7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

Ga er zo weer heen (was al 2e keer)

vijverberg
5-5-2011

Weer een enorm leuke vakantie gehad. Goed eten in de Blue fisch alleen toegankelijk voor europeanen. Bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Zeer leuk voor jonge kinderen krijgen erg veel aandacht van het personeel. Je loopt vanaf het strand zo een aquarium in maar dan heet dat de zee heb er erg fijn gesnorkeld tussen de mooie vissen en het koraal. We zijn al weer aan het sparen voor de volgende vakantie daar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig!

Carmen
3-10-2010

Een aantal jaar geleden zijn wij bij Sonesta geweest met het gezin, en het was echt fantastisch! Veel leuke activiteiten op eigen terrein, maar ook in de buurt veel leuke dingen om te doen met het gezin! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2007

Luxe resort aan prachtige stranden

E. van der Hout
11-4-2010

Luxe hotel aan het witte strand van Taba. Snorkelen bij het huisrif voor de deur, prachtige onderwaterfoto's. Beetje veel russen, niet erg veel last van gehad maar zijn nadrukkelijk aanwezig. Eten is ondanks de vele keuze uiteindelijk wel veel van hetzelfde en smaak technisch vlak. Voor de prijs hoef je het niet te laten

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2008

Goede plek om totaal te ontspannen

Mimoun
2-1-2009

Lekker rustig, erg klantgericht en vriendelijk personeel. We vonden met name de "huis"-zangeres (Zahra) erg goed, qua dagelijkse optredens

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008
2008

Kom op voor je zelf

H. Moker
17-12-2008

Last minute Bingo 5* geboekt 9-16 december voor 1100 euro totaal (2 volw + kind + baby). Koopie! Ingedeeld in Sonesta Taba. Transfertijd is anderhalf uur. Vluchttijden zijn heen laat in de avond en 's nachts terug. Onze kamer was smerig. Doucheputje-stopper was niet nodig omdat de pluk haren bijna waterdicht bleek. Laadjes nachtkastjes vol rommel van vorige bezoekers. Vloer smerig. Balkon smerig. Plee vol remsporen. Meteen naar de receptie. Schoonmaker 5 euro gegeven. De rest van de week werd het steeds weer viezer. Maar goed, we betaalden dan ook heel weinig. Ja, veel Russen, maar die zijn overal waar het goedkoop is. Verder geen last van gehad. Huisrif is aardig. Lekker rustig zo half december. Water niet koud. Strand is wel schoon (althans niet viezer dan Hurghada of Sharm). Ze MOETEN een (drijvende) steiger aanleggen. Bij uitchecken proberen ze je nog 20 E af te troggelen voor het niet-inleveren van je AI bandje bij verlengde kamer tot 17 u. Gewoon weigeren te betalen.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.