Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Tabastersterstersterster

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 7patrick06-11-2010

Hotel is oke

Leuke hotel en eten is goed, eind van je vakantie ben je het wel zat (het eten). Vanuit hotel kan je leuke trips maken. Petra is wel erg cool om te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Roger08-06-2010

Zeker niet slecht

Is een prima hotel, vriendelijk personeel. Eten viel zeker mee

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7kitty04-01-2009

Beter dan verwacht!

Vanwege negatieve recensies gingen wij met slechte verwachtingen op vakantie. Gelukkig viel alles mee!

Mooie kamers, schoonmaak is goed. Leg waardevolle spullen (zelfs mp3's) wel in kluis!

Je kunt elke dag badlakens bij het zwembad halen. Het strand is GEEN asbak zoals wij lazen. Er ligt wel afval, maar dat is in Nederland 10 keer erger.

Het eten is eentonig. Kijk uit met vlees en salade’s (en eet er niet teveel van) vanwege buikloop. Cola drinken doet wonderen!

De werknemers zijn aardig, met een lachje en een bedankje doe je ze een plezier. De reisleider Saad is ook een goede vent.

De snacks om 4 uur stellen niet zoveel voor. Het is handig om tussendoortjes van thuis mee te nemen, in december gaat de zon om 16.00 uur onder en het restaurant gaat dan pas om 19.00 uur open.

Bij een bezetting van 60% is het goed toeven, eten werd snel aangevuld, niet te druk bij zwembad/strand. Ik kan me voorstellen dat dat wel anders is als het

• 8wendy18-12-2008

mooi hotel in the middle off no where

hotel ruim en mooi, het koraal nu nog mooi (met al die russen erop slijt het wel hard) Voor wat je betaald voor 8 dagen is het echt niet mogelijk dat je na die tijd gaat lopen zeuren !!! Ik wist echter niet dat er zoveel kippen in de woestijn waren.

Het restaurant boven was heerlijk rustig en je hebt alles op loop afstand. Het enige wat ik zelf moest doen was mijn bedje bijdraaien voor de zon.

Als je echt even helemaal niks wilt en alleen maar zon zee en strand en een mooi boekis dit een prima winterbestemminig op maar 5 uur vliegsfstand

• 8bernie10-12-2008

je komt tot rust

net terug van een fijne vakantie. prima hotel voor afrikaanse begrippen. heerlijk strand, mooi zwembad. ligt mooi centraal voor uitstapjes naar Israel en jordanie. het hotel zelf ligt afgelegen, maar als je voor rust komt is het heerlijk.er is voldoende vertier. vriendelijk personeel. glazen zijn een klein min puntje, alles in een wijn glas. prima vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.mensen die teveel verwachten moeten gewoon thuis blijven, daar is het eten altijd beter.

• 7stefan27-11-2008

goed / slecht

14 dagen in Sonesta hotel geweest. De kamer was goed en wat het eten betreft tsja volgens mij gaat alles na een week vervelen ook patat! Het eten is redelijk, 's ochtend wel gebakken eieren e.d. verkrijgbaar. Wij zijn er geweest om 10 dagen te duiken. Wij hebben in totaal 20 duiken gemaakt maar dit is eigenlijk te veel. Er zijn maar een paar goede duikspots. wel een goede plek voor excursie naar Petra (de moeite waard) en Jeruzalem. al met al een leuke vakantie echter ga er niet meer terug.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 1Fam. Rutten07-11-2008

Noooooit Meer!!!

Wij sluiten ons helemaal aan bij Anja van den Bos! Het enige dat er ok uit zag was de entree. De staat van hotel is verouderd en de kwaliteit is ver beneden de maat. Zeker geen 5 sterren waard Eerdere vakanties naar Egypte zijn ons wel bevallen. Met een baby van 4 maanden vonden wij het niet verantwoord in dit hotel te blijven.

Hierbij kort een aantal punten van kritiek: - Badkamer niet schoon - 3e bed op kamer was een veredelde stretcher direct tegen ons bed aangeschoven - Bovenkant balkon gescheurd (zie foto) - Eten zeer slecht - Watercoolers vies - Alle bars en eetgelegenheden waren heel vies en stonken. - Voor een appelsap moet je bijbetalen!! - Strand niet schoon - Te weinig strandbedden (als je niet voor zeven uur je bed uit was kon je een plekje aan het strand wel vergeten) - De perkjes waren afgetrapt en niet verzorgd. - Aan de hoeveelheid Russen is misschien weinig te doen maar erg beschaafd zijn ze niet en als 90% Russische is wordt dat best overheersend

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Suzan Buiter29-10-2008

lekker genoten

wij zijn vorige week thuisgekomen van een heerlijke week in Taba.Wij hadden een 4 sterren bingo geboekt.De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daarom ook prima want hebben 15oo euro betaald voor 4 personen!Wij wisten dat er buiten het hotel wat wij eventueel krijgen zouden niets te doen was,mits je op excursie gaat.Daar wij 2 kinderen meehadden en enkel voor een relax weekje gingen,hebben wij ook echt genoten van het weer,de boeken en elkaar.Het hotel was prima,ontzettend lieve mensen,fantastisch voor onze kinderen van 4 en 8 jaar.Mooi zwembad en fijne zee.eten kan idd beter maar goed weekje rijst is prima..zou er geen 2 weken willen zitten wel voor de mensen en het weer en de rust.Al met al geen tweede keer voor ons,want daarvoor is er te weinig te doen.Wij zijn niet ziek geworden,waar ik wel wat huiverig voor was.In het grote restaurant hebben ze blijkbaar ook frites voor de kindjes mits je er om vraagt.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7anja van den bos26-10-2008

nooit meer

we dachten dat we naar morgana zouden gaan helaas ging dat niet door,het antree is mooi maar dan heb je het er dan wel mee gehad,ongezellig restourant wat je daar te eten krijgt is niet veel soeps elke dag het zelfde rijst met kip soms wat vis en spagettie met wat tomaten kechap er over heen,geen heerlijke toetjes of fruit, banaan en watermeloen heb ik voorbij zien komen maar dan moet je snel zijn want het is zo op,met al die russen geen fijne mensen.het restourant boven is iets gezelligger maar het eten blijft het zelfde.wij zijn een week geweest en in die tijd hebben ze onze kamer niet geveegd er lagen allemaal haren en zand.als je in een juniorkamer zit moet je een goede conditie hebben ik heb de traptrede niet geteld maar het waren er heel wat.het strand was mooi en de zee liep langzaam af,,ideaal voor de kidss.de frisdranken waren vaak te warm zelfs het bier.de toiletten waren schoon.ik ben daar voor het eerst ziek geweest van het eten dus het eten krijgt echt een dikke onvoldoen

Gereisd met familie in oktober 2008

• 4w.l.woutersen21-10-2008

totale vacantie een flop

4 uur vertraging, 3uur transfer. Wij hadden mooie kamer,slecht eten, mooi strand met heel veel Russen.(nare mensen welke overheersten) Slechte hygiene(veel mensen aan de diarree). Absoluut geen vijf sterren waardig!!!! Ik kom hier nooit weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV