7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

Toppie!

herma.weelink
27-9-2010

Twee weken een te gekke vakantie gehad. Kamers ruim en netjes. Eten 's morgens en 's avonds zeer goed, (wel naar Blue Fish gaan!!), het vlees wordt bereid waar je bijstaat en veeeeeel keus. "s Middags gegeten in het Cliftop/Topclif ? restaurant,ook lekker maar niet te vergelijken met Blue Fish. In het weekend komen er blijkbaar nogal eens gezinnen met 300 gillende kinderen per huishouden dus als je dan rust wilt kun je het beste naar het bovengelegen zwembad gaan, hier is ook geen muziek of animatie,zz! Snorkelen is te gek bij het hotel, er is een heel stuk zee afgezet waar je zonder waterschoenen heen en weer kan rennen,buiten dat stuk oppassen voor rif en zee-egels. Als je brood mee neemt om de vissen te voeren weet je niet wat je ziet, zoveel als er dan op je afkomen. Tip: geef de jongens van de bediening en zwembad meteen fooi,dan zit je de rest van de vakantie gebakken! Wij moesten soms wegsluipen omdat onze glazen al bijgevuld werden voor ze leeg waren, geweldige jongens !

Gereisd Met partner in september 2010

zoek je rust dan is dit de place to be

chrisje
24-9-2010

als je voor een weekje alleen naar zon, zee en rust verlangt is dit alles wat je nodig hebt. altijd mooi weer. mooi verzorgd strand, proper zwembad. het personeel vriendelijk, de kamers zeer netjes. het eten niets bijzonder maar wel een goede prijs/ kwaliteit . het huisrif: mooi koraal en vissen dit is alles wat je nodig hebt om uren te snorkelen. maar met de boot op snorkel trip nog veeeeeeeeeeeel beter. zeer de moeite. gr

Gereisd Met partner in september 2010

Fantastisch resort voor 1 week!

Tom en Lenore
4-9-2010

Sonesta Taba is een mooi resort, goed opgezet en heerlijk om een weekje te verblijven. Langer is niet aan te raden omdat er in het gebied vrij weinig te doen is. Het eten is goed, laat ik dat voorop stellen, alleen is er bijzonder weinig variatie. Ga voor de lunch naar het top cliff restaurant! Van de russen totaal geen last, ze zijn er wel, maar ze waren niet onbehouwen. De kamer was werkelijk fantastisch, ontzettend ruim en onze schoonmaker Michael maakte er elke dag iets bijzonders van, hij vouwde zelfs onze was keurig op! Ga vooral snorkelen! Fantastisch!

Als je excursies wil doen, neem dan een zak geld mee. Een dagje Jeruzalem is p.p. ongeveer € 150,- (wel zeker de moeite waard), een dagje Petra in Jordanië is zelfs iets van € 180,- p.p. (ook werkelijk waar een aanrader). Erg duur dus.

Gereisd Met partner in Tue Aug 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

volgend jaar weer !!

maud
5-8-2010

Ook ik begrijp de negatieve reacties niet. Wij hebben ontzettend genoten van dit schitterende resort! Ruime, schone slaapkamers met airco, personeel was meer dan vriendelijk, mooi strand (geweldig om te duiken en snorkelen), goed eten (voldoende verschillend voedsel aanwezig om te varieeren). Wel raadzaam om Imodium mee te nemen. Wij hebben dat uit voorzorg ingenomen en nergens last van gehad. Dat werkt denk ik ook voor onsportieve Russen want ook die hebben we niet gezien. Na 23.00 valt er inderdaad weinig meer te beleven maar dat was voor ons geen probleem. En wat de ligging betreft; wie enigzins kan lezen weet op voorhand dat er buiten het resort alleen maar woestijn te vinden is... Als we zouden kunnen gaan we morgen weer!

Gereisd Met partner in juli 2010

Prima voor een weekje luieren en snorkelen

Els
5-8-2010

Een prachtig hotel met zeer servicegericht personeel. Het ligt aan een privé-strand waarin zich een koraalrif bevindt. Als je van snorkelen houdt en mooie vissen en koraal wilt zien, moet je hier zijn. Het eten was heerlijk. Ik adviseer wel om ontbijt en diner in het Blue Fish Restaurant te nemen (is inbegrepen in All Inclusive), dat is beter en meer sfeervol dan in het grotere Palmira. Behalve zwemmen, snorkelen, zonnen, etc. is er niet veel te doen, maar als je gewoon een weekje wilt relaxen bij de zee is dat prima. Helaas hebben wij tijdens ons verblijf toch de dokter van het hotel moeten bezoeken. De praktijkruimte vormt een schril contrast met het hotel zelf. Het is er vies, rommelig en zit onder de bloedspetters. Het wordt tijd dat ze die dokter een fatsoenlijke kamer geven.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon genieten!

Lisa
4-8-2010

Wij snappen niet waar al die negatieve reacties vandaan komen! Personeel supervriendelijk, eten was zelfs nog beter dan we hadden verwacht. Het is maar net waar je je druk om maakt, Egypte is gewoon geen Nederland, heerlijk toch? Met een speedboot snorkelen, instructeur ontzettend zorgzaam voor mij(vrouw), prachtig koraal gezien en kleurige vissen en zelfs een reuzeschildpad! Water kon je zelf(gratis)bijvullen in de gangen en in de lobby,geen moeite dus. Housekeeping werkte netjes en maakte mooie creaties van handdoeken, dekbedden en kussens, super!Sonesta beach is zeker de moeite waard voor een heerlijke 8-daagse zonvakantie!

Gereisd Met partner in juli 2010

prima hotel, heerlijk eten, kortom aanrader

corinne
30-7-2010

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie in Sonesta en hebben het prima naar ons zin gehad. Het eten voor de west-europeanen werd geserveerd in the Blue Fish, een apart restaurant, waar je elke dag kon kiezen uit verschillende soorten vlees en vis, wat ter plekke klaar gemaakt werd voor je. Verder was er elke dag verse sla, komkommer, tomaat, frietjes ( voor wie dat wil en zoveel je op kunt), maar ook gekookte groenten, geb aardappelen, rijst, pasta enz. Alles smaakte prima. Personeel erg aardig en niets dan lof voor. Elke dag voldoende plek aan het strand of zwembad, je hoefde niet vroeg op om bedjes te reserveren, dat mocht trouwens ook niet, personeel zoekt een plek voor je. Plastic glazen aan het strand en zwembad, maar dat lijkt me logisch, bier niet dood, zoals in voorgaande opmerkingen, maar elke biertje uit nieuw flesje. Water, inderdaad 1 fles per kamer, maar kun je, zo vaak je wilt, bijvullen uit waterkoelers die op de gang staan. Kortom prima hotel, zou zo weer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prima hotel, goede service, heerlijk eten

Corinne
28-7-2010

Net terug van een heerlijke vakantie in Sonesta beach. Het eten was perfect, er was een apart restaurant voor west-europeanen. Het eten was hier ook op afgestemd. Elke dag keus uit 4 soorten vlees en 2-3 soorten vis, ter plekke klaargemaakt. Er was elke dag meer dan voldoende plek bij het zwembad en het strand. |Niet nodig om 's mrogens vroeg stoelen te reserveren. Dit mocht trouwens ook niet. Animatieteam was gezellig, personeel meer dan vriendelijk. Service prima! Niets dan lof. Enige minpuntje: overdag werd er geen wijn geschonken, alleen bij het eten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prima hotel, heerlijke vakantie gehad

Corinne
28-7-2010

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie met onze meiden van 17 en 19 en hebben het prima naar ons zin gehad. Het ontbijt en het diner werd voor de west-europeanen geserveerd in een apart restaurant en we hebben nog nooit zo heerlijk gegeten en zoveel keus gehad. De service was prima!!! Natuurlijk wordt het drinken in plastic bekers geserveerd aan het strand of zwembad. Je moet er niet aan denken dat er glasscherven in het zand liggen. Niets dan lof voor al het personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 28 2010 17:41:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader

Haitham
14-7-2010

De ligging aan zee is prachtig, maar verder lijkt het wel een luxe gevangenis. Je kunt alleen weg wanneer je de hoofdprijs voor excursies betaald of voor een taxi. Shuttlebusjes rijden er niet. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is oppervlakkig en veel diarree zegt meer dan genoeg. Russen zijn zeker te aanwezig, maar ligt er misschien aan hoe erg je dat zelf vindt. Je mag niemand in een hokje stoppen, maar de sportiviteit van hen was ver te zoeken. Kamers waren simpel, redelijk schoon, goede airco, maar helaas maar recht op 1 fles water per week op de kamer. Kindvriendelijkheid niet op ons van toepassing, maar erg, erg karig. En het animatie-team was er wel, maar ondernam weinig actie. Ook geen bijzondere avonden. Het zwembad was klein en het water wel schoon, maar ontzettend heet, dus (lichte) afkoeling kon wel gezocht worden in zee, waar het zeer leuk snorkelen was.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.