Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

8.2Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Taba Resort & Nelson Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

189 reviews over Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

• 5cuylits23-10-2009

Hilton niet waardig

Van een 5 sterren Hilton mag men toch het een en het ander verwachten hoopt men dan,ook al word het voor een spotprijs aangeboden.Te kleine kamers,badkamer is goed voor 1 persoon,wanneer iemand op het toilet zit kan er niemand meer in.Email van het bad was op verschillende plaatsen weg. Meubilair,denk niet dat het aanvaard word in een kringloopwinkel. Van véél personeel dacht ik dat ze tegen hun goesting werkten. Duiken is begeleid en is veel te duur. Het is er proper maar dat is dan ook alles. Eten was meer een veredelde grootkeuken, enkel dessertbuffet was Hiltonwaardig. Trip naar Jeruzalem was letterlijk en figuurlijk een calvarietocht, 5 uur wachten aan de grens Egypte/Israel om te gaan en 3.5 uur om terug te keren. Zwemmen in de Dode Zee, mijn oor in een soort van vijver waar men het water laat verdampen om het zout te winnen. Taba = Sabena -Such a bloody experience never again

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Mirjam van Zanten05-10-2009

Geweldige vakantie gehad

In 1 woord super!!! Hotel erg mooi en vooral vriendelijke mensen.Direct aan het strand en dus ook aan het koraal!!! We hebben nog nooit zoveel in het water gelegen het was echt prachtig! Ook de excusies naar Jordanië (petra),Israël en Dahab waren echt een aanrader! Let wel dat je bij de grens van Israël erg onbeschoft word behandeld en het duurt heel lang om de grens over te mogen. We zaten op 2 min lopen van de grens af en hebben er 3 uur!!!!over gedaan! Maar ondanks dat was het zeer te moeite waard. Jordanië ging een stukje makkelijker en met name de verborgen stad is echt een kippenvel moment mede dankzij onze geweldige gids!!! Als je ook wilt stappen en uitgaan is Taba NIET geschikt. Buiten het hotel om is er niks dus dat is wel jammer. Hou er ook erg in dat als je een I.N.G bankpas hebt deze niet werkt en je dus niet kunt pinnen!!! Wij hebben het super gehad en vooral de mensen die mooie excusies willen maken en geen zin hebben in een hoop gefeest is dit de plek om heen te gaan!

• 8Sanne14-09-2009

Prima voor 1weekje.

Hier in het hoogseizoen 1weekje geweest met een vriendin. Prima om een weekje te zonnen, een excursie te doen enz... Maar dan heb je het ook wel weer gezien.

Wij vonden het jammer dat er verder weinig te doen was 's avonds. Na 11uur was er niemand te bekennen...aangezien na 11uur de drank betaald moest worden.

Over het personeel niks te klagen...echt super vriendelijk en ze doen echt alles voor je!

Excursie Dodezee&Jeruzalem was top! Hebben het aan de overkant bij het hotel geboekt...(Max). Scheelde een hoop geld&vlogen terug ipv met een bus!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8margriet brokerhof10-09-2009

mooi hotel aan grens gelegen

gelegen aan de grens van Israel. Uniek voor het maken van excursies naar Jeruzalem en jordanie. Eten lekker.leuk specialiteiten restaurant. Duiken relatief duur,(50euro p.p. snorkettrip)wijn niet in all inn alleen bij lunch en diner. s.avonds in de bar lang wachten op consumptie

• 10linssen04-09-2009

ZEER GOED!

We zijn 8 dagen geweest en het was een succes.Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk, ze werken erg hard. Schoon mooi hotel recht aan zee bij een erg mooi koraalrif (goed om te snorkelen). Het waait lekker door aan zee en je kunt heel de dag door lekker eten en drinken.Absoluut geen last gehad van andere (oostblok)gasten, waren ook gewoon nette mensen. Zeer mooie excursie gemaakt naar Petra (jordanie) echt een aanrader. Écht een fijne relax bestemming!

• 9Sandra van der Meulen30-08-2009

fantastisch

Heerlijke week in dit hotel gehad met supervriendelijke mensen, heerlijk eten, prachtige ligging, geweldig snorkelen voor het hotel. Prima plek om lekker tot rust te komen. Buiten resort is niks te beleven maar dat weet je vooraf. Er zijn wat leuke souvenirwinkeltjes en dat is het. Zou zo weer terug gaan!

• 10adrienne29-08-2009

fantastiche plek om tot rust te komen

niets aan te merken op dit hotel natuurlijk is 5 sterren in egypte heel wat anders dan 5 sterren in nederland maar alles was perfect ben hier 8 dagen geweest met een vriendin hebben helemaal niets gedaan dan in de zon en in het water gelegen voor iedereen die tot rust wil komen voor weinig geld is dit een perfecte plek natuurlijk kan je ook diverse uitstapjes maken als je wilt maar je hoeft je geen moment te vervelen entertainment team was erg leuk en zeker niet opdringerig zoals in vele andere hotels zeker een aanrader om te verblijven in de nelson village voor 25 dollar per nacht uitzicht op zee grote kamer en ruim balkon het eten was goed maar verwacht geen bloemkool met gekookte aardappelen en een bal gehakt maar er was genoeg keuze voor iedereen ook wij zijn allebij niet ziek geweest in tegenstelling tot alle verhalen van mensen terug in het vliegtuig die elders waren verbleven

dus wil je een relaxte vakantie voor weinig geld dan moet je zeker naar hilton taba

• 9Leyenna25-08-2009

Niks op aan te merken!

Kadir, wat een onzin!! Helaas zijn er mensen die gewoon niet alles lusten en overal geklaag over hebben! In dit hotel zijn nauwelijks Russen te vinden, wel veel Israeliers en polen,maar wat maakt het uit? Wij hebben er nooit last van gehad. De mensen die hier over zeuren zijn zelf een ''bepaald slag mensen''. Dit hotel en het personeel zorgt voor een heerlijke vakantie. Juist is dit een hotel om tot rust te komen!

• 1Kadir19-08-2009

5*???

"De slechte hotel die ik tot nu toe gezien hebt.Het eten was niet te eten.Veel Russen of mensen (met veel groep mensen)Oostblok landen.Als je echt rust zoek ga niet daar heen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Caroline en Gerrit31-07-2009

Geweldige plek om tot rust te komen

Heerlijk hotel op een prachtige plek om tot rust te komen. Genoeg mogelijkheden om uitstapjes te maken, bijv. naar Jerusalem, Petra Jordanie of Eilat Israel waar je ook uitstekend uit kunt gaan. 's avonds even de taxi pakken en in een 10 minuten sta je in Eilat waar je prima uit kunt gaan, of heerlijk kunt shoppen. Zeer luxe winkelcentrum. Even een hele andere wereld dan Taba waar je alle rust weer vindt. In juli wel erg warm +/- 47 graden, maar met een lekkere wind , prima uit te houden. Hotel is uitstekend! Eten is erg goed en voor elk wat wils. Wij zijn allebei niet ziek geweest en we waren voor de 2e keer hier. Vorige keer ook niet ziek geweest. Personeel is erg vriendelijk en ook zonder fooi blijven ze vriendelijk! Kamers zijn ook prima en van alle gemakken voorzien. Koffie en Thee op kamer en iedere dag een grote fles water op kamer. Kortom een geweldige plek om in een prachtige natuur compleet tot rust te komen.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village info