7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

Leuk voor 1 keer, niet langer dan 1 week

Robert Marcus
30-4-2009

Vriendelijk personeel, matig tot zeer matige keuken. Je moet gaan voor de zon, snorkelen/duiken en excursies, want verder is er geen reet te doen.!

Gereisd Met partner in april 2009

Goed voor zon en strand vakantie

Sofie
23-3-2009

Sonesta is heel afgelegen,maar dat wisten we op voorhand. Er is veel aanbod om uitstappen te maken. Quads in de bergen is zeker de moeite! De service en de kamers waren heel goed. Alles was er wat we nodig hadden. Het eten was wel veel hetzelfde en niet altijd lekker. De hygiëne is zoals algemeen geweten in Egypte niet wat het moet zijn. Dus zijn ook wij ziek geworden van het eten. Gelukkig enkel de laatste dag.

Gereisd Met partner in Mon Mar 23 2009 13:54:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

opgesloten gevoel tussen luidruchtige Russen

Marjolein
7-1-2009

We zijn net terug van een fijne week Egypte. Van die week hebben we maar een paar dagen gebruik gemaakt van de All-incl. van het Sonesta Hotel. Het eten was niet vers en vaak lauw. Erg oppassen. Je kunt niet makkelijk buiten het hotel komen. Ze proberen je bang te maken voor honden. Gelukkig zijn we toch naar buiten gegaan over het strand en een leuk Egyptisch kamp tegengekomen, hibiscus thee gedronken, die 'vreselijke' honden (puppy's) ontmoet en een trip geregeld voor een tiende van de prijs als wat je er in het hotel voor betaald, naar Dahab. Het personeel is vriendelijk. Maar van mij hoeft Celine Dion echt niet iedere ochtend om 8 uur uit de speakers te komen en zit ik liever in Egypte vanwege de cultuur daar dan de cultuur waar ik net uit kom.

Gereisd Met partner in januari 2009

opgesloten met russen en slecht eten

M. Prins
7-1-2009

Gelukkig zijn we een paar dagen naar Dahab gegaan, want daar was het eten fantastisch en daar vind je wel authenticiteit. Ik ga naar Egypte om Egypte te zien, niet een buitenkant-luxe hotel, op westerse toeristen georienteerd. Te veel Celine Dion en Salsa workshops, eten lauw en oud fruit, luidruchtige Russen en je mag 's avonds niet verder dan de lichten om een wandeling te maken. Daar gaan je fantasieen over al die 1000 en 1 sterren in de sinai.. Het personeel daarentegen was zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in januari 2009

Beter dan verwacht!

kitty
4-1-2009

Vanwege negatieve recensies gingen wij met slechte verwachtingen op vakantie. Gelukkig viel alles mee!

Mooie kamers, schoonmaak is goed. Leg waardevolle spullen (zelfs mp3's) wel in kluis!

Je kunt elke dag badlakens bij het zwembad halen. Het strand is GEEN asbak zoals wij lazen. Er ligt wel afval, maar dat is in Nederland 10 keer erger.

Het eten is eentonig. Kijk uit met vlees en salade’s (en eet er niet teveel van) vanwege buikloop. Cola drinken doet wonderen!

De werknemers zijn aardig, met een lachje en een bedankje doe je ze een plezier. De reisleider Saad is ook een goede vent.

De snacks om 4 uur stellen niet zoveel voor. Het is handig om tussendoortjes van thuis mee te nemen, in december gaat de zon om 16.00 uur onder en het restaurant gaat dan pas om 19.00 uur open.

Bij een bezetting van 60% is het goed toeven, eten werd snel aangevuld, niet te druk bij zwembad/strand. Ik kan me voorstellen dat dat wel anders is als het

Gereisd Met vrienden in december 2008

Goede plek om totaal te ontspannen

Mimoun
2-1-2009

Lekker rustig, erg klantgericht en vriendelijk personeel. We vonden met name de "huis"-zangeres (Zahra) erg goed, qua dagelijkse optredens

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

2008

NIET DOEN

felicien
25-12-2008

eten slecht, veel mensen ziek geworden. Dokter vroeg 500€ voor een spuit en 3 dozen medicatie. Je kunt niet er niet buiten komen er is niks drank in het restaurant werd er door één ober besteld, meestal warm. Drank zat in een grote koelbox(tapkraan onbekend). Hebben ook eens kakkkerlakken in het resto gehad

Gereisd Met partner in december 2008

Als je weinig verwacht (en betaald) goed te doen

A
22-12-2008

Ten eerste is het belangrijk om te beseffen dat Taba zelf geen plaats is. Oftewel je zit letterlijk midden in de rotswoestijn. Naast georganiseerde excursies kom je het resort niet uit. De uitstraling van het hotel en de kamers zijn prima (ruim, met balkon en zwembadzicht). Mbt het eten proberen ze af te wisselen (elke avond een ander gerechtje, en aparte restaurants) maar echt lekker wordt het niet. Ontbijt is goed. Verwacht niet veel van all-in (matig eten en lauw bier, wijn en sap zijn niet all-in). De mannen die het werk doen zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Als je een 'niveau' hoger komt of bij de receptie een probleem meldt is er nul sprake van behulpzaamheid. Introductiepraatje van touroperator vermoeiend en kinderachtig (handen wassen voor het eten). Samenvattend: als je komt voor de zon, zee en Petra/Jerusalem en een goedkope aanbieding hebt een prima hotel.

Gereisd Met partner in december 2008

mooi hotel in the middle off no where

wendy
18-12-2008

hotel ruim en mooi, het koraal nu nog mooi (met al die russen erop slijt het wel hard) Voor wat je betaald voor 8 dagen is het echt niet mogelijk dat je na die tijd gaat lopen zeuren !!! Ik wist echter niet dat er zoveel kippen in de woestijn waren.

Het restaurant boven was heerlijk rustig en je hebt alles op loop afstand. Het enige wat ik zelf moest doen was mijn bedje bijdraaien voor de zon.

Als je echt even helemaal niks wilt en alleen maar zon zee en strand en een mooi boekis dit een prima winterbestemminig op maar 5 uur vliegsfstand

Gereisd Met vrienden in december 2008

Hoe is het mogelijk voor dat geld?

Fred Kuipers
17-12-2008

Je weet vooraf dat Taba wat anders is als de Spaanse Costa (gelukkig)en dat Sonesta van de "bewoonde wereld" af ligt. Voor duikers en snorkelaars ideaal gelegen zeker als je naar Hugarda of Sharm kijkt. Drinken uit plasticis hiet het lekkerste maar bij een zwembad of het strand is het voor de veiligheid wel het beste.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.