Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 9Willem08-06-2008

Een prima hotel. Niets gemerkt van alle negatieve opmerkingen hiervoor. Natuurlijk ben je aangewezen op de faciliteiten in het hotel, maar dat weet je van te voren. Daar moet je dan niet over mopperen! De bediening is prima en een extra muntje doet veel. Kijk verder dan je neus lang is en ga op zoek naar het tweede zwembad en het tweede restaurant, beide iets hoger gelegen, daar krijg je een vorstelijke bediening. De trips naar Petra en Jeruzalem geven deze accomadatie een extra aanbeveling, als je in de gelegenheid bent, maak er gbruik van. Het wachtten bij de douane moet je voor lief nemen, dat is nu eenmaal niet anders.

• 8M & S29-03-2008

Wij zijn 3 dagen geleden terug gekomen uit Egypte en zijn er 8 dagen geweest. Het hotel is prima. Ruim opgezet. Het enige nadeel is dat je in de middle of nowhere zit en dus niet even de straat op kunt lopen een winkeltje te bezoeken. Voor een week relaxen is het zeker aan te raden om naar dit hotel te gaan. Je hebt een prachtig zwembad en een mooi prive zand strand. Het eten is lauw en er is geen patat maar als je er om vraagt krijg je het alsnog. Wij hebben ons prima vermaakt!

• 9Mimi Ng en dochters17-01-2008

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en respectvol. Eten was goed, schone bad/kamer en iedere dag schone baddoeken. Strand en zwembad netjes en schoon bijgehouden. Goede animatie team met doorlpoende programma.Mijn dochters en ik hebben nu al heimwee. Het is maar met welke intentie je een all-in boekt en dan voor die prijs!

• 5Lindsay05-01-2008

Wij zijn zojuist terug gekomen van een weekje Sonesta. Het weer was heerlijk, veel zon en af en toe bewolking. Aan het strand is het erg winderig, aan te raden is het tweede zwembad die wat hoger gelegen is tussen de complexen. Hier lig je lekker rustig (zonder muziek) en bovenal uit de wind. Gelukkig gingen wij voor de zonneschijn want het hotel zelf was NIET veel. Zeker geen 5 hotel, eerder 3 . Het eten viel ons erg tegen, weinig variatie (elke dag kip en rijst) en heel vettig. Het servies en de bekers/glazen zijn niet schoon evenals de smoezelige dekentjes op de kamer. Als je wilt uitslapen moet je zeker het ‘bordje’ privacy please’ aan de deur hangen, anders wordt je om 08.30 uur gewekt door de schoonmakers. Ben je dus opzoek naar de luxe en comfort van een 5* hotel, ZEKER NIET hier naar toe gaan!

• 8Henkie16-05-2007

Erg fijn om tot rust te komen. Fijn weekje vakantie gehad. Mooi snorkelen en duiken. Eten en drinken allemaal goed geregeld. Heerlijk uitgerust teruggekomen.

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV