7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

2008

leuk hotel maar eenmalig

anna-marie reiding
27-11-2008

voor het eerst alleen op vakantie en heb het daar prima naar de zin gehad voelde me daar geen moment onveilig miste in de avonden een leuk centrum, winkeltjes ,terrasjes het ligt te afgelegen maar oke voor een weekje, fijne kamer en vriendelijk personeel niks mis mee en de dahab safari was een topper dankzij achmed en sayed een echte aanrader

Gereisd Alleenreizend in november 2008

Prima uitvalsplek voor Sinaï, Israël en Jordanië

Sergio
4-9-2008

15 dagen in retraîte tot 2-9. Mooi strand met spannend rif als tropisch acquarium. Eventuele kritieken gelden voor alle hotels in Taba en zijn dus onterecht want gebonden aan regio en aan cultuur. Met luttele fooien krijg je alles, inclusief een gereserveerde plek op het strand waar de gemiddelde Rus een nachtwandeling voor nodig heeft. Indrukwekkend dat 2 restaurants zoveel variatie (en best kwaliteit) bieden voor bijna 1000 mensen. Ik heb slechts lachende en dienstbare werknemers meegemaakt. Een respectvolle groet met glimlach en op zijn tijd een fooi doen wonderen. Werknemers werken 7 dagen per week, 14 uur per dag. Gem. maandloon 35 euro! Na een vriendelijk gesprek met de directeur werd ik als een sjeik behandeld. Achteraf klagen is namelijk niet zo zinvol. Bovenste zwembad en restaurant zijn aanraders.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 04 2008 06:51:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik heb een week verbleven in Sonesta Beach

Marloes
27-2-2008

Ik heb een week verbleven in Sonesta Beach. voor wie van een rustige vakantie wil genieten is dit een ideaal hotel. Misschien op voorhand over bestemming vragen aan je reisagent. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad. iedereen was even leuk en vriendelijk. Eten en al de andere zaken zijn prijs /kwaliteit dik in orde. Ik zou zelfs zeggen met momenten een echte hoorn des overvloeds bij ontbijt en dessertenbufetten. Weekje rust met wat animatie echte aanrader...

Gereisd Alleenreizend in Wed Feb 27 2008 10:07:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Dit hotel ligt in the middle of nowhere

Sky Travel
24-12-2007

Dit hotel ligt in the middle of nowhere. Na 16.00 uur is de zon weg (december). Eten is goed, maar weinig gevarieerd. Zwembaden (veel) te koud en ook de zee aan de koele kant. Lekkere en voldoende ligbedden met goede matrassen. Het sterft van de Russen, maar zij gedragen zich redelijk. Echter ook veel vliegen. All inclusive aanbod aan de magere kant en wordt weinig flexibel toegepast. Waardeloos !!!! Egyptisch personeel allervriendelijkst, maar niet initiatiefrijk. Met moeite 4 sterren. Aardige maar prijzige excursies.

Gereisd Alleenreizend in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel, direct aan de golf van akaba met bergen

Arjen
22-11-2007

fantastisch hotel, direct aan de golf van akaba met bergen aan de andere kant. Nadeel is dat er buiten het hotel niets is; als je iets wilt doen dan moet je met de taxi. Faciliteiten in het hotel prima onderhouden; zwembade erg ok, (privé) strand direct aan het hotel gelegen is ook erg ok (en mooi snorkelen!). Wel even waterschoentjes aan, ivm steentjes op de bodem (evt voor 3 euro te koop). Service was niet geweldig; personeel veelal niet zo vriendelijk, vermoedelijk ivm grote hoeveelheid russische gasten waarvan er een aantal wat onbehouwen en lomp in hun gedrag waren. Merkwaardig vond ik het dat wijn alleen tijdens lunch en diner te verkrijgen was binnen het all-inclusive gebeuren; ik heb de reden daarvan niet kunnen achterhalen (wel hele dag fris, bier, wodka, gin, whisky). Animatieteam was erg goed en leuk! Prima als je een week wilt relaxen. Mooie excursie mogelijk naar wereldwonder Petra in Jordanië, goed te doen.

Gereisd Alleenreizend in november 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.