Hotel Morgana Azur Beach Resort

119 reviews over Hotel Morgana Azur Beach Resort in het Nederlands

nooit meer nachtmerrie!!!!!!

Taelemans
1-1-2011

Het hotel was zeer vui slecht eten en onvriendelijk personeel voor ons was de week dat wij er waren en nachtmerrie,TO wouw geen schadevergoeding geven omdat er geen klachten waren,heb nu deze site gevonden daarom schrijf ik dit nu!

een duur dieet

R.v.T.
15-12-2010

Het enige leuke aan onze vakantie hier was het weer.

Verder zijn we allebei heel ziek geweest en daardoor konden we ook geen excursies meer doen.

Ze vragen voor iedere scheet een fooi en wij werden er niet goed van het was een ongeregeld corrupt zooitje en in die 8 dagen ben ik 4 kilo afgevallen.

Het was een duur dieet voor 650 euro naar de maan aan een slechte vakantie.

Nooit meer ik snap niet dat die nederlandse reisorganisaties hier nog mensen naartoe laten gaan. Ze zijn er zelf nooit geweest en hebben alleen telefonisch contact. Als hun het zelf eens ervaren wordt morgana meteen van de lijst geschrapt.

Weet nog niet !!!!!

myriam v oosterhout
19-10-2010

we waren voor de 5de keer in egypte naar een z.g 4sterren hotel, hotel en service prima maar heb 3 weken lang alleen maar brood gegeten de rest was niet te pruimen !!! Touroperator heeft niet voor niets het hotel uit de boeken verwijderd !!! Per 1 nov word het hotel overgenomen door een fransman ik hoop dat de volgende gasten normaal kunnen eten. Als volgend jaar orde op zaken word gesteld misschien nog voor herhaling vatbaar.

nooit meer

EvW
14-10-2010

Het beste wat daar was ,was het weer.Daar haaden de russen geen invloed op gelukkig verder hebben wij het best naar ons zin gehad.Maar er waren ook heel wat minder dingen daar zoals het eten en drinken wat altijd in plastic bekers geschonken werd en veelal de div:limonade en water waren al snel op geen snacks in de middag .Nee dit hotel is zeker geen 4* waardt maar dat zij de hostess van onze touroperator ook al dit is eigenlijk maar een 3 sterren hotel terwijl wel 4* in het boek staat van touroperator jammer is dat we konden de laaste week wel naar een ander hotel maar dat koste je wel 28 euro per dag omdat dit 1* meer had dus dan moeten ze ook maar dit tarief maar handteren voor de *3 ook maar naar beneden bijstellen.

ook wij zeggen nooit meer

Anja
12-10-2010

Dit Hotel is hooguit 1*. Wij zijn diverse malen in Egypte geweest, maar dit resort slaat alles. Ik kan mij volledig bij de andere aansluiten en raad ook aan om er als Nederlander niet heen te gaan. Koud eten, en de asso russen waren maar de top van de ijsberg. Ik ben er brutaal behandeld en voelde mij er niet prettig. Personeel wilde op de foto met mij, omdat ik mooi was. Vind dit zeer ongepast en vraag mij ook af of andere mensen dit ook mee hebben gemaakt. Manager doet er niets aan. Gelukkig zijn wij door de reisleider overgeplaats naar Hilton Nuweiba en hebben daar nog een paar heerlijke dagen gehad. Voor mij en mijn man dit nooit meer en raad het ook af als je van normaal lekker eten houdt. All inclusief formule klopt niet en er is geen PADI duikschool aanwezig, zoals wel vermeld staat. Duikers ga niet naar deze plek, want je kan er niet duiken. Ga dan naar Hilton Nuweiba, daar zit emperor duikschool met prima service.

Wij zijn samen met ander echtpaar overgeplaatst!!ivm service.

Nooit meer

H.A.Kapers
12-10-2010

Morgana Beach Resort is de vier sterren niet waard, hooguit 2*. Het stikt er van de asociale Russen. Het eten is werkelijk niet te pruimen. Dit is geen aanrader.

dit nooit meer

Fam Damen
9-9-2010

Mooi hotel rustig gelegen met een mooi huisrif.

Wij zijn van 21aug.tot 5sept met 4 volw en 4 opgroeiende kinderen geweest.

Het eten was zeer slecht,koud na 25minuten in de rij te hebben gestaan kregen we steeds te horen finish.Het personeel doet wel z'n best maar vanuit het management wordt er niets geregeld.

De russen en polen verpesten het voor iedereen.

Advies ga er als nederlander NIET naar toe.

erg goed

ruud
5-9-2010

Wat een negatieve verhalen, dit herken ik helemaal niet. Tja het eten was niet geweldig, maar te doen. Als je vriendelijk bent zijn hen t ook. En de egyptenaren spreken allemaal goed engels! niks mis mee!

bedden waren prima en elke dag schone lakens.

als je de eerste dag 20 pond (2 euro?) neerlegt dan maken ze elke dag je kamer prima schoon en maken ze van je handoeken de meest geweldige figuren (zwaan, krokodil etc)

Erg goede vakantie gehad! zou zo weer gaan

geweldig!

marga
5-9-2010

Hotel Morgana in Taba is een geweldige plek om te snorkelen en duiken! er ligt voor het hotel een koraalrif die erg mooi is.

je ziet daar de meest geweldige dingen... van schildpad tot inktvis...

het hotel is erg netjes! mensen werken er hard en voor een blijk van waardering zijn ze gevoelig. geef ze een compliment en heb respect voor ze en ze rennen voor je. je krijgt er als hollander wel een voorkeursbehandeling, tenminste als je vriendelijk bent.

het animantieteam is erg leuk, maken de vakantie compleet.

het eten is erg gericht op de oostblok landen, maar er zit ook iets van rijst of kip tussen wat goed te eten is. niet geweldig maar voldoet wel.

Het enige nadeel is de russen, polen en mensen uit tjechie die niet respectvol zij (dit zijn ze niet allemaal hoor) menen hier alles voor het zeggen te hebben.

Taba heights is 10 minuten rijden (bent 10 euro kwijt voor een taxi) en op vrijdag de moeite waard, dan is er een arabische avond.

erg goede vakantie gehad!

Nooit meer

sandra wolters
25-8-2010

Dit hotel raad ik je af,

het eten is niet lekker en iedere dag het zelfde, warme drank en in plastice bekers

bedden zijn hard en worden bijna nooit verschoont, de toiletten zijn zeer vies en je kan ze niet afsluiten

kamer zat vol van de ongedierte

sommige personeel is asosiaal en kunnen moeilijk engels

Er is geen tolk dus de comunicatie is moeilijk

Er zijn veel russen heel asosiaal volk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morgana Azur Beach Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morgana Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.