Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 9vijverberg05-05-2011

Ga er zo weer heen (was al 2e keer)

Weer een enorm leuke vakantie gehad. Goed eten in de Blue fisch alleen toegankelijk voor europeanen. Bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Zeer leuk voor jonge kinderen krijgen erg veel aandacht van het personeel. Je loopt vanaf het strand zo een aquarium in maar dan heet dat de zee heb er erg fijn gesnorkeld tussen de mooie vissen en het koraal. We zijn al weer aan het sparen voor de volgende vakantie daar.

• 10Carmen03-10-2010

Helemaal geweldig!

Een aantal jaar geleden zijn wij bij Sonesta geweest met het gezin, en het was echt fantastisch! Veel leuke activiteiten op eigen terrein, maar ook in de buurt veel leuke dingen om te doen met het gezin! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8E. van der Hout11-04-2010

Luxe resort aan prachtige stranden

Luxe hotel aan het witte strand van Taba. Snorkelen bij het huisrif voor de deur, prachtige onderwaterfoto's. Beetje veel russen, niet erg veel last van gehad maar zijn nadrukkelijk aanwezig. Eten is ondanks de vele keuze uiteindelijk wel veel van hetzelfde en smaak technisch vlak. Voor de prijs hoef je het niet te laten

• 8Mimoun02-01-2009

Goede plek om totaal te ontspannen

Lekker rustig, erg klantgericht en vriendelijk personeel. We vonden met name de "huis"-zangeres (Zahra) erg goed, qua dagelijkse optredens

• 6H. Moker17-12-2008

Kom op voor je zelf

Last minute Bingo 5* geboekt 9-16 december voor 1100 euro totaal (2 volw + kind + baby). Koopie! Ingedeeld in Sonesta Taba. Transfertijd is anderhalf uur. Vluchttijden zijn heen laat in de avond en 's nachts terug. Onze kamer was smerig. Doucheputje-stopper was niet nodig omdat de pluk haren bijna waterdicht bleek. Laadjes nachtkastjes vol rommel van vorige bezoekers. Vloer smerig. Balkon smerig. Plee vol remsporen. Meteen naar de receptie. Schoonmaker 5 euro gegeven. De rest van de week werd het steeds weer viezer. Maar goed, we betaalden dan ook heel weinig. Ja, veel Russen, maar die zijn overal waar het goedkoop is. Verder geen last van gehad. Huisrif is aardig. Lekker rustig zo half december. Water niet koud. Strand is wel schoon (althans niet viezer dan Hurghada of Sharm). Ze MOETEN een (drijvende) steiger aanleggen. Bij uitchecken proberen ze je nog 20 E af te troggelen voor het niet-inleveren van je AI bandje bij verlengde kamer tot 17 u. Gewoon weigeren te betalen.

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV