Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

8.2Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Taba Resort & Nelson Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

189 reviews over Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

• 10A. Hartman02-02-2011

Wat een paradijs

Alleen maar positief over dit hotel. Schoon en hygienisch, hebben in Egypte wel anders meegemaakt! Het personeel is buitengewoon vriendelijk en dienstverlenend. Niets is hun teveel. Een resort om te genieten van zon, zee en rust! Absoluut voor herhaling vatbaat.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Sophie02-02-2011

Super gehad!

Het Hilton Taba is een zeer mooi hotel aan het strand gelegen, waar je prachtig kan snorkelen. Er zijn twee zwembaden, een is verwarmd en zoet, de ander wat kouder en zout water. Het ontbijtbuffet was best prima, maar het middag- en avondeten daar is niet te eten. Het Marhaba & het Nelson restaurant zijn wel echt heerlijk, dus reserveer daar voor je diner. Net buiten het hotel zijn heel wat winkeltjes, die veelal hetzelfde verkopen maar wel een bezoekje waard zijn. Verder is er leuke animatie zoals stretching en yoga, volleybal, aquarobics en buikdansen overdag en 's avonds een show in de lounge en later op de avond een disco. Verder is er rond het resort niets te doen, wel kan je excursies plannen naar bijvoorbeeld Jeruzalem, Petra of een Koraal cruise. We hebben het erg leuk gehad en we gaan zeker nog een keer!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Barbara10-12-2010

Heerlijk hotel met een super ligging!!

Het Hotel was erg prettig, nette kamer, schoon, mooi zwembad, genoeg bedden, gezellig strand ook met genoeg bedden, mooi huisrif. Diverse restaurants, lekker eten, voldoende keus! Let op: er geldt een dresscode in de restaurants voor 's avonds, shirts met mouwen en broek/rok over de knie. Hotel ligt op de grens bij Israel, perfect om leuke uitstapjes te maken naar Jeruzalem, Eilat, Jordanie (wel pittig geprijst!). Behalve het hotel is er verder niets, dus geen (winkel)centrum, maar je zit zo met de taxi in Eilat. All inclusive geldt tot 23.00 uur.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Do26-11-2010

Aangenaam

Zeer aangenaam hotel voor een weekje rust! Mooi koraalrif bij het hotel. Hou er wel rekening mee dat je nooit rechtstreeks heen EN terug vliegt. Het is één van beiden. Zéér vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in november 2010

• 9F.Maarssen18-10-2010

prima hotel

Voor 8 dgn heerlijk uitrusten is dit een heerlijk hotel je komt hier niets te kort. Alles erg netjes en schoon en goed personeel.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Annemieke13-09-2010

Centraal gelegen, maar in de buurt niks

We hebben een prachtige week, met prachtig weer gehad. We hadden al veel reacties op Zoover gelezen en het klopt eigenlijk allemaal behoorlijk. Het personeel is erg aardig, het eten is goed en lekker. Erg hygiénisch. Voordat we de eetzaal betraden, moesten we de handen desinfecteren. Enige minpuntje was dat we zo rond half 7 's ochtends (!) al op het strand moesten zijn om nog een leuk plekje te bemachtigen. Overal waren dan al stoelen gereserveerd en er stond ook nergens een bordje dat het verboden was te reserveren. Neem wel waterschoenen mee. Zonder kun je bijna het water niet in. De Koraalriffen zijn prachtig, maar ook vlijmscherp als je er per ongeluk tegenaan zwemt.

• 6paul26-08-2010

schimmel,vieze lakens iedereen aan de diarree!

Geen 5sterren waardig, kan ook niet voor die prijs. Inrichting en eten fabrieksmatig,bijv elke dag zelfde kip en diepvriesvis die dreef in het vet alleen dan een andere naam.Wel ruime keus van de zelfde salades en taart. Iedereen had last van darmen,kwestie van gewoon alles wassen in gekookt water wat niet gebeurd. Nu gelijk naar huisarts. Bovendien hadden ze maar een cd dus 3x daags de zelfde muziek. Badkamer met kapotte tegels en schimmel maar na klagen konden we wel een andere kamer krijgen. Linnen vol vlekken en oud,bah. Personeel, alleen kerels, sommige oprecht aardig maar veel stiekem tegen vrouwen opdringerig slijmen. De restaurantmanager gaf zelf toe dat Hilton Hurgada met 4sterren veel beter is. Snorkelen is leuk op 2 plekken en duiken valt tegen, overal het zelfde en klein. Terwijl we 8dagen hadden konden we op de laatste dag al om half elf (13.00 was gezegd) niet de kamer meer in. De zwarte koffers zouden in een safetyroom staan maar stonden de hele dag buiten met 47grade

• 8Ewout18-08-2010

Heerlijke plek om op vakantie te gaan

Wij zijn zojuist terug gekomen uit het Hilton Taba. Het weer was warm maar goed te doen. De ligging is ideaal op de grens met Israel en dichtbij Jordanie. Dus als je een keer een dagtrip wil doen is het de ideale locatie. Het hotel is wel wat gedateerd maar verder netjes en de service is prima. Verder vond ik persoonlijk het eten in het hoofdrestaurant van een matige kwaliteit. Het is erg massaal en het eten komt je snel de keel uit. Maar er is genoeg keuze om lekkere broodjes en een salade te maken (brood is prima). Wat helemaal mooi is, er is een alternatief voor mensen die hier niet van houden. 's Avonds kun je reserveren in een typisch Egyptisch restaurant en Mexicaans achtig restaurant, heel goed te doen!! As je naar Israel gaat (bv. Eilat) en weer terug naar het hotel moet je ongeveer 20 euro p.p. betalen aan de Israelische grens. Zo heb je wel meer vertrekbelastingen als je ergens naartoe gaat. Direct in de buurt van het Hilton is er niet veel te doen. De ligging is prachtig!

• 9MarianLex02-07-2010

Heerlijk hotel voor excursies Israël/Jordanië

Probeer Nelson Village te boeken. Dit is naast het hotel en ook direct aan het strand en erg rustig. Het personeel is heel hulpvaardig en hebben zelfs de excurie naar Israël die uitviel opgepikt en met hun advies toch nog naar Israël. Het eten is niet spectaculair maar goed bereidt en ruime keuze. Wel hoge temperaturen al in half juni, 42 graden op het strand in de schaduw met een lekker windje en specatuculair koraal vooral op de grens met het naastgelegen Movenpickhotel. Veel russen maar geen last van gehad want er valt weinig te graaien. Voorbeeld: een stel russen pakte een taartje uit de koeling, ging triomfantelijk zitten en een ober pakte het weer triomfantelijke weg met een waarschuwing. Russen verbouwereerd achterlatend.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Yvette Hes13-06-2010

De uitvalsbasis voor excursies & onderwaterwereld

Mooi hotel, perfecte service, mooie kamer en prachtige onderwaterwereld recht voor het hotel. Goed eten, al is er wat weinig variatie voor vegetariers.

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village info