7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

Ga er zo weer heen (was al 2e keer)

vijverberg
5-5-2011

Weer een enorm leuke vakantie gehad. Goed eten in de Blue fisch alleen toegankelijk voor europeanen. Bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Zeer leuk voor jonge kinderen krijgen erg veel aandacht van het personeel. Je loopt vanaf het strand zo een aquarium in maar dan heet dat de zee heb er erg fijn gesnorkeld tussen de mooie vissen en het koraal. We zijn al weer aan het sparen voor de volgende vakantie daar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig!

Carmen
3-10-2010

Een aantal jaar geleden zijn wij bij Sonesta geweest met het gezin, en het was echt fantastisch! Veel leuke activiteiten op eigen terrein, maar ook in de buurt veel leuke dingen om te doen met het gezin! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2007

Luxe resort aan prachtige stranden

E. van der Hout
11-4-2010

Luxe hotel aan het witte strand van Taba. Snorkelen bij het huisrif voor de deur, prachtige onderwaterfoto's. Beetje veel russen, niet erg veel last van gehad maar zijn nadrukkelijk aanwezig. Eten is ondanks de vele keuze uiteindelijk wel veel van hetzelfde en smaak technisch vlak. Voor de prijs hoef je het niet te laten

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2008

Goede plek om totaal te ontspannen

Mimoun
2-1-2009

Lekker rustig, erg klantgericht en vriendelijk personeel. We vonden met name de "huis"-zangeres (Zahra) erg goed, qua dagelijkse optredens

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008
2008

Kom op voor je zelf

H. Moker
17-12-2008

Last minute Bingo 5* geboekt 9-16 december voor 1100 euro totaal (2 volw + kind + baby). Koopie! Ingedeeld in Sonesta Taba. Transfertijd is anderhalf uur. Vluchttijden zijn heen laat in de avond en 's nachts terug. Onze kamer was smerig. Doucheputje-stopper was niet nodig omdat de pluk haren bijna waterdicht bleek. Laadjes nachtkastjes vol rommel van vorige bezoekers. Vloer smerig. Balkon smerig. Plee vol remsporen. Meteen naar de receptie. Schoonmaker 5 euro gegeven. De rest van de week werd het steeds weer viezer. Maar goed, we betaalden dan ook heel weinig. Ja, veel Russen, maar die zijn overal waar het goedkoop is. Verder geen last van gehad. Huisrif is aardig. Lekker rustig zo half december. Water niet koud. Strand is wel schoon (althans niet viezer dan Hurghada of Sharm). Ze MOETEN een (drijvende) steiger aanleggen. Bij uitchecken proberen ze je nog 20 E af te troggelen voor het niet-inleveren van je AI bandje bij verlengde kamer tot 17 u. Gewoon weigeren te betalen.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

Noooooit Meer!!!

Fam. Rutten
7-11-2008

Wij sluiten ons helemaal aan bij Anja van den Bos! Het enige dat er ok uit zag was de entree. De staat van hotel is verouderd en de kwaliteit is ver beneden de maat. Zeker geen 5 sterren waard Eerdere vakanties naar Egypte zijn ons wel bevallen. Met een baby van 4 maanden vonden wij het niet verantwoord in dit hotel te blijven.

Hierbij kort een aantal punten van kritiek: - Badkamer niet schoon - 3e bed op kamer was een veredelde stretcher direct tegen ons bed aangeschoven - Bovenkant balkon gescheurd (zie foto) - Eten zeer slecht - Watercoolers vies - Alle bars en eetgelegenheden waren heel vies en stonken. - Voor een appelsap moet je bijbetalen!! - Strand niet schoon - Te weinig strandbedden (als je niet voor zeven uur je bed uit was kon je een plekje aan het strand wel vergeten) - De perkjes waren afgetrapt en niet verzorgd. - Aan de hoeveelheid Russen is misschien weinig te doen maar erg beschaafd zijn ze niet en als 90% Russische is wordt dat best overheersend

Gereisd Familie in oktober 2008

lekker genoten

Suzan Buiter
29-10-2008

wij zijn vorige week thuisgekomen van een heerlijke week in Taba.Wij hadden een 4 sterren bingo geboekt.De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daarom ook prima want hebben 15oo euro betaald voor 4 personen!Wij wisten dat er buiten het hotel wat wij eventueel krijgen zouden niets te doen was,mits je op excursie gaat.Daar wij 2 kinderen meehadden en enkel voor een relax weekje gingen,hebben wij ook echt genoten van het weer,de boeken en elkaar.Het hotel was prima,ontzettend lieve mensen,fantastisch voor onze kinderen van 4 en 8 jaar.Mooi zwembad en fijne zee.eten kan idd beter maar goed weekje rijst is prima..zou er geen 2 weken willen zitten wel voor de mensen en het weer en de rust.Al met al geen tweede keer voor ons,want daarvoor is er te weinig te doen.Wij zijn niet ziek geworden,waar ik wel wat huiverig voor was.In het grote restaurant hebben ze blijkbaar ook frites voor de kindjes mits je er om vraagt.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

anja van den bos
26-10-2008

we dachten dat we naar morgana zouden gaan helaas ging dat niet door,het antree is mooi maar dan heb je het er dan wel mee gehad,ongezellig restourant wat je daar te eten krijgt is niet veel soeps elke dag het zelfde rijst met kip soms wat vis en spagettie met wat tomaten kechap er over heen,geen heerlijke toetjes of fruit, banaan en watermeloen heb ik voorbij zien komen maar dan moet je snel zijn want het is zo op,met al die russen geen fijne mensen.het restourant boven is iets gezelligger maar het eten blijft het zelfde.wij zijn een week geweest en in die tijd hebben ze onze kamer niet geveegd er lagen allemaal haren en zand.als je in een juniorkamer zit moet je een goede conditie hebben ik heb de traptrede niet geteld maar het waren er heel wat.het strand was mooi en de zee liep langzaam af,,ideaal voor de kidss.de frisdranken waren vaak te warm zelfs het bier.de toiletten waren schoon.ik ben daar voor het eerst ziek geweest van het eten dus het eten krijgt echt een dikke onvoldoen

Gereisd Familie in oktober 2008

veel waar voor je geld

Corrie en Cees Oussoren
26-8-2008

Over het algemeen een prima hotel. Ruime, schone kamers. Kregen zelfs ongevraagd een gratis upgrade naar een juniorsuite (2 kamers, wij waren met 3 personen). Over service gesproken!! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede Egyptische vertegenwoordiger van de reisorg. in de persoon van Saad. Het hotel ligt behoorlijk geisoleerd maar met excursies heb je prima afwisseling. De Rode Zee is een geweldig mooi snorkel-/duikgebied. Kindvriendelijke zee (lange tijd ondiep). Het ontbijt is uitgebreid en prima. Middageten en diner (alles buffet) is gevarieerd, maar zou wat smaakvoller kunnen. Is echter zeker geen verkeerd eten. Voor weinig geld kun je eventueel a la carte eten. Verhouding tussen aantal gasten en beschikbare parasols op het strand/zwembad aan zee was zoek. In het hoger gelegen zwembad is om 08.00 uur meestal nog wel vrije een parasol te vinden. Veel kritiek die op Zoover over dit hotel valt te lezen komt ons onterecht over. En bedenkt dat je niet in Nederland bent!

Gereisd Familie in augustus 2008

al die klagers begrijpen wij dus niet

alberto
20-8-2008

ieder jaar gaan wij (zoon met moeder) een keer op vakantie. Dit keer met Nieuwjaar (2007/2008) naar Sonesta in taba geweest. De eerste keer een all-inclusive en beetje angstig allerlei reacties hier lezende VOOR vertrek..nou DAT WAS NIET WAAR ALLEMAAL... wij wisten dat het een afgelegen hotel was en het ligt prachtig waar het ligt. Mooi strand, mooie koraal rif en tussen de bergen en de zee echt een mooie locatie (isolaat, maar dat weet je van tevoren. De kamers waren niet 5* ( 4 sterren wel ) en goed met leuk balkonnetje en mooi uitzicht over het zwembad. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam (zeker voor mijn oudere moeder). All-inclusive was niet verkeerd. Zeer gevarieerd eten, geweldige salade bar en toetjes bar ook! Drinken was alles wat je wilt (cola, sinas, 7up, water, koffie, thee... drinken we thuis iets anders?) Wijn was niet geweldig van kwaliteit maar dat verwacht je ook niet in een all-inclusive. Wij zijn tevreden huis gekeerd na een leuke week met mooi weer!

Gereisd Familie in december 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.