Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel La Playa Beach Resort Tabastersterstersterster

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

180 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• 8Melanie19-07-2008

Redelijk hotel. Buffet zeer gevarieerd, na een aantal dagen heb je het echter wel gezien. Geen koud drinken, alleen lauw of warm. Mooie kamers. Te weinig parasols, hier wordt bijna om gevochten! Onze reisleider was echt geweldig!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7Niels Hendriks11-07-2008

NOOIT MEER

2x in egypte maar echt nog nooit zo slecht meegemaakt ons gezelschap ik als man en nog 3 vrouwen. Personeel heel opdringerig(wel normaal in egypte) eten elke dag hetzelfde als je van kip houd aan te raden. All inclusive formule heel slecht geregeld te weinig personeel aan de bars wat zorgt voor zeer lange rijen! en als je dan bijv. 22.50 in rij staat en het is eenmaal 23.00 word je niet meer geholpen. de andere restaurant's in het hotel(tegen betaling) ook niet aan te raden! (heb hotelmanagement gestudeerd dus weet er wel wat van)

Ga maar gewoon naar sharm el sheikh!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Familie Verdonk09-07-2008

Super genoten

Van 24 juni tm 1 juli genoten van dit vriendelijke hotel in een schitterende omgeving.Het lijkt me bijna onmogelijk dat mensen klachten hebben over het personeel, het eten, en de drankjes. Wij vonden alles uitstekend verzorgd. In het kleine nieuwe restaurant (boven op de berg) wordt echt alles uit de kast gehaald om het je naar de zin te maken. De kamerjongen was super. Als mensen iets willen doen voor de Egyptenaren neem dan voldoende spullen mee om weg te geven. Speelgoed, kleding, schoenen, medicatie, oogdruppels. De mensen zijn echt arm en kunnen alles gebruiken. Het personeel maar ook de Bedoinen (de mensen die naast het hotel) die hun zelfgemaakte spullen verkopen zijn heel blij als ze iets krijgen. Wij hadden zonnebrillen, petjespuzzels, stiften, kleurboeken, badlakens, ondergoed en veel kinderkleding meegenomen. Het is genieten als je ziet hoe deze kinderen genieten van hun nieuwe speeltjes. Knuffels zijn ook erg in trek ze zijn gemakkelijk mee te nemen en hebben min gewicht

Gereisd met familie in juni 2008

• 2c.vander slikke12-06-2008

van de alle vakanties,we zijn meer dan 10x in Egypte geweest,maar dit was het slechtste...service erg slecht,.slecht eten slecht aangevuld.als je later ging eten was de wijn op..nee erg onverzorgd vies restaurant vieze vloer en ook personeel liep er smerig bij.. Wij geven geen enen,voor de moeite minimaal een twee Voor ons en onze vrienden was 1 ster meer dan genoeg

Gereisd met vrienden in november 2007

• 9Marianne 05-06-2008

Wij zijn 2 weken in dit hotel geweest en hebben het heerlijk gehad. Elke dag verzekerd van mooi weer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (ook als ze ze geen fooi geeft).Er was een leuk animatieteam, die zelf veel shows in elkaar zetten. Het eten was goed.De kamers zijn prachtig. Zeker een aanrader dit Hotel. De host wist ook veel te vertellen en was erg behulpzaam. Kortom een vakantie om op terug te kijken. En we gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Lily Thelen11-05-2008

In de sinaÏ, dus je bent echt op het resort aangewezen, of excursies, om iets te beleven. Dat weet je als het goed is van te voren. Prima animatieteam, niet te opdringerig. Goed eten, voor een all inclusiveformue. Geweldig koraalrif voor de deur! Drie keer per dag eten, 3 keer per dag snorkelen, Super!. Je hebt bijna geen tijd over om je rot te ergeren aan de onbeschofte Russen die je tegenwoordig overal tegen komt. Aardig en behulpzaam personeel. Prijs-kwaliteit verhouding = prima!

Gereisd met familie in mei 2008

• 7Monica07-05-2008

Mooi opgezet hotel, schone en ruime kamers. Gezellig animatieteam. Mooi privéstrand en perfect snorkelen en duiken! Vreemde manier van all inclusive. Wijn bij het eten wel gratis en verder niet meer. Maar dan wel gin en vodka gratis (veel duurder)????. I.p.v. 1 x per week een diner naar keuze in de andere restaurants op het resort, wordt een korting gegeven van 30% op de totaal rekening. 1x per week BBQ bij het zwembad, hier moet ook weer apart voor betaald worden. Misschien zouden ze de all inclusive concepten van het caraibisch gebied of bijv. turkije eens moeten overwegen. Eten zeer slecht, weinig variatie en de internationale keuken hebben ze niet begrepen. Veel dingen niet goed gegaard en vaak smakeloos. Best jammer, slecht eten is toch een domper op je vakantie. Dit hotel is zeer in trek bij de Russen. Die erg onbeschoft te werk gaan. Wil je rust en van de prachtige onderwater wereld genieten zit je hier perfect. Zeer goede duikschool aanwezig op resort.

Gereisd met familie in april 2008

• 8Marjolein Eysberg31-03-2008

Mooi hotel, met lekker zwembad. Ligging aan het strand met heerlijke bedden. Medewerkers in het hotel ontzettend vriendelijk. Prima kamers met bad/douche en balkon. Eten goed én heerlijk weer.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8M15-03-2008

Heerlijke vakantie gehad. Mooi strand en prachtig uitzicht. Echt een vakantie om te relaxen. Verder niks in de omgeving. Kamers netjes alleen badkamer niet schoon. Eten erg slecht. Erg eentonig. Maar wat wil je midden in de woestijn? Wel veel Russen, die echt onbeschoft waren. Verder wel leuke excursies te doen in de omgeving. Wij hadden deze plaats gekozen om een excursie te maken naar Petra. Absoluut de moeite waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 9Fam. van der Molen07-03-2008

Paradijs op aarde.... Wij waren er van 26-2 tot 4-3 en haden tussen de 26-30 graden elke dag, moet er bij zeggen dat je moet blijven smeren want de zon en de lucht zijn erg sterk!!! Geweldig, heel mooi hotel met super ruime, nette kamers, elke dag nieuwe lakens en badhandoeken, 2 mooie grote zwembaden met goede ligbedden met gratis badlakens. Achter het hotel liggen de bergen van Israel en aan de overkant van de zee ligt Saoudi Arabie en even naar rechts Jordanie super mooi uitzicht met een paradijselijke uitstraling. Je kunt niet van het resort af, heerlijk om te relaxen, de hele dag met de kinderen bij het zwembad, strand, waterfietsen en snorkelen, eten en drinken, ijs naar keus, het eten was goed, gevarieerd, eigenlijk voor iedereen wat wils, voor de kinderen is er altijd friet met mayo te krijgen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het jammer dat we weg moesten en gaan zeker nog eens terug. WIJ HADDEN EN 5* BINGO EN OOK DIT KAN IK DUS VAN HARTE AANBEVELEN!!!!

Gereisd met familie in maart 2008

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• talitha, 24-08-2012

is er een peuterbad?

weet iemand of er een peuterbad is voor een kind van ander half jaar oud?

Ja dat is er!!

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV