Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 7Roger08-06-2010

Zeker niet slecht

Is een prima hotel, vriendelijk personeel. Eten viel zeker mee

Met vrienden

• 8yvette groenveld26-05-2010

geweldig !!

Hotel is goed, eten bij het rusvrije Blue Fish restaurant is geweldig, mooi rif om te duiken en te snorkelen voor de deur. Prima plek om excursies te doen naar Jeruzalem en Petra. Het personeel is zeer vriendelijk ! Als je graag uitgaat en winkels wil bezoeken moet daar echter niet wezen. Er zijn wel veel russen enzo maar daar hebben wij geen last van gehad. Absoluut een aanrader !!

• 8E. van der Hout11-04-2010

Luxe resort aan prachtige stranden

Luxe hotel aan het witte strand van Taba. Snorkelen bij het huisrif voor de deur, prachtige onderwaterfoto's. Beetje veel russen, niet erg veel last van gehad maar zijn nadrukkelijk aanwezig. Eten is ondanks de vele keuze uiteindelijk wel veel van hetzelfde en smaak technisch vlak. Voor de prijs hoef je het niet te laten

Met jonge kinderen

• 1wil23-01-2010

"Dit nooit meer"

Ik ben het helemaal met Yolanda eens. wij zijn er ook omstreeks die tijd geweest,was zo vies daar, dat wij overplaatsing geeist hebben , en hebben gekregen naar het Hilton.

• 8Cor en Gerda Reijne05-11-2009

Als je uit wilt rusten: een aanrader

Hotel Sonesta Beach Resort ligt wat eenzaam, zodat je niet veel van de omgeving ziet. Op het resort heb je alles wat je nodig hebt voor een weekje rust, een goede kamer, twee prachtige zwembaden met goede ligstoelen, direct aan strand en vooral heel vriendelijk personeel. We hebben in de acht dagen dat wij er waren wel veel oost europeanen gezien, maar er geen last van gehad. Geen dronken mensen en geen lawaai. Al met al een prima resort, natuurlijk is het eten geen " 4-sterren", maar er is voor ieder wel wat lekkers, vooral het toetjes buffet is uitstekend even als het ontbijt. Het enige minpuntje vinden wij de prijs van de excursies, extreem duur! (170 Euro pp voor een dagtocht naar Petra in Jordanië) Maar dat is natuurlijk optioneel Wij zijn echt tevreden en komen nog wel eens terug.

• 8Paul19-10-2009

Mooi, leuk en goedkoop

Afgelopen week teruggekomen van een weekje Sonesta. Vlak voor het vertrek, na boeken, hebben we op zoover gekeken naar de beoordelingen, wel een beetje van geschrokken.

Gelukkig ten onrechte!

Het personeel is uitermate vriendelik, de kamers zijn schoon en de rest van het hotel ook. Ja, je moet even lopen voor je drankje, en ook het buffet is niet helemaal top. Maar wat verwacht je voor nog geen 500 euro per persoon? De prijs/kwaliteitverhouding is gewoon dik in orde!

Een weekje relaxen is hier heel goed te doen, leuke uitstapmogelijkheden naar Israel en Jordanie. Het is alleen even een eindje met de bus.

• 6kaker00507-10-2009

Aardig hotel maar het eten ..... never again !

Wij vondeh het hotel aardig. Leuke schone kamers, een grote lobby, 2 fijne zwembaden en zo. Het restaurant echter was een regelrechte drama. Koud eten, warm bier, nauwelijks variatie, vaak geen bestek, geen borden en ga zo maar door. De frietjes gingen per 6 stuks. De tafel afruimen? gewoon even de placemat afkloppen boven de de grond en klaar voor de volgende gebruiker. Ik heb geen snacks of zo gezien. Ook waren er erg veel (ik schat 90%) oostblokkers.

Alles zeeeer Sonesta onwaardig !

Het snorkelen was wel goed. Het privé zandstrand had een mooi rif. Wel eigen spullen meenemen.

• 9Anja02-06-2009

Geweldig, gastvriendelijk en schoon

Sonesta beach resort ligt echt in the middle of nowhere, maar voor een relaxvakantie ideaal. Je kunt het zwembad elke dag met gratis badlaken gebruiken er zijn voldoende ligbedden en het is all inclusive meestal. De bediening is vriendelijk en het eten perfect. Leuk danscafe en grappig dicotheekje.

• 9Marianne Heslinga02-06-2009

Het was geweldig

Wat een wisselende reacties Je hebt hier voor de prijs die je betaald een super vakantie. Lekker relaxen of met het leuke animatieteam met activiteien mee doen. Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is sterk verbeterd. Sinds kort is er een nieuwe manager die op een positieve manier veranderingen doorvoerd. Zij gaan serieus om met enqueteformulieren. Wij waren nu voor de derde keer in Sonesta, dat wil toch wel wat zeggen. Wij kregen een uitnodiging om een boom te planten. Heel uniek. Een feestelijke gebeurtenis. Volgend jaar staat önze"boom in volle bloei! Voor een fijne vakantie met gegarandeerd mooi weer en super schone mooie kamers is Sonesta een echte aanrader. Om te snorkelen loop je gewoon de zee in bij het hotel. Wij zijn nog maar net terug maar kijken alweer uit naar de volgende vakantie in Sonesta!

Met oudere kinderen

• 9Frank en Marianne13-05-2009

Geweldige vakantie!

Sonesta Beach Resort Taba is zeker een 4-sterren resort! De mensen zijn zeer vriendelijk en verlenen zeer goede service. Het eten is uitstekend, zeer gevarieerd en uitgebreid! Als je komt voor de zon, lekker eten en relaxen dan zit je hier perfect! Wij gaan zeker nog een keer terug!

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV