Hotel El Wekala Golf Resort

Hotel El Wekala Golf Resort

8.3Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor El Wekala Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

335 reviews over Hotel El Wekala Golf Resort

• 9Rebecca19-08-2013

Fijn hotel met een uistekende service

Net terug van een weekje El Wekala, echt genoten. Verwacht hier geen luxe, maar geniet van de service en vriendelijkheid van het personeel. Op enkele personeelsleden in het restaurant na, draagt iedereen je gewoon op handen. De kamers worden dagelijks grondig gepoetst en wanneer je de handdoeken op de grond legt, krijg je er verse. Ook de kunstwerkjes op het bed ontbraken niet. Onze poetsman, Walid, wist iedere keer weer iets nieuws te creëren. Geef de mensen een fooi en je ziet ze zo glunderen. En ze gaan je daardoor niet overdreven behandelen, want dat vind ik persoonlijk niet leuk. Mijn enige opmerking over dit hotel: de drankjes 's avonds in de Peanuts Bar zijn niet te drinken, alles is gewoon warm. Er is vermoedelijk een probleem met de koelinstallatie, want aan de poolbar hadden we dit probleem helemaal niet. Verder nog een dikke pluim voor Gwennie, de kidsanimatrice. Zij werkt voor een touroperator en ze doet haar job echt fantastisch. De kids staan gewoon te springen voor haar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9moerman mireille15-08-2013

Super hotel !

Een echte aanrader ,alles is daar tip top in orde.De vriendelijk en aangename ontvangst door alle personen in dit resort ,is subliem. De volledige crew verdiend een grote pluim, we geven hen uiteraard alle punten .Ik kan alleen maar zeggen ,ga er heen om de ervaring mee te maken zoals wij hebben beleefd .En met het busje sta je op 5 min. aan de zee ,wat ook een wereld op zichzelf is.De moeite en ons zien ze er zeker nog terug . Groeten van belgié vanwege larissa,Kurt en Mireille

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9marjet de boer12-08-2013

super lieve mensen, geweldig leuk hotel

Prachtig gelegen met uitzicht over zee/strand. Het strand is makkelijk te bereiken met een shuttle busje maar ook het zwembad is zeker een aanrader. Direct achter het hotel ligt het centrum met leuke winkeltjes. De kamers zijn netjes, schoon en ruim maar verwacht geen super exclusieve kamers. Het buffet, zowel voor ontbijt, lunch en diner is erg uitgebreid met locale, westerse en vegetarische gerechten. De chef-kok loopt elke maaltijd rond en kan op verzoek speciale dieet menu's samenstellen. De bediening super vriendelijk! Hun gastvrijheid en service kent geen grenzen.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en beddengoed en handdoeken gewisseld. De rust van de Sinai is geweldig het transfer van vliegveld sharm el sheik naar Taba duurt 2 uur maar is al een excursie op zich. Totaal niet verveeld onderweg. Iedereen doet zo zijn best om het je naar de zin te maken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Danielle Vansant29-07-2013

Toffe bestemming

Wij hebben net een weekje Wekala achter de rug en het was een geweldige vakantie. Medewerkers waren allemaal even vriendelijk en ons reisleider was top. Ook het animatieteam deed hun best om het iedereen (ook onze kinderen) naar hun zin te maken, vooral Gwenny en Calem waren super. Wij hebben daar de jeepsafari (5 in 1) gedaan en dat is echt een aanrader. Enig minpunten was het eten wat na een weekje tochal saai begint te worden bij gebrek aan variatie. Maar toch voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Karen26-07-2013

Zeker tot weerziens

Wij zijn afgereisd naar het Three Corners Hotel te Taba Heights middenin de crisis in Caïro. Wij hebben hier niets maar dan ook niets van gemerkt. Het personeel was zeer behulpzaam bij het aankomen. Ons reisgids Saleh stond ook steeds voor ons klaar in Nederlandse taal en wist ons steeds te helpen. Het hotel bevind zich zich rustig en je kan gratis met de shuttle naar het strand van het hotel, was zeer mooi!! Wij hebben nooit last gehad van enig nachtlawaai of remoerigheden. De bediening bij het eten was gewoonweg fantastisch. Snel en correct. Het eten was ook goed, elke dag was er een thema-avond (Italiaans, Belgisch, Frans, Egyptisch) Enkel hadden wij wel wat meer van de Italiaanse avond verwacht, er was enkel lasagne bij het buffet. De prijs/kwaliteitsverhouding was top. Hier krijg je waar voor je geld. De kamers waren oké, maar hier moet je geen luxe verwachten. Het was zeer net en werd elke dag gepoetst. De badkamer was wel aan vernieuwing toe.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8m22-07-2013

mooi

mooi niet te druk, geen super groot hotel mooie ligging op berg mooie tuin rustig goed eten kamer ok

Alleen gereisd in januari 2009

• 9Gerrit Jan29-06-2013

Geweldig vakantie

Wij zijn 8 juni, voor 15 dagen geweest. Voor prijs/kwaliteit verhouding zit je hier goed. Mede omdat het lekker rustig was en er weinig kinderen aanwezig waren. Voor ons was het 1e keer in Egypte en het ideaal beeld: zon, zee, snorkelen, mooie zwembad (met minimaal aan chloor), lekker warm (43 graad met veel wind) en geen muggen. Kamer was netjes en schoon, lekker bed en prima airco. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima, maar verwacht geen Michelinster achtig restaurant. Animatie team was goed. De General manager Mahmoud Tayee was super behulpzaam. Min punt was dat ze geen koffie kunnen zetten, dat je voor een spel poolen gewoon moet betalen en golfen is best aan de prijzige kant terwijl het een Golf Resort is. Het strand vonden wij 3x niks, ook niet het zwembad wat bij het strand hoort, wel een geweldig strand om te snorkelen! Wel blijven onderhandelen over de prijs als je iets koopt of excursies boekt. We overwegen zeker hier terug te komen in 2014!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Van den Brant Willy18-06-2013

22 keer naar El Wekala

Het was weer een hele toffe vakantie. Heb er voor de 22e keer van genoten. Het is voor mij een echt paradijs waar ik tot rust kom. Beschouw ondertussen gans het management en staff als mijn familie. Ik ben hun ook echt dankbaar voor de goede zorgen en vriendelijkheid. Samen met hun en mijn vrienden heb ik er mijn verjaardag gevierd. Ik genoot er van massage en dokter fish. We zijn ook 2 maal naar het three Corners restaurant "Chez Pascal" geweest. Lekkere kreeft en steak met pepersaus klaargemaakt door de Chief en opgediend door Yousry.. Een echte aanrader. Ook een dankwoordje voor onze lokale (egyptische) gids van touroperator die heel goed nederlands spreekt. Heel vriendelijk en hulpzaam en steeds met een goed humeur.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Bauwens Danny27-05-2013

Three conrners Taba is Topi

Perfecte keuken , bediening optimaal , uitzonderlijk veel keuze aan het buffet . Persoonlijk onthaal + bediening aan tafel , Hamdy is een ober die iedereen direct in vakantie stemming brengt , van bij het ontbijt tot aan het avond eten bediening met hart en ziel , chef Abdelfatah doet zijn werk zoals het hoort steeds alles onder controle , niets ontgaat hem van zowel opdienen als opruimen. Raad iedereen dit hotel ten stelligste aan , jong en oud worden op hun wenken bediend. Is niet voor niets dat het reeds de vijfde maal is dat we dit hotel bezocht hebben , volgend jaar zeker terug Groetjes aan al het personeel van Three Corners uit Taba

Gereisd met partner in april 2013

• 10Van bavel-coussee ilse18-05-2013

Een ongeloofelijk,zalige plek.

Deze plek oogt ongeloofelijk mooi(uitzicht is verbluffend)vooral bij het eten op het terras!mooi uitzicht op golfterrein en zee en de bergen van saoudi-arabie.Het personeel is heel vriendelijk en erg hulpvaardig(je komt niets tekort).Het eten is ook van een zeer goede kwaliteit!De kamers worden geregeld gepoetst ,elke dag mooie opgemaakte bedden met een grappig accentje (meesterlijke kunstwerkjes met de haddoeken)Heel leuk is ook de familiale sfeer die er heerst in het hotel.Regelmatig ook dezefde gasten die terugkomen,wat voldoende zegt over kwaliteiten van hotel!THE PLACE TO BE

Gereisd met partner in april 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht