Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 7patrick06-11-2010

Hotel is oke

Leuke hotel en eten is goed, eind van je vakantie ben je het wel zat (het eten). Vanuit hotel kan je leuke trips maken. Petra is wel erg cool om te doen.

• 7Roger08-06-2010

Zeker niet slecht

Is een prima hotel, vriendelijk personeel. Eten viel zeker mee

• 7kitty04-01-2009

Beter dan verwacht!

Vanwege negatieve recensies gingen wij met slechte verwachtingen op vakantie. Gelukkig viel alles mee!

Mooie kamers, schoonmaak is goed. Leg waardevolle spullen (zelfs mp3's) wel in kluis!

Je kunt elke dag badlakens bij het zwembad halen. Het strand is GEEN asbak zoals wij lazen. Er ligt wel afval, maar dat is in Nederland 10 keer erger.

Het eten is eentonig. Kijk uit met vlees en salade’s (en eet er niet teveel van) vanwege buikloop. Cola drinken doet wonderen!

De werknemers zijn aardig, met een lachje en een bedankje doe je ze een plezier. De reisleider Saad is ook een goede vent.

De snacks om 4 uur stellen niet zoveel voor. Het is handig om tussendoortjes van thuis mee te nemen, in december gaat de zon om 16.00 uur onder en het restaurant gaat dan pas om 19.00 uur open.

Bij een bezetting van 60% is het goed toeven, eten werd snel aangevuld, niet te druk bij zwembad/strand. Ik kan me voorstellen dat dat wel anders is als het

• 8wendy18-12-2008

mooi hotel in the middle off no where

hotel ruim en mooi, het koraal nu nog mooi (met al die russen erop slijt het wel hard) Voor wat je betaald voor 8 dagen is het echt niet mogelijk dat je na die tijd gaat lopen zeuren !!! Ik wist echter niet dat er zoveel kippen in de woestijn waren.

Het restaurant boven was heerlijk rustig en je hebt alles op loop afstand. Het enige wat ik zelf moest doen was mijn bedje bijdraaien voor de zon.

Als je echt even helemaal niks wilt en alleen maar zon zee en strand en een mooi boekis dit een prima winterbestemminig op maar 5 uur vliegsfstand

• 8bernie10-12-2008

je komt tot rust

net terug van een fijne vakantie. prima hotel voor afrikaanse begrippen. heerlijk strand, mooi zwembad. ligt mooi centraal voor uitstapjes naar Israel en jordanie. het hotel zelf ligt afgelegen, maar als je voor rust komt is het heerlijk.er is voldoende vertier. vriendelijk personeel. glazen zijn een klein min puntje, alles in een wijn glas. prima vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.mensen die teveel verwachten moeten gewoon thuis blijven, daar is het eten altijd beter.

• 7stefan27-11-2008

goed / slecht

14 dagen in Sonesta hotel geweest. De kamer was goed en wat het eten betreft tsja volgens mij gaat alles na een week vervelen ook patat! Het eten is redelijk, 's ochtend wel gebakken eieren e.d. verkrijgbaar. Wij zijn er geweest om 10 dagen te duiken. Wij hebben in totaal 20 duiken gemaakt maar dit is eigenlijk te veel. Er zijn maar een paar goede duikspots. wel een goede plek voor excursie naar Petra (de moeite waard) en Jeruzalem. al met al een leuke vakantie echter ga er niet meer terug.

• 4w.l.woutersen21-10-2008

totale vacantie een flop

4 uur vertraging, 3uur transfer. Wij hadden mooie kamer,slecht eten, mooi strand met heel veel Russen.(nare mensen welke overheersten) Slechte hygiene(veel mensen aan de diarree). Absoluut geen vijf sterren waardig!!!! Ik kom hier nooit weer.

• 8Elga04-09-2008

Geweldige vakantie!!!!

We hebben hier echt een geweldige vakantie gehad. Zeker een aanrader als je een relaxte vakantie wilt hebben. Kamers zijn goed, personeel vriendelijk. Het eten is wel veel van het zelfde, maar op zich goed te eten. Wil je eens wat anders dan kun je altijd nog in het italiaanse-, of visrestaurant gaan eten. Is helemaal niet duur. Je kunt mooi snorkelen voor de kust. Verder is er niet heel veel te doen, maar als je 1 of 2 excursies doet is het best vol te houden. Ook moet je er zeker geen 2 weken zitten, maar voor 8 dagen is het echt een aanrader!!!

• 8John29-07-2008

Leuk hotel met een prachtig rif

Mooi hotel aan een leuk strandje met een schitterend rif om heerlijk te snorkelen enof te duiken. Het eten was de eerste twee dagen echt slecht, maar werd steeds beter(helemaal het bovenste restaurant) De bediening was goed en het personeel vriendelijk. Je kunt er goed relaxen en er zijn genoeg culturele uitstapjes. Heb een fantastische week gehad.

• 8Tom25-07-2008

Een leuke reis maak jezelf

Ligging: + Prachtig aan de Golf van Akaba: zandstrand, snorkelen bij het koraal. - Afgelegen resort waar je alleen tijdens (betaalde) excursie vanaf komt.

Service: Blijf vriendelijk, beleefd en vooral veel lachen en je krijgt alles voor elkaar.

Prijs/kwaliteit: Soms zijn de glazen op, is er een iets te lange rij of is het drinken te warm. Dit kan naar Europese standaarden echt veel beter, maar je betaalt dan ook bijna niets voor je vakantie.

Eten: Eten is ok, niet meer, niet minder. Ga naar het restaurant boven en er is in ieder geval van alles genoeg.

Kamers: Uitstekend, ruim en schoon. Geef de schoonmaker niet aan het eind van je vakantie fooi maar elke dag een beetje.

Kindvriendelijkheid: Super, het animatieteam was erg leuk met kinderen.

PS Benader je Russische, Oekraiense, Poolse en Tsjechische medevakantiegangers eens met een grote glimlach en maak eens een praatje met ze, prik door alle vooroordelen heen want er zitten ook hele leuke mensen bij!

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV