Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Taba

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 9Marianne 05-06-2008

Wij zijn 2 weken in dit hotel geweest en hebben het heerlijk gehad. Elke dag verzekerd van mooi weer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (ook als ze ze geen fooi geeft).Er was een leuk animatieteam, die zelf veel shows in elkaar zetten. Het eten was goed.De kamers zijn prachtig. Zeker een aanrader dit Hotel. De host wist ook veel te vertellen en was erg behulpzaam. Kortom een vakantie om op terug te kijken. En we gaan hier zeker nog eens naar toe.

• 8Lily Thelen11-05-2008

In de sinaÏ, dus je bent echt op het resort aangewezen, of excursies, om iets te beleven. Dat weet je als het goed is van te voren. Prima animatieteam, niet te opdringerig. Goed eten, voor een all inclusiveformue. Geweldig koraalrif voor de deur! Drie keer per dag eten, 3 keer per dag snorkelen, Super!. Je hebt bijna geen tijd over om je rot te ergeren aan de onbeschofte Russen die je tegenwoordig overal tegen komt. Aardig en behulpzaam personeel. Prijs-kwaliteit verhouding = prima!

• 7Monica07-05-2008

Mooi opgezet hotel, schone en ruime kamers. Gezellig animatieteam. Mooi privéstrand en perfect snorkelen en duiken! Vreemde manier van all inclusive. Wijn bij het eten wel gratis en verder niet meer. Maar dan wel gin en vodka gratis (veel duurder)????. I.p.v. 1 x per week een diner naar keuze in de andere restaurants op het resort, wordt een korting gegeven van 30% op de totaal rekening. 1x per week BBQ bij het zwembad, hier moet ook weer apart voor betaald worden. Misschien zouden ze de all inclusive concepten van het caraibisch gebied of bijv. turkije eens moeten overwegen. Eten zeer slecht, weinig variatie en de internationale keuken hebben ze niet begrepen. Veel dingen niet goed gegaard en vaak smakeloos. Best jammer, slecht eten is toch een domper op je vakantie. Dit hotel is zeer in trek bij de Russen. Die erg onbeschoft te werk gaan. Wil je rust en van de prachtige onderwater wereld genieten zit je hier perfect. Zeer goede duikschool aanwezig op resort.

• 9Fam. van der Molen07-03-2008

Paradijs op aarde.... Wij waren er van 26-2 tot 4-3 en haden tussen de 26-30 graden elke dag, moet er bij zeggen dat je moet blijven smeren want de zon en de lucht zijn erg sterk!!! Geweldig, heel mooi hotel met super ruime, nette kamers, elke dag nieuwe lakens en badhandoeken, 2 mooie grote zwembaden met goede ligbedden met gratis badlakens. Achter het hotel liggen de bergen van Israel en aan de overkant van de zee ligt Saoudi Arabie en even naar rechts Jordanie super mooi uitzicht met een paradijselijke uitstraling. Je kunt niet van het resort af, heerlijk om te relaxen, de hele dag met de kinderen bij het zwembad, strand, waterfietsen en snorkelen, eten en drinken, ijs naar keus, het eten was goed, gevarieerd, eigenlijk voor iedereen wat wils, voor de kinderen is er altijd friet met mayo te krijgen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het jammer dat we weg moesten en gaan zeker nog eens terug. WIJ HADDEN EN 5* BINGO EN OOK DIT KAN IK DUS VAN HARTE AANBEVELEN!!!!

• 7ivonne04-03-2008

Redelijk goed hotel, vriendelijk personeel, nette en ruime kamers. complex ziet er goed uit. Nadeel dat je om 7.00 uur al bedden bij het zwembad moest reserveren. Eten in het apart gelegen restaurant beviel ons beter. Goede service in restaurant. De kinderen hebben zich prima vermaakt met animatie team. Heerlijk snorkelen voor het hotel.

• 9Fam. Konijn en Herbeke18-02-2008

We zijn hier 1e week van Feb. geweest met een baby. Zeer goed bevallen. Personeel zeer vriendelijk en annimatie team zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was heel gevarieerd en erg lekker, elke dag aardappels rijst en pasta's te krijgen en veel verse groente (in tegenstelling tot Hurgadha zijn we hier niet ziek geweest van het eten). Zwembad lekker verwarmd (zelfs voor een baby van 8 maand). Op het strand was het ook zeer goed te doen, niet te heet. Ze doen helemaal niet moeiljk met het niet dragen van je polsbandje (i.v.m. All Incl.) Trip naar Israel zeer aan te bevelen!! O en Oja, je hoeft als je bij het Hotel blijft helemaal geen Visum te betalen. Een nadeel, je zit echt in de middle of nowhere. Je zit ongeveer 40 km van Taba en 40 km van Dahab. Je hebt geen stadje of een leuk ommetje dat je even kan maken, je moet echt op het resort blijven maar je vermaakt je er best!

• 5M. Roest Crollius22-01-2008

An sich een prima weekje mits de zon schijnt. Het hotel (kamers) en zwembad zijn oke en pal aan het strand. Echter lag de verwachting bij 5 sterren hoger. Er zitten beperkingen aan de "all inclusive" (tijdgebonden en niet voor elke locatie binnen het comlex). Het eten laat mer dan te wensen over en is feitelijk enkel besteed aan liefhebbers van kip en pasta braakhappen, vergezeld van 80% Russen die toch wat andere beschaafdheidsnormen blijken te hebben. ofwel, Egyptische 5 sterren zijn niet hetzelde als reguliere 5 sterren (sterren 4 en 5 heb ik niet kunnen ontdekken).

• 1M.F. Kinran03-01-2008

Afgelopen kerst (2007) dit hotel voor een week geboekt met het gezin. Kamers niet schoon, erg stoffig m.n. onder het bed. Minibar niet gevuld. Eten echt zeer slecht, koud en geen diversiteit. Saladabar zonder sla maar met witte kool. Oud brood bij ontbijt en vies restaurant. We zijn na 1 dag meteen vertrokken. Medewerker van onze touroperator ter plekke heeft ons naar een echt 5 sterren Hotel overgeboekt, tegen meerbetaling van EUR 136 zaten we in Hilton Taba. Dat was echt super. Kortom, ik raad een ieder af naar dit hotel te gaan, het is geen sterren hotel en jammer van je vakantie.

• 8mar04-12-2007

Eten en drinken is slecht, Russen enorm onbeschoft (personeel kaatst terug), en wen maar aan het voordringen. Maar wel een mooi koraal rifje voor de deur waar het leuk snorkelen is. Men geeft aan het enige nacht dive centre te zijn. Boot met waterski, banaan, tube en strap on wakeboard aanwezig (1€ p/m). Verder is er niets te doen, U kunt niet het terrein af. Zeker geen 5 sterren en de host geeft dat direct toe. All inclusive is letterlijk inclusief alles wat je niet wilt met je vakantie.

• 10Trea19-07-2007

Ik ben net terug en moet zegen een super vakantie wat je daar krijgt voor je geld is in spanje verleden tijd. Als je eenmaal bent geweest dan wil je zeker weer terug. Zeker te overwegen waard is om daar je duikcertificaat te behalen. en neem je snorkel waterschoenen en duikbril mee.Je zult je niet vervelen. De zee is daar facinerend mooi als je water in stapt zie je het koraal en de tropische vissen al om je heen . Dit was een super de luxe vakantie die het geld zeker waard is geweest. Onze foto,s zijn nog niet klaar maar zo als het er op de site,s uit ziet is het ook.

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV