Hotel La Playa Beach Resort Taba

Hotel Info

• Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Beach Resort Taba voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel La Playa Beach Resort Taba in het Nederlands

• 1Vandebosch peter27-02-2015

De hel! Slecht!

Kan enkel zeggen dat we ernaar uitkeken voor dit hotel, als je de foto's enzo ziet. Veel betaald , heel veel ! Kamer was mooi en ruim maar heeeeeelllll vies en smerig. Onvriendelijk personeel omdat zij vonden dat het wel goed was. Eten zwijg ik over , sorry slecht! Zijn vertrokken naar een ander hotel want hier konden we niet blijven , zo slecht.. Touroperator heeft zelf gezegd dat dit de beste oplossing is , Aja staat niet meer nu in hun gamma. Gewoon wegblijven

8Zwembad
    2Eten
    1Kamers
    2Prijs/kwaliteit
    2Service
    5Ligging

• 9Ilonka28-11-2013

Zeker doen!

Voor de 2e keer hier in mei 2012. De service is uitstekend, zodra ze merken dat je een Europeaan bent. Je kunt dan gratis in het 'Rus vrije' a la carte restaurant de heerlijkste dingen aanwijzen die ter plaatse voor je bereid worden. Geef ze een extraatje en ze rennen helemaal voor je. Kamers prima schoon, wij kregen gratis upgrade naar family suite. Voor het hotel een prachtig huisrif. Taba heeft als voordeel dat je centraal zit voor het maken van tripjes. Een excursie Dahab / Sinai is goed te doen, was ook leuk voor de kids. Blue hole is een super ervaring, net als de stilte van de woestijn en het zitten op een kameel. Ook naar Jeruzalem is het goed te doen. Wel een lange dag, maar de kans om te drijven in de dode zee of vol ongeloof te ervaren hoe het is in Palestijns Bethlehem is heel bijzonder.

9Zwembad
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

Met oudere kinderen

• 8Robin Decock08-07-2013

leuke vakantie

We hebben genoten van ons verblijf in sinesta. De receptionisten zijn zeer vriendelijk en altijd bereid om te helpen. De dokter die we hebben laten van nuweiba is zeer goed. Aan te raden: snorkelboot bij Taba Heights en kamelentocht geboekt bij een offsider van het hotel: afbieden is hierbij de boodschap! Eten was lekker, maar weinig keuze als het op vlees aankomt. Animatoren zijn supervriendelijk en willen je bij alles wat ze organiseren betrelken.

7Eten

• 8stefpintelon03-06-2013

Rustig hotel met uitstekende service

Het hotel ligt op een rustige ligging, je kan gemakkelijk snorkelen aan het rif bij het hotel. De service en het personeel zijn uitmuntend. Men tracht ook het buffet eens af te wisselen met bv barbeque of de lunch aan het strand te serveren. Een aanrader voor wie op zoek is naar een rustige strandvakantie.

8Kindvriendelijk
    8Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 10Bea lanting06-02-2013

geweldig

we zijn twee weken in sonesta beach resort geweest en hebben alleen maar genoten!

10Kindvriendelijk
    10Eten
    10Kamers
    10Ligging

• 9Ingrid14-11-2012

Super hotel

Net terug van een super vakantie in Sonesta Beach Resort Taba.Dit resort maakt is zijn 5 sterren waard.Het personeel doet zijn uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Doordat het daar zo rustig is heb je veel ruimte op het strand en bij het zwembad.Wij hadden de luxe dat als we met z'n vieren naar het strand gingen de bedjes al voorzien waren van badlakens incl.nekrol.Bij het ontbijt en lunch was er altijd wel iets van je gade bij en anders werd het gemaakt en west-europese mensen hebben de luxe dat ze s'avonds heerlijk buiten konden eten bij de Blue Fisch waar je vlees terplekke werd gegrild en je drankjes werden geserveerd door Gharrad.Overdag was er een animatieteam met Michael en Justina (leuk vriendelijk stel).Doordat er weinig toerisme is kun je daar heerlijk snorkelen zonder dat je overvaren word.Dus al met al een superlocatie.

9Prijs/kwaliteit

• 8RS12-11-2012

Rustige ligging maar super mooi

Als je voor je rust even weg wilt zit je hier fantastisch! Het personeel allemaal erg vriendelijk en vrolijk altijd in voor een praatje! Snorkelen is hier ook hartstikke mooi, je kan een trip boeken op het strand maar ook als je zelf een paar meter het water in zwemt zie je prachtige vissen en koraal. Eten vond ik best te doen, ontbijt erg goed, lunch en diner vrijwel vaak hetzelfde.. Soepjes, altijd rijst en pasta. verder nog wat dingetjes erbij voor de variatie.. Dineren kan hartstikke leuk bij het blue fish restaurantje buiten aan het strand. Voor kinderen heel de dag door wel wat de doen, en ook een speeltuin is hier aanwezig. Als je ites gedaan wilt hebben of iets nodig hebt hoef je de jongens bij de receptie dat maar te vragen en het wordt direct geregeld! Bedden vond ik wel ontzettend hard, maar daar kon je een matrasdeck voor krijgen bij de receptie.. Snap de negatieve reacties echt niet, maar je hebt altijd van die mensen die overal even ergens over moeten zeuren..

10Kindvriendelijk
    7Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    5Ligging

• 5Ron Homringhausen20-10-2012

dit nooit meer

Mooie hotel aardig personeel veel ruimte op het strand en zwembad eten goed maar 2 weken elke dag het zelfde gegeten en je moet stapel gek zijn op russen want die zijn er in overvloed 85 % zijn van dat soort. Nederlandse reisorganisaties moeten dit hotel vermijden. na een reis van 5 uur vliegen zit je nog eens 4 uur in een klein busje in het hotel is geen winkel die de moeit waar is geen drinken te koop en ook geen chips winkelen kan in Dahab is 80 km verder op. Let op met boeken er zijn 2 sonesta's er is er ook 1 in sharm en dus 1 in Taba. Taba niet doen geloof me maar wij zijn heel wat gewend maar dit sloeg alles. Veel dingen niet te doen of dicht hotel was maar voor 40% geboekt dus 100 gasten en 185 man personeel en nog was het niks

3Eten
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    1Ligging

• 10Troncquo14-08-2011

SUPER hotel

Wij zijn nu aanwezig in het sonesta beach resort, na veel slechte ervaringen van 2 dagen in het solymar seastar (dat hier meer op scoort, onbegrijpelijk!) Laat u dus niet vangen, dit is een prachthotel, prachtig strand, super vriendelijke service, goed eten aan het strand, in blue fish!

10Kamers

• 4essers13-07-2011

Nooit meer

Er komen steeds minder Europeanen, begrijpelijk, er is een goed restaurant nog open alleen 's avonds. Het eten in het andere restaurant is zeer matig. Het hotel ligt behoorlijk afgelegen. De beloofde service werd zeker niet altijd geboden. In de fotoshop hadden we prints besteld. Die konden pas vlak voor ons vertrek worden geleverd. Waarom werd duidelijk toen we ze kregen. Voor veel geld slechte kwaliteit. Ons werden door de manager nieuwe beloofd. We kunnen er lang op wachten.

5Eten
    6Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    5Service
    4Ligging

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• RS, 12-11-2012

Mocht je graag willen winkelen, geloof dan niet de reisleider over het 'kleine stadje' Nuweiba, dit is namelijk wel een echte verschrikking haha! Pak dan de taxi de andere kant op richting Taba Heights.

4 vragen over Hotel La Playa Beach Resort Taba

• H Weelink, 14-08-2010

Paar vragen..

Wij gaan 7 sep. hier naartoe,kan iemand ons vertellen of er op het resort een winkeltje is voor sigaretten e.d? En zijn er 1 of 2 zwembaden?

Bedankt......

herma.weelink, 27-09-2010

Er zijn dus 2 zwembaden en ja, er zijn verschillende winkeltjes....:>)

• hannah, 30-06-2012

animatie

is er overdag ook animatie (aquarobic ofzo) en 's avonds show?

RS, 12-11-2012

in de ochtend heb je om tien uur yoga, half 12 aqua aerobics, vier uur volleybal, en in de avond heb je boven de blue fish bij fatoush altijd wel tot elf uur een show of gezellige muziek en om negen uur is daar twintig minuutjes kinderanimatie met de bekende liedjes en dansjes,

• ingrid, 21-10-2012

afstand luchthaven naar resort?

Wie weet hoe lang de busreis duurt v.a.de luchthaven naar Sonesta Beach?

RS, 12-11-2012

Vanaf Sharm el Sheik is het twee uur met het transferbusje

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV