Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

8.2Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Taba Resort & Nelson Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

189 reviews over Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

• 9Marshmellow04-06-2010

Absoluut een aanrader!

Wij zijn hier vorig jaar in juni een week geweest. Dit hotel is uitstekend verzorgd, het eten is erg goed en ze houden hier zeer goed rekening met westerse hygiëne bij het bereiden van het eten. We weten dat je in Egypte sommige dingen beter niet kunt eten, maar in het Hilton hebben we zelfs rauwe groente en vers schepijs kunnen eten zonder ziek te worden. Houd er wel trouwens rekening mee dat heren een lange broek aan moeten tijdens het diner en dat strandkleding ook niet de bedoeling is (geeft ook wel aan dat dit gewoon een net hotel is). Kamers zijn erg netjes en modern. Er wordt goed schoongemaakt en het onderhoud is top. Schrik niet van de Russische opschriften in het hotel: de Russen die hier zitten zijn wel fatsoenlijk!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Henk25-05-2010

Goed hotel

Voor een week een prima hotel, eten goed, service prima. Kamers zijn wat achterhaalt terwijl wij toch voor zo'n € 100,00 een upgrade hadden naar zeezicht en balkon.Prachtig snorkelgebied! Buiten het resort is er dus daadwerkelijk niets. Wel een ideale plek om Israël eens te verkennen. Zowel in groepsverband (Jeruzalem) als zelfstandig( Eilat)

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Fred en Marion26-03-2010

Prima plek

Hilton Taba is goede plek om een weekje uit te rusten en om excursies te maken naar Israel en Jordanie. Het is niet echt een plek voor singles, daarvoor is er te weinig te doen. Maar prima vakantie gehad. Als het lukt neem dan een appartement in Nelson Village.

Alleen gereisd in maart 2010

• 8Sjoerdtje Kingma Sietsma25-03-2010

dat is pas vakantie

We hebben een heerlijke week gehad met goed weer, vriendelijke bediening. Nederlanders worden daar op handen gedragen.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7s. hussein04-03-2010

geen 5 sterren (meer) waard

Door de komst van grote aantallen russen, is eten etc daarop aangepast.Weinig variatie. Personeel is top en verder de ligging ook. Ook de luxe in de kamers valt tegen, badkamer is gedateerd.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 8J van Boch11-02-2010

Pracht plaats om onder de zon tot rust te komen

Hotel ligt direkt aan de Golf van Eilat (Golf Aqaba, een uiloper van de Rode Zee), en direkt aan de grens met Israel. Houd je van zon, zee en strand dan ben je hier op de juiste plek! Ga je voor levendig vertier ga dan ergens anders heen want dat vind je niet in Taba, vanaf het hotel Egypte in, het is gewoon een grote (rots)woestijn. Mooi is het uitzicht over de Golf op Saudi-Arabie en Jordanie. Vanaf Taba zijn er excursies, aan te raden maar wel prijzig! Het is mogelijk om zelf naar Israel te gaan, te voet de grens over (5 minuten lopen, de grenswachten kunnen je soms wel langer tegenhouden!) en dan per taxi naar Eilat (10 minuten). In Eilat, de meest zuidelijke kustplaats van Israel, is het mogelijk een auto te huren om naar bijvoorbeeld Jeruzalem te rijden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Vanja Boeykens14-11-2009

Leuk tussendoortje!

Dit hotel is een ideale plaats om een weekje te snorkelen, zonnen, boeken lezen,... voor weinig geld. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en hulpvaardig. Wij bezochten Jeruzalem en Petra. Twee aanraders, aangezien er in Taba zelf niks te zien of te beleven valt.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8jan klamer14-11-2009

een heel aparte interpretatie van het woord "all"

Voorop; we hebben een lekkere vakantie gehad, het snorkelen was PRACHTIG! Maarrrr. als je een "all inclusive" boekt ga je er vanuit dat je ook gewoon de hele dag door iets kunt eten en drinken. Bij Hilton-taba niet aldus. Om te beginnen krijg je een heel A4-tje vol met een ingewikkelde uitleg waar je wel - en vooral niet - terecht kunt en tussen welke tijden. Vooral s morgens komt het erop neer dat je tussen je ontbijt om 7 uur en 11 uur s morgens in de woestijn zit zonder drinken! De "snacks" die op het strand te krijgen zouden zijn hebben we niet gevonden. en na 11 uur s avonds is ook alles dicht. punt uit. Zo zijn er wel heel veel beperkingen en is het meer een halfpension dan all-inclusive. Verder is er in de buurt niks te doen, maar daar kwamen we ook niet voor. Onder water is het er echt prachtig! Dus zorg voor een snorkelset en jat uit het restaurant brood en cake voor overdag, dan heb je een prima vakantie :)

Gereisd met partner in september 2009

• 6Hans28-10-2009

Na 2 keer niet meer

Wat kan er in 2 jaar veel veranderen. Nu vrijwel alleen Russen. Eten ook daar op aangepast. Minder klantvriendelijk dan 2 jaar geleden.Nadat men mij herkende bij de receptie van de vorige keer vroeg men mij of ik verandering had waargenomen. Dat hadden we dus. Hij vertelde dat er bewust een ander beleid is ingezet. Volgens hem, en wij hebben het waargenomen,komen Russen vooral voor eten en nog meer voor het drinken.Ook zijn er de nodige ongezonde koppels(penose?) Jammer, jammer.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10Anila26-10-2009

geweldig

top,super,mooi,indrukwekkend, eten heerlijk, respect voor het personeel!!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village info