Hotel La Playa Beach Resort Taba *****

Review geschreven door Ingrid

Super hotel

Ingrid
14-11-2012

Net terug van een super vakantie in Sonesta Beach Resort Taba.Dit resort maakt is zijn 5 sterren waard.Het personeel doet zijn uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Doordat het daar zo rustig is heb je veel ruimte op het strand en bij het zwembad.Wij hadden de luxe dat als we met z'n vieren naar het strand gingen de bedjes al voorzien waren van badlakens incl.nekrol.Bij het ontbijt en lunch was er altijd wel iets van je gade bij en anders werd het gemaakt en west-europese mensen hebben de luxe dat ze s'avonds heerlijk buiten konden eten bij de Blue Fisch waar je vlees terplekke werd gegrild en je drankjes werden geserveerd door Gharrad.Overdag was er een animatieteam met Michael en Justina (leuk vriendelijk stel).Doordat er weinig toerisme is kun je daar heerlijk snorkelen zonder dat je overvaren word.Dus al met al een superlocatie.

Gereisd met partner in november 2012
Volgende reviewVolgende