7,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

Zeker niet slecht

Roger
8-6-2010

Is een prima hotel, vriendelijk personeel. Eten viel zeker mee

Gereisd Met vrienden in juni 2010

geweldig !!

yvette groenveld
26-5-2010

Hotel is goed, eten bij het rusvrije Blue Fish restaurant is geweldig, mooi rif om te duiken en te snorkelen voor de deur. Prima plek om excursies te doen naar Jeruzalem en Petra. Het personeel is zeer vriendelijk ! Als je graag uitgaat en winkels wil bezoeken moet daar echter niet wezen. Er zijn wel veel russen enzo maar daar hebben wij geen last van gehad. Absoluut een aanrader !!

Gereisd Met partner in mei 2010

Luxe resort aan prachtige stranden

E. van der Hout
11-4-2010

Luxe hotel aan het witte strand van Taba. Snorkelen bij het huisrif voor de deur, prachtige onderwaterfoto's. Beetje veel russen, niet erg veel last van gehad maar zijn nadrukkelijk aanwezig. Eten is ondanks de vele keuze uiteindelijk wel veel van hetzelfde en smaak technisch vlak. Voor de prijs hoef je het niet te laten

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2008

"Dit nooit meer"

wil
23-1-2010

Ik ben het helemaal met Yolanda eens. wij zijn er ook omstreeks die tijd geweest,was zo vies daar, dat wij overplaatsing geeist hebben , en hebben gekregen naar het Hilton.

Gereisd Met partner in januari 2010

Als je uit wilt rusten: een aanrader

Cor en Gerda Reijne
5-11-2009

Hotel Sonesta Beach Resort ligt wat eenzaam, zodat je niet veel van de omgeving ziet. Op het resort heb je alles wat je nodig hebt voor een weekje rust, een goede kamer, twee prachtige zwembaden met goede ligstoelen, direct aan strand en vooral heel vriendelijk personeel. We hebben in de acht dagen dat wij er waren wel veel oost europeanen gezien, maar er geen last van gehad. Geen dronken mensen en geen lawaai. Al met al een prima resort, natuurlijk is het eten geen " 4-sterren", maar er is voor ieder wel wat lekkers, vooral het toetjes buffet is uitstekend even als het ontbijt. Het enige minpuntje vinden wij de prijs van de excursies, extreem duur! (170 Euro pp voor een dagtocht naar Petra in Jordanië) Maar dat is natuurlijk optioneel Wij zijn echt tevreden en komen nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooi, leuk en goedkoop

Paul
19-10-2009

Afgelopen week teruggekomen van een weekje Sonesta. Vlak voor het vertrek, na boeken, hebben we op zoover gekeken naar de beoordelingen, wel een beetje van geschrokken.

Gelukkig ten onrechte!

Het personeel is uitermate vriendelik, de kamers zijn schoon en de rest van het hotel ook. Ja, je moet even lopen voor je drankje, en ook het buffet is niet helemaal top. Maar wat verwacht je voor nog geen 500 euro per persoon? De prijs/kwaliteitverhouding is gewoon dik in orde!

Een weekje relaxen is hier heel goed te doen, leuke uitstapmogelijkheden naar Israel en Jordanie. Het is alleen even een eindje met de bus.

Gereisd Met partner in Tue Oct 06 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig hotel maar het eten ..... never again !

kaker005
7-10-2009

Wij vondeh het hotel aardig. Leuke schone kamers, een grote lobby, 2 fijne zwembaden en zo. Het restaurant echter was een regelrechte drama. Koud eten, warm bier, nauwelijks variatie, vaak geen bestek, geen borden en ga zo maar door. De frietjes gingen per 6 stuks. De tafel afruimen? gewoon even de placemat afkloppen boven de de grond en klaar voor de volgende gebruiker. Ik heb geen snacks of zo gezien. Ook waren er erg veel (ik schat 90%) oostblokkers.

Alles zeeeer Sonesta onwaardig !

Het snorkelen was wel goed. Het privé zandstrand had een mooi rif. Wel eigen spullen meenemen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 27 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, gastvriendelijk en schoon

Anja
2-6-2009

Sonesta beach resort ligt echt in the middle of nowhere, maar voor een relaxvakantie ideaal. Je kunt het zwembad elke dag met gratis badlaken gebruiken er zijn voldoende ligbedden en het is all inclusive meestal. De bediening is vriendelijk en het eten perfect. Leuk danscafe en grappig dicotheekje.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was geweldig

Marianne Heslinga
2-6-2009

Wat een wisselende reacties Je hebt hier voor de prijs die je betaald een super vakantie. Lekker relaxen of met het leuke animatieteam met activiteien mee doen. Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is sterk verbeterd. Sinds kort is er een nieuwe manager die op een positieve manier veranderingen doorvoerd. Zij gaan serieus om met enqueteformulieren. Wij waren nu voor de derde keer in Sonesta, dat wil toch wel wat zeggen. Wij kregen een uitnodiging om een boom te planten. Heel uniek. Een feestelijke gebeurtenis. Volgend jaar staat önze"boom in volle bloei! Voor een fijne vakantie met gegarandeerd mooi weer en super schone mooie kamers is Sonesta een echte aanrader. Om te snorkelen loop je gewoon de zee in bij het hotel. Wij zijn nog maar net terug maar kijken alweer uit naar de volgende vakantie in Sonesta!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

Geweldige vakantie!

Frank en Marianne
13-5-2009

Sonesta Beach Resort Taba is zeker een 4-sterren resort! De mensen zijn zeer vriendelijk en verlenen zeer goede service. Het eten is uitstekend, zeer gevarieerd en uitgebreid! Als je komt voor de zon, lekker eten en relaxen dan zit je hier perfect! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in mei 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Beach Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Beach Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.