel duur maar de trip naar Jeruzalem was vermoeiend maar een heel goede Franstalige gids. De safari was shkie maar wondermooi en de boottrip was rustgevend

Geen 5 sterren waard!

stéphanie
9-5-2012

Wij hadden twee weken geboekt in dit hotel, maar hebben besloten om reeds na een week terug te keren. Het hotel is op zich wel mooi en we hadden een ruime kamer, maar het eten en hygiëne is gewoon ondermaats. Het grote restaurant is ontzettend lawaaierig en de obers niet bepaald vriendelijk. Ook de nachten waren bijzonder lawaaierig door gasten die een hels kabaal maken in de gang en met de deuren slaan. In de omgeving valt ook niets te beleven. Als je het hotel uitstapt, lijkt het een stort met overal vuil en dan de woestijn. Aan mensen die dit hotel boeken, raad ik aan om zeker Motilium en Imodium te voorzien, het zal van pas komen! Persoonlijk zal ik er nooit terugkeren. Let ook goed op met de excursies die aangeboden worden door de touroperators. Ze zijn vaak kostelijk en niet altijd even goed georganiseerd. Zo werd de trip naar Petra voor ons gewoon een hel.

Abominabel voor een vijfsterren

Jozef en Greta
25-4-2012

De kamer was ruim en goed, maar bijhorend sanitair ondermaats. Bad en lavabo konden geen water "bijhouden"; dus wassen en scheren met doorlopend water. 's Nachts werd het water afgesloten; dus WC niet doorspoelen (gezellig bij de lichte diarree waarmee we de twee laatste dagen geplaagd werden).

Het hoofdrestaurant was een ware ramp: meer een lawaaierige ongezellige refter, eentonig en saai eten, onhygiënisch, aftands meubilair, aanvullen van het buffet en opruimen van de borden aan tafel volgden niet (bij het dessert zaten we soms nog met alle vorige borden van voorgerecht tot hoofdgerecht), ...

Het personeel doet zijn best om vriendelijk te zijn.

Dit is geen vijfsterrenhotel. Degradeer het tot twee sterren om de potentiële klanten niet te misleiden.

Geen 5 sterren waard

Jessy
9-4-2012

Hotel wordt overspoeld door Russen en Egyptenaren. Dit drukt een bepaalde stempel op de sfeer die wij niet als positief hebben ervaren. Restaurant is qua eten ook specifiek gericht op deze groepen. In voorseizoen (maart) al geen vrije tafels meer te vinden in het hoofdrestaurant. In lange rijen voor buffet en drinken. Kamers zijn uitstekend, groot en netjes. Douche functioneert prima, alleen wel bruin warm water. Heel groot hotel. Personeel is ingesteld op Russen, spreken beter Russisch als Engels. Dit was de 5e keer Egypte voor ons maar zeker de laatste keer in dit hotel. Voldoet zeker niet aan de Movenpick standaard en is geen 5 sterren waard, zelfs niet naar Egyptische normen.

Gewoon oké

nicole.cabanier
14-3-2012

Dit hotel was gewoon oké, niet teveel blazé. Het eten was zeker niet geweldig, maar dat was nergens in Egypte. De mensen in het Sea Shells restaurant waren zeer vriendelijk, maar die aan de bar op de 1e verdieping waren dan weer ronduit onbeschoft. Het grote voordeel was dat dit restaurant speciaal voor Belgen bestemd was. De kamers waren proper, het domein is prachtig. Een groot minpunt voor mij was de opdringerigheid van zij die de massage moesten promoten. Als je een massage had gedaan lieten ze je niet meer met rust. 100 euro is voor hun niets, ze denken dat wij allemaal miljonairs zijn. De mensen van het animatieteam waren heel lief, maar soms ook heel opdringerig. Ik raad het hotel niemand af, maar zeker ook niemand aan. De ligging is wel heel mooi. 50 meter van Israël, je kijkt recht op Jordanië en op Saudi-Arabië.Het grote minpunt vond ik dat de bar aan de zee al om vijf uur sloot.

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.