Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

8.2Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Taba Resort & Nelson Village voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

189 reviews over Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village

• 2Silvia Janssen08-08-2013

Zeker een tegenvaller voor een Hilton!

Net terug van een week Hilton Taba. Graag wilde ik naar Jerusalem en Petra vandaar dit hotel uitgezocht. Door ziekte helaas niets van gekomen maar wel al mijn excursie geld kwijt . Hotel heeft geen uitstraling en de kamers zijn echt niet goed schoon. Vieze lakens, douchegordijn etc. Veel vechtende gasten (Palesteijnen / Israeliers) in het hotel. Zwembad is te klein en veel te druk. Op het kiezelstrand is het echt bedje bedje aan elkaar. Geen aanrader vind ik dit hotel. Er zijn betere als je naar Taba wilt! Heb 1 nacht verbleven in 4*Coral Beach Sharm el Sheik ivm geen transfer mogelijkheid na zonsondergang. Super hotel! Het Nelson gedeelte is wel een stuk beter maar per nacht 35 dollar extra vond ik te veel. Strand echter is net zo druk! Geen privacy bij dit hotel. Personeel daarentegen rent zich rot! Gasten hebben geen respect voor het eten! Alles halen van het buffet en veel weggooien.

Alleen gereisd in juli 2013

• 9Karina Doff14-05-2013

Heerlijke plek,mooi strand, lekker eten

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, het was echt een fantastische ervaring. Tip, ga duiken want al op 2 of 3 meter van het strand heb je prachtige koraalriffen. Er zitten bij het hotel 3 restaurantjes, bij 2 van deze restaurantjes kun je gratis eten als je all-in geboekt heb. Vooral het restaurantje met egyptische specialiteiten is een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt bij de kamerjongens ook altijd een extra fles koud water (kosteloos) vragen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8marino niemegeers08-04-2013

Volkomen naar verwachting

Wie hier komt om een weekje te relaxen en klaagt, heeft zich onvoldoende ingelicht. Dit is een afgelegen regio waar het bovendien verboden is zich te vestigen (al het personeel zijn seizoenarbeiders die buiten de hotels in een soort woonkazernes logeren). Geen dorpjes of boulevards, tevens moet je eens nadenken welke inspanning en kosten het vraagt om alles naar dit godvergeten oord aan te slepen. In die optiek zou men bewondering moeten hebben voor het ruime aanbod aan eten en drinken in plaats van als verwende kinderen tekeer te gaan zoals sommigen. De ligging is prachtig, het rif is prachtig, afwisseling kan men krijgen door Eilat te bezoeken (totaal andere, westerse omgeving een kwartiertje ver), uitstappen te maken en af en toe in de (gratis) themarestaurants te eten. Het hotel is wat gedateerd maar alles werkt en iedereen doet zijn best. De Russen vallen mee, veel verbeterd tgv enkele jaren geleden. Goed hotel op een uitzonderlijk mooie plek, correcte prijs, rust en zon gratis.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Carlos Demets31-01-2013

Beoordelingen kloppen

De beoordelingen uit Belgie en Nederland kloppen. Niet ideaal om te wandelen : Slechts 1 baan richting Taba Heights. Ik nam de bus en keerde dan te voet terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Stefan22-08-2012

Zeker de moeite waard!

Hotel is netjes, het personeel is uitermate vriendelijk. Het eten is goed, alleen is er soms wat weinig variatie. Je kunt ook gebruik maken van 2 a la carte restaurants wat zeker de moeite waard is. Het koraal voor het hotel is erg mooi. Mooier nog dan het koraal dat we met de snorkeltrip vanaf het hotel hebben gedaan. Reistijd vanaf Sharm el Sheik is zo'n 4 uur, dus houd daar rekening mee.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7margriet05-04-2012

eten smakeloos

Mooi resort op toplokatie. Prachtige duik en snorkeltrips Duikcentra (aquasport) erg duur. Lunch en diner smakeloos,,erg flauw.niet gekruid. Op Russen gericht,Rode wijn wordt aangelengd met water. Geen wijn in ALL INN.alleen tijdens eten. Personeel erg vriendelijk. Redelijke prijs.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Marc05-02-2012

Geweldige ligging aan de grens

In de periode dat wij er waren vonden wij dat er voornamelijk Russen zaten. De ligging van het hotel is bijzonder geschikt om dagexcursies te maken naar bv. Jeruzalem en dode zee(Israel) en Petra(Jordanie). Ook leuk om te snorkelen in de rode zee, wat zo vanuit het hoetel te bereiken is. Jammer dat wij de minste kamer hadden van het gehele complex. Wij hadden geen balkon, wat wij bijzonder onaangenaam vinden. Het uitzicht vanuit de kamer was de grensovergang naar Israel. Het eten vonden wij niet zo bijzonder, maar ook niet echt slecht. Wel heb je de mogelijkheid om te boeken voor 2 ala carte restaurants wat wel leuk is, zeker om met een groep te dineren. Wij hebben daar ook veel gebruik van gemaakt, gezien aanwezigheid van veel Russen in het buffetrestaurant. Wel iedere dag een andere thema avond, wat door een bijzonder leuk animatieteam verzorgt werd. Een lid van het animatieteam sprak de nederlandse taal.

• 7snarf04-08-2011

Gastvrij hotel

Waren hier voor de derde keer,maar loopt qua onderhoud en eten terug.Inderdaad is de vriendelijkheid van iedereen opvallend,maar kan niet verbloemen dat bijvoorbeeld het avondeten eentonig en smakeloos is. De wijn was ook niet al te best en is ook minder geworden.Het brood,de koffie(D.E.!)en de soep sàvonds zijn prima.De pier naar de zee mag ook wel eens iets aan gebeuren slordig afgewerkt met hobbelig plastic,let op voor struikelen.Ook vroeg opstaan om een goede plek te bemachtigen met het zonnen. Al met al toch een hele mooie plek met een geweldig rif voor het hotel. Je moet het er ook maar voor over hebben om na een lange vlucht nog 4 uur in de bus te zitten.Dit geldt ook voor de terugreis.

• 8Vinz198027-07-2011

Degelijk 5* Hotel

Net terug van 2 weken in Hilton Taba. Bij aankomst niet de luxe die ik had verwacht bij de naam Hilton. Maar voor een Egyptische 5* een prima hotel. Zeer vriendelijk personeel. We werden gratis geupgrade naar een Nelson village kamer, die toch wel aanzienlijk beter lijken dan de kamers in het hotel zelf. Restaurant prima in orde, en af en toe een keer reserveren in a la carte restaurant (all inc.) Wel heel veel Russen in het hotel, die zich overigens prima gedroegen, behalve te veel eten opscheppen en laten staan, en voorkruipen in wachtrij. Leuk animatieteam, niet te overdreven, niet te opdringerig, gewoon leuk als je wil, en indien niet, dan niet. Duikschool Aqua sports is ook prima, alhoewel best prijzig, zeker gezien de maximum bottom time van 45 die ze hanteren. met 3 huisrif stekken en 5 bootduikstekken, krijg je wel een weekje om. Al met al prima bevallen. Wij vlogen op Sharm el Sheikh ipv Taba omdat er te weinig toeristen waren, dit betekende wel een busrit van 3 uur..

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Linda25-05-2011

Heerlijke vakantie!

Een heerlijke vakantie gehad in dit Resort. Wij zijn niet van het resort af geweest, vonden wij persoonlijk niet nodig omdat we elke dag lekker aan het strand lagen en het snorkelen bij het hotel ook super mooi was. Het eten was elke dag verschillend en ook kan je kiezen voor de a la carte restaurants. Een aanrader! Prijs kwaliteit is heel goed,en het personeel is allemaal erg behulpzaam en aardig. We hadden een heerlijke kamer, met mega mooi uitzicht! Een hele fijne vakantie gehad.

Hotel Hilton Taba Resort & Nelson Village info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen