Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 1Fam. Rutten07-11-2008

Noooooit Meer!!!

Wij sluiten ons helemaal aan bij Anja van den Bos! Het enige dat er ok uit zag was de entree. De staat van hotel is verouderd en de kwaliteit is ver beneden de maat. Zeker geen 5 sterren waard Eerdere vakanties naar Egypte zijn ons wel bevallen. Met een baby van 4 maanden vonden wij het niet verantwoord in dit hotel te blijven.

Hierbij kort een aantal punten van kritiek: - Badkamer niet schoon - 3e bed op kamer was een veredelde stretcher direct tegen ons bed aangeschoven - Bovenkant balkon gescheurd (zie foto) - Eten zeer slecht - Watercoolers vies - Alle bars en eetgelegenheden waren heel vies en stonken. - Voor een appelsap moet je bijbetalen!! - Strand niet schoon - Te weinig strandbedden (als je niet voor zeven uur je bed uit was kon je een plekje aan het strand wel vergeten) - De perkjes waren afgetrapt en niet verzorgd. - Aan de hoeveelheid Russen is misschien weinig te doen maar erg beschaafd zijn ze niet en als 90% Russische is wordt dat best overheersend

• 8Suzan Buiter29-10-2008

lekker genoten

wij zijn vorige week thuisgekomen van een heerlijke week in Taba.Wij hadden een 4 sterren bingo geboekt.De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daarom ook prima want hebben 15oo euro betaald voor 4 personen!Wij wisten dat er buiten het hotel wat wij eventueel krijgen zouden niets te doen was,mits je op excursie gaat.Daar wij 2 kinderen meehadden en enkel voor een relax weekje gingen,hebben wij ook echt genoten van het weer,de boeken en elkaar.Het hotel was prima,ontzettend lieve mensen,fantastisch voor onze kinderen van 4 en 8 jaar.Mooi zwembad en fijne zee.eten kan idd beter maar goed weekje rijst is prima..zou er geen 2 weken willen zitten wel voor de mensen en het weer en de rust.Al met al geen tweede keer voor ons,want daarvoor is er te weinig te doen.Wij zijn niet ziek geworden,waar ik wel wat huiverig voor was.In het grote restaurant hebben ze blijkbaar ook frites voor de kindjes mits je er om vraagt.

• 7anja van den bos26-10-2008

nooit meer

we dachten dat we naar morgana zouden gaan helaas ging dat niet door,het antree is mooi maar dan heb je het er dan wel mee gehad,ongezellig restourant wat je daar te eten krijgt is niet veel soeps elke dag het zelfde rijst met kip soms wat vis en spagettie met wat tomaten kechap er over heen,geen heerlijke toetjes of fruit, banaan en watermeloen heb ik voorbij zien komen maar dan moet je snel zijn want het is zo op,met al die russen geen fijne mensen.het restourant boven is iets gezelligger maar het eten blijft het zelfde.wij zijn een week geweest en in die tijd hebben ze onze kamer niet geveegd er lagen allemaal haren en zand.als je in een juniorkamer zit moet je een goede conditie hebben ik heb de traptrede niet geteld maar het waren er heel wat.het strand was mooi en de zee liep langzaam af,,ideaal voor de kidss.de frisdranken waren vaak te warm zelfs het bier.de toiletten waren schoon.ik ben daar voor het eerst ziek geweest van het eten dus het eten krijgt echt een dikke onvoldoen

• 8Corrie en Cees Oussoren26-08-2008

veel waar voor je geld

Over het algemeen een prima hotel. Ruime, schone kamers. Kregen zelfs ongevraagd een gratis upgrade naar een juniorsuite (2 kamers, wij waren met 3 personen). Over service gesproken!! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede Egyptische vertegenwoordiger van de reisorg. in de persoon van Saad. Het hotel ligt behoorlijk geisoleerd maar met excursies heb je prima afwisseling. De Rode Zee is een geweldig mooi snorkel-/duikgebied. Kindvriendelijke zee (lange tijd ondiep). Het ontbijt is uitgebreid en prima. Middageten en diner (alles buffet) is gevarieerd, maar zou wat smaakvoller kunnen. Is echter zeker geen verkeerd eten. Voor weinig geld kun je eventueel a la carte eten. Verhouding tussen aantal gasten en beschikbare parasols op het strand/zwembad aan zee was zoek. In het hoger gelegen zwembad is om 08.00 uur meestal nog wel vrije een parasol te vinden. Veel kritiek die op Zoover over dit hotel valt te lezen komt ons onterecht over. En bedenkt dat je niet in Nederland bent!

• 9alberto20-08-2008

al die klagers begrijpen wij dus niet

ieder jaar gaan wij (zoon met moeder) een keer op vakantie. Dit keer met Nieuwjaar (2007/2008) naar Sonesta in taba geweest. De eerste keer een all-inclusive en beetje angstig allerlei reacties hier lezende VOOR vertrek..nou DAT WAS NIET WAAR ALLEMAAL... wij wisten dat het een afgelegen hotel was en het ligt prachtig waar het ligt. Mooi strand, mooie koraal rif en tussen de bergen en de zee echt een mooie locatie (isolaat, maar dat weet je van tevoren. De kamers waren niet 5* ( 4 sterren wel ) en goed met leuk balkonnetje en mooi uitzicht over het zwembad. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam (zeker voor mijn oudere moeder). All-inclusive was niet verkeerd. Zeer gevarieerd eten, geweldige salade bar en toetjes bar ook! Drinken was alles wat je wilt (cola, sinas, 7up, water, koffie, thee... drinken we thuis iets anders?) Wijn was niet geweldig van kwaliteit maar dat verwacht je ook niet in een all-inclusive. Wij zijn tevreden huis gekeerd na een leuke week met mooi weer!

• 9Marina en Yvonne20-08-2008

Heerlijke vakantie

Wij zijn net terug van 8 heerlijke dagen in Taba. Het hotel ligt inderdaad in the middle of nowhere maar dat weet je van tevoren. Wel heb je een prachtig koraalrif recht voor de deur en kan je er heerlijk relaxen. Wat ons erg teleursteld is dat de oostblokkers erg onbeleefd zijn en slecht met het koraalrif omgaan! Als 2 alleenreizende vrouwen kan je in dit hotel goed terecht zonder lastig te worden gevallen, iets wat Sharm el Sheik absoluut niet kan. Alleen het animatieteam is iets te opdringerig. De reisleider Saad, is erg behulpzaam en weet veel te vertellen, de bijeenkomt aan het begin van de vakantie is zeker een aanrader. De trip naar Israel is erg indrukwekkend, je ziet ontzettend veel in een dag! Wel merkwaardig dat er vanaf de grens tot aan de dode zee en op de terugreis vanaf Jerusalem tot aan de grens geen gids aanwezig is, verder was er ook geen beveiliging mee in de bus, wat normaal gesproken wel het geval is in Arabische landen. Verder een super vakantie gehad!!

• 8Evelyn19-08-2008

prima ****, maar bij lange na niet *****!

schone mooie kamer, maar pas na 5 dagen een glas om tanden te poetsen, nooit zeep of shampoo bijgevuld. Eten veel hetzelfde, onder meer alle dagen dezelfde groente op dezelfde wijze bereid, drankjes non-alcoholisch beperkt verkrijgbaar, alcoholisch sterke spiritus smaak en lucht, ijsblokjes veelal niet aanwezig enzovoorts... goede ligging, niets te beleven om hotel want op afgelegen plek, wel prachtig koraalrif en , mits men wist met Nederlanders te maken te hebben, zeer vriendelijk maar uitsluitend mannelijk personeel....massaal gasten uit oostbloklanden, aan het verder van hert strand gelegen zwembad gelukkig niet al te dronken....

• 6Flip14-08-2008

absoluut geen 5*hotel

Voor ons was dit de eerste keer in Egypte,en ook de laatste! Het hotel op zich was perfect,mooi resort,airco op de kamer,mooi zwembad. Daar is dan ook alles mee gezegd,want het eten was absoluut niet wat wij gewend zijn van een 5*hotel(en wij hebben er heel wat gehad in div. landen).Bij een temp. van 50 graden celcius mag je toch verwachten dat tenminste de dranken koud zijn,deze waren lauw!niet te drinken,we zijn dan ook allemaal ziek geweest daar. De dokter in het hotel had het razend druk,dat zegt toch wel iets over het eten en drinken. Taba stelt niets voor,inderdaad in the middle of nowhere,voor ons geen Sonesta meer!(tenminste niet in Egypte)het schijnt dat andere Sonesta hotels ,wel top hotels zijn. vreemd.

• 7B.Pfeil12-08-2008

is niet veel te doen

Zijn er 8 dagen geweest s avonds niets te doen. zit overal ver vandaan zodat je in het resort moet blijven. Eten was ook niet zo best erg veel kip bijna elke dag in 8 dagen geen patatje gezien. Zijn ook allemaal dag ziek geweest Zou er niet meer heen gaan

• 9Familie Verdonk09-07-2008

Super genoten

Van 24 juni tm 1 juli genoten van dit vriendelijke hotel in een schitterende omgeving.Het lijkt me bijna onmogelijk dat mensen klachten hebben over het personeel, het eten, en de drankjes. Wij vonden alles uitstekend verzorgd. In het kleine nieuwe restaurant (boven op de berg) wordt echt alles uit de kast gehaald om het je naar de zin te maken. De kamerjongen was super. Als mensen iets willen doen voor de Egyptenaren neem dan voldoende spullen mee om weg te geven. Speelgoed, kleding, schoenen, medicatie, oogdruppels. De mensen zijn echt arm en kunnen alles gebruiken. Het personeel maar ook de Bedoinen (de mensen die naast het hotel) die hun zelfgemaakte spullen verkopen zijn heel blij als ze iets krijgen. Wij hadden zonnebrillen, petjespuzzels, stiften, kleurboeken, badlakens, ondergoed en veel kinderkleding meegenomen. Het is genieten als je ziet hoe deze kinderen genieten van hun nieuwe speeltjes. Knuffels zijn ook erg in trek ze zijn gemakkelijk mee te nemen en hebben min gewicht

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV