Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 3Magdalena en Bob18-06-2011

nooit meer

Veel russen, veel drank, veel lawaai. Recreatie team was een storende factor en heeeel duidelijk aanwezig. Om 10.00 uur begint het lawaai al. Het eten in de fisch was goed, in de grote eetzaal was het net een eetschuur vol met ongemanierde russen. Soneste was Rusesta!

• 9vijverberg05-05-2011

Ga er zo weer heen (was al 2e keer)

Weer een enorm leuke vakantie gehad. Goed eten in de Blue fisch alleen toegankelijk voor europeanen. Bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Zeer leuk voor jonge kinderen krijgen erg veel aandacht van het personeel. Je loopt vanaf het strand zo een aquarium in maar dan heet dat de zee heb er erg fijn gesnorkeld tussen de mooie vissen en het koraal. We zijn al weer aan het sparen voor de volgende vakantie daar.

Met jonge kinderen

• 7y_spanjer03-05-2011

Fijn en comfortabel.

Prima hotel, maar wel met dank aan de voorkeursbehandeling voor West Europeanen. Zelf zag ik het verschil in bandjes in 1e instantie niet zitten. Maar na 1x in het verkeerde restaurant eten weet ik nu beter. De Blue Fish met als manager Garrah zijn fantastisch! Zowel het ontbijt als diner hier is heerlijk. Daarnaast merk je ook dat de jongens alles voor je doen. Na 1 dag was het alleen maar bij de strandbar langslopen en werken er al 2 cola light ingeschonken (daarmee een rij russen negerend). Je natuurlijke vriendelijkheid wordt direct beloond (Sukran(=dank je) horen ze graag) Wel veel Oost Europeanen die erg vroeg dronken zijn. Prima excursies vanuit dit hotel. Jeruzalem en Petra waren geweldig! Huisrif viel tegen. De zee was niet altijd toegankelijk. Internet is erg duur in het hotel. Tip: koop op de luchthaven een Egyptische simkaart van Vodafone en gebruik internet op je mobiel. Tegoed is in het hotel verkrijgbaar, maar kost je aanzienlijk minder!

• 8truus20-04-2011

UITZICHT GRANDIOOS

net terug van een weekje Sonesta,wat was het heerlijk genieten,bijna alle kamers hebben een gewldig uitzicht op zee,het staat in mijn geheugen gegrift,zoals het uitzicht van onze kamer was!

Eten bij de blue fisch (op het park) is net zo geweldig,tegen all.inclusief,vooral de bediening daar van Garrah en zij team zijn uiterst vriendlijk,doe ze vooral de groeten als men daar heen gaat!

De omgeving van het park is niet levendig,maar wil men alleen voor de relax is het the place to be! Als ik een minpuntje kan noemen is het dat internet prijzig is in het hotel,maar weegt natuurlijk niet op tegen ons heerlijke weekje wat we daar hebben beleefd!

veel plezier daar

Met oudere kinderen

• 9Linda S24-03-2011

Geweldig hotel!

• Schone, ruime kamers voorzien van goede bedden en zeer ruime badkamer.
    • Schoon zwembad & ook het strand wordt dagelijks schoongemaakt.
    • Het koraalrif voor het hotel is erg mooi. De duikschool biedt mooie excursies naar andere prachtige riffen, we hebben zelfs dolfijnen gezien en hebben gesnorkeld & gedoken!
    • Het personeel doet al het mogelijke om het de gasten naar de zin te maken! De Egyptenaren zijn erg gastvrij en ontzettend vriendelijk.
    • Fatoush bar geeft 's avonds een prachtig uitzicht over de zee en de heldere sterrenhemel. Gezellig met de verse thee en waterpijp!
    • Het eten was niet helemaal onze smaak, maar wel altijd warm en goed bereid. Wij hadden iets meer afwisseling prettig gevonden. Er waren wel altijd verse salades, rauwkost en fruit. Het ontbijt vonden we erg lekker.
    • Een (kleine) fooi wordt enorm gewaardeerd! Je krijgt er zeker iets moois voor terug! (extra handdoeken, bloemen, vers fruit enz.)
    • 1 tip: ga respectvol met de mensen & het koraal om.

• 9angela09-01-2011

mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

het hotel is mooi en het eten goed, maar het personeel maakt de vakantie onvergetelijk. Wij hebben oud en nieuw in Sonesta doorgebracht en waren ontroerd door de toewijding die iedereen schonk aan het organiseren van een fantastische avond. Garrah, Mammuth, Achmed, Tamer, and others, thank you for a great holliday!

Elly and Angela from Holland

Met oudere kinderen

• 9Arjan05-01-2011

Super hotel, met uitstekende service

Tijdens de vakantie ziek geworden door het duiken, super geholpen door het personeel en de dokter op het terrein! Zeker aan te raden om een keer naar toe te gaan als je een rustige zonvakantie wilt. Niet aan te raden als je dingen in de omgeving wilt ondernemen want het hotel ligt net buiten Taba

• 7patrick06-11-2010

Hotel is oke

Leuke hotel en eten is goed, eind van je vakantie ben je het wel zat (het eten). Vanuit hotel kan je leuke trips maken. Petra is wel erg cool om te doen.

Met vrienden

• 10Carmen03-10-2010

Helemaal geweldig!

Een aantal jaar geleden zijn wij bij Sonesta geweest met het gezin, en het was echt fantastisch! Veel leuke activiteiten op eigen terrein, maar ook in de buurt veel leuke dingen om te doen met het gezin! Zeker voor herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen

• 9herma.weelink28-09-2010

Toppie!

Twee weken een te gekke vakantie gehad. Kamers ruim en netjes. Eten 's morgens en 's avonds zeer goed, (wel naar Blue Fish gaan!!), het vlees wordt bereid waar je bijstaat en veeeeeel keus. "s Middags gegeten in het Cliftop/Topclif ? restaurant,ook lekker maar niet te vergelijken met Blue Fish. In het weekend komen er blijkbaar nogal eens gezinnen met 300 gillende kinderen per huishouden dus als je dan rust wilt kun je het beste naar het bovengelegen zwembad gaan, hier is ook geen muziek of animatie,zz! Snorkelen is te gek bij het hotel, er is een heel stuk zee afgezet waar je zonder waterschoenen heen en weer kan rennen,buiten dat stuk oppassen voor rif en zee-egels. Als je brood mee neemt om de vissen te voeren weet je niet wat je ziet, zoveel als er dan op je afkomen. Tip: geef de jongens van de bediening en zwembad meteen fooi,dan zit je de rest van de vakantie gebakken! Wij moesten soms wegsluipen omdat onze glazen al bijgevuld werden voor ze leeg waren, geweldige jongens !

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV