Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 9Ilonka28-11-2013

Zeker doen!

Voor de 2e keer hier in mei 2012. De service is uitstekend, zodra ze merken dat je een Europeaan bent. Je kunt dan gratis in het 'Rus vrije' a la carte restaurant de heerlijkste dingen aanwijzen die ter plaatse voor je bereid worden. Geef ze een extraatje en ze rennen helemaal voor je. Kamers prima schoon, wij kregen gratis upgrade naar family suite. Voor het hotel een prachtig huisrif. Taba heeft als voordeel dat je centraal zit voor het maken van tripjes. Een excursie Dahab / Sinai is goed te doen, was ook leuk voor de kids. Blue hole is een super ervaring, net als de stilte van de woestijn en het zitten op een kameel. Ook naar Jeruzalem is het goed te doen. Wel een lange dag, maar de kans om te drijven in de dode zee of vol ongeloof te ervaren hoe het is in Palestijns Bethlehem is heel bijzonder.

• 4essers13-07-2011

Nooit meer

Er komen steeds minder Europeanen, begrijpelijk, er is een goed restaurant nog open alleen 's avonds. Het eten in het andere restaurant is zeer matig. Het hotel ligt behoorlijk afgelegen. De beloofde service werd zeker niet altijd geboden. In de fotoshop hadden we prints besteld. Die konden pas vlak voor ons vertrek worden geleverd. Waarom werd duidelijk toen we ze kregen. Voor veel geld slechte kwaliteit. Ons werden door de manager nieuwe beloofd. We kunnen er lang op wachten.

• 8truus20-04-2011

UITZICHT GRANDIOOS

net terug van een weekje Sonesta,wat was het heerlijk genieten,bijna alle kamers hebben een gewldig uitzicht op zee,het staat in mijn geheugen gegrift,zoals het uitzicht van onze kamer was!

Eten bij de blue fisch (op het park) is net zo geweldig,tegen all.inclusief,vooral de bediening daar van Garrah en zij team zijn uiterst vriendlijk,doe ze vooral de groeten als men daar heen gaat!

De omgeving van het park is niet levendig,maar wil men alleen voor de relax is het the place to be! Als ik een minpuntje kan noemen is het dat internet prijzig is in het hotel,maar weegt natuurlijk niet op tegen ons heerlijke weekje wat we daar hebben beleefd!

veel plezier daar

• 9angela09-01-2011

mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

het hotel is mooi en het eten goed, maar het personeel maakt de vakantie onvergetelijk. Wij hebben oud en nieuw in Sonesta doorgebracht en waren ontroerd door de toewijding die iedereen schonk aan het organiseren van een fantastische avond. Garrah, Mammuth, Achmed, Tamer, and others, thank you for a great holliday!

Elly and Angela from Holland

• 9corinne30-07-2010

prima hotel, heerlijk eten, kortom aanrader

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie in Sonesta en hebben het prima naar ons zin gehad. Het eten voor de west-europeanen werd geserveerd in the Blue Fish, een apart restaurant, waar je elke dag kon kiezen uit verschillende soorten vlees en vis, wat ter plekke klaar gemaakt werd voor je. Verder was er elke dag verse sla, komkommer, tomaat, frietjes ( voor wie dat wil en zoveel je op kunt), maar ook gekookte groenten, geb aardappelen, rijst, pasta enz. Alles smaakte prima. Personeel erg aardig en niets dan lof voor. Elke dag voldoende plek aan het strand of zwembad, je hoefde niet vroeg op om bedjes te reserveren, dat mocht trouwens ook niet, personeel zoekt een plek voor je. Plastic glazen aan het strand en zwembad, maar dat lijkt me logisch, bier niet dood, zoals in voorgaande opmerkingen, maar elke biertje uit nieuw flesje. Water, inderdaad 1 fles per kamer, maar kun je, zo vaak je wilt, bijvullen uit waterkoelers die op de gang staan. Kortom prima hotel, zou zo weer terug!

• 9Corinne28-07-2010

prima hotel, goede service, heerlijk eten

Net terug van een heerlijke vakantie in Sonesta beach. Het eten was perfect, er was een apart restaurant voor west-europeanen. Het eten was hier ook op afgestemd. Elke dag keus uit 4 soorten vlees en 2-3 soorten vis, ter plekke klaargemaakt. Er was elke dag meer dan voldoende plek bij het zwembad en het strand. |Niet nodig om 's mrogens vroeg stoelen te reserveren. Dit mocht trouwens ook niet. Animatieteam was gezellig, personeel meer dan vriendelijk. Service prima! Niets dan lof. Enige minpuntje: overdag werd er geen wijn geschonken, alleen bij het eten.

• 9Corinne28-07-2010

prima hotel, heerlijke vakantie gehad

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie met onze meiden van 17 en 19 en hebben het prima naar ons zin gehad. Het ontbijt en het diner werd voor de west-europeanen geserveerd in een apart restaurant en we hebben nog nooit zo heerlijk gegeten en zoveel keus gehad. De service was prima!!! Natuurlijk wordt het drinken in plastic bekers geserveerd aan het strand of zwembad. Je moet er niet aan denken dat er glasscherven in het zand liggen. Niets dan lof voor al het personeel.

• 9Marianne Heslinga02-06-2009

Het was geweldig

Wat een wisselende reacties Je hebt hier voor de prijs die je betaald een super vakantie. Lekker relaxen of met het leuke animatieteam met activiteien mee doen. Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is sterk verbeterd. Sinds kort is er een nieuwe manager die op een positieve manier veranderingen doorvoerd. Zij gaan serieus om met enqueteformulieren. Wij waren nu voor de derde keer in Sonesta, dat wil toch wel wat zeggen. Wij kregen een uitnodiging om een boom te planten. Heel uniek. Een feestelijke gebeurtenis. Volgend jaar staat önze"boom in volle bloei! Voor een fijne vakantie met gegarandeerd mooi weer en super schone mooie kamers is Sonesta een echte aanrader. Om te snorkelen loop je gewoon de zee in bij het hotel. Wij zijn nog maar net terug maar kijken alweer uit naar de volgende vakantie in Sonesta!

• 1Fam. Rutten07-11-2008

Noooooit Meer!!!

Wij sluiten ons helemaal aan bij Anja van den Bos! Het enige dat er ok uit zag was de entree. De staat van hotel is verouderd en de kwaliteit is ver beneden de maat. Zeker geen 5 sterren waard Eerdere vakanties naar Egypte zijn ons wel bevallen. Met een baby van 4 maanden vonden wij het niet verantwoord in dit hotel te blijven.

Hierbij kort een aantal punten van kritiek: - Badkamer niet schoon - 3e bed op kamer was een veredelde stretcher direct tegen ons bed aangeschoven - Bovenkant balkon gescheurd (zie foto) - Eten zeer slecht - Watercoolers vies - Alle bars en eetgelegenheden waren heel vies en stonken. - Voor een appelsap moet je bijbetalen!! - Strand niet schoon - Te weinig strandbedden (als je niet voor zeven uur je bed uit was kon je een plekje aan het strand wel vergeten) - De perkjes waren afgetrapt en niet verzorgd. - Aan de hoeveelheid Russen is misschien weinig te doen maar erg beschaafd zijn ze niet en als 90% Russische is wordt dat best overheersend

Familie

• 8Suzan Buiter29-10-2008

lekker genoten

wij zijn vorige week thuisgekomen van een heerlijke week in Taba.Wij hadden een 4 sterren bingo geboekt.De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daarom ook prima want hebben 15oo euro betaald voor 4 personen!Wij wisten dat er buiten het hotel wat wij eventueel krijgen zouden niets te doen was,mits je op excursie gaat.Daar wij 2 kinderen meehadden en enkel voor een relax weekje gingen,hebben wij ook echt genoten van het weer,de boeken en elkaar.Het hotel was prima,ontzettend lieve mensen,fantastisch voor onze kinderen van 4 en 8 jaar.Mooi zwembad en fijne zee.eten kan idd beter maar goed weekje rijst is prima..zou er geen 2 weken willen zitten wel voor de mensen en het weer en de rust.Al met al geen tweede keer voor ons,want daarvoor is er te weinig te doen.Wij zijn niet ziek geworden,waar ik wel wat huiverig voor was.In het grote restaurant hebben ze blijkbaar ook frites voor de kindjes mits je er om vraagt.

Familie

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV