Géén boekingskosten

El Wekala Golf Resort

EgypteEgypteTaba (Taba Heights)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel El Wekala Golf Resort voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 322 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park

Geweldig zwembad
    € 606

322 Reviews over El Wekala Golf Resort

• 10Михаил Украина04-10-2017

Всем рекомендую!!! Всё отлично!!!

Очень здесь прекрасное обслуживание. Отличное отношение к отдыхающим. Постоянна забота об уборке комнат и принос воды для питья. Едьте,-точно не пожалеете. Одна проблема не зависящая от них - очень жарко,хотя был сентябрь! Спасибо большое всем,кто здесь работет!!!

• 10МИХАИЛ30-09-2017

Здесь прекрасно отдыхать!

Выбрал случайно.Поехал.Не жалею! Всем рекомендую WEKALA! Не пожалеете! Обслуживание супер!Питание,-просто высший класс! Басейн,пляж - идеальная чистота! Полная безопасность! Отличные отношения мусульман к христианам! Рецепция,- общение,хотя минимально-русское,но очень приятное! Только для женщин нужна длинная юбка пок косточк,-это один минус! Едьте отдыхать!!! Меня,как мужчину, переполняют прекрасные впечатления,- это правда!

• 9Rebecca19-08-2013

Fijn hotel met een uistekende service

Net terug van een weekje El Wekala, echt genoten. Verwacht hier geen luxe, maar geniet van de service en vriendelijkheid van het personeel. Op enkele personeelsleden in het restaurant na, draagt iedereen je gewoon op handen. De kamers worden dagelijks grondig gepoetst en wanneer je de handdoeken op de grond legt, krijg je er verse. Ook de kunstwerkjes op het bed ontbraken niet. Onze poetsman, Walid, wist iedere keer weer iets nieuws te creëren. Geef de mensen een fooi en je ziet ze zo glunderen. En ze gaan je daardoor niet overdreven behandelen, want dat vind ik persoonlijk niet leuk. Mijn enige opmerking over dit hotel: de drankjes 's avonds in de Peanuts Bar zijn niet te drinken, alles is gewoon warm. Er is vermoedelijk een probleem met de koelinstallatie, want aan de poolbar hadden we dit probleem helemaal niet. Verder nog een dikke pluim voor Gwennie, de kidsanimatrice. Zij werkt voor een touroperator en ze doet haar job echt fantastisch. De kids staan gewoon te springen voor haar.

• 9moerman mireille15-08-2013

Super hotel !

Een echte aanrader ,alles is daar tip top in orde.De vriendelijk en aangename ontvangst door alle personen in dit resort ,is subliem. De volledige crew verdiend een grote pluim, we geven hen uiteraard alle punten .Ik kan alleen maar zeggen ,ga er heen om de ervaring mee te maken zoals wij hebben beleefd .En met het busje sta je op 5 min. aan de zee ,wat ook een wereld op zichzelf is.De moeite en ons zien ze er zeker nog terug . Groeten van belgié vanwege larissa,Kurt en Mireille

• 9marjet de boer12-08-2013

super lieve mensen, geweldig leuk hotel

Prachtig gelegen met uitzicht over zee/strand. Het strand is makkelijk te bereiken met een shuttle busje maar ook het zwembad is zeker een aanrader. Direct achter het hotel ligt het centrum met leuke winkeltjes. De kamers zijn netjes, schoon en ruim maar verwacht geen super exclusieve kamers. Het buffet, zowel voor ontbijt, lunch en diner is erg uitgebreid met locale, westerse en vegetarische gerechten. De chef-kok loopt elke maaltijd rond en kan op verzoek speciale dieet menu's samenstellen. De bediening super vriendelijk! Hun gastvrijheid en service kent geen grenzen.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en beddengoed en handdoeken gewisseld. De rust van de Sinai is geweldig het transfer van vliegveld sharm el sheik naar Taba duurt 2 uur maar is al een excursie op zich. Totaal niet verveeld onderweg. Iedereen doet zo zijn best om het je naar de zin te maken!

• 10marjet de Boer11-08-2013

Feels like coming home

The three corners El Wekela in Taba Height is a nice hotel with a beautifull view over de Street of Aquaba. The hotel is located near by the town centre where you can buy anything you need, including a supermarket. The staff of El Wekela is very friendly and they give a great service. They make you feel like a king and queen. And will do everything to make you feel happy and comfortable. In the buffet you can find local, western and vegetarian food. On request the kitchen can prepare you any dieet needed. The rooms are clean and complete but do not expect an extreem luxary room. Cleaning every day. Very child friendly and no screeming kids. All the quests are well behaved and evening dresscode is highly appreciated. Topless sunbathing is not alowed. For teens it might be a little boring but the animation team is realy taking care of them. The friendly staff and hospitality makes you want to come back.

• 8Danielle Vansant29-07-2013

Toffe bestemming

Wij hebben net een weekje Wekala achter de rug en het was een geweldige vakantie. Medewerkers waren allemaal even vriendelijk en ons reisleider was top. Ook het animatieteam deed hun best om het iedereen (ook onze kinderen) naar hun zin te maken, vooral Gwenny en Calem waren super. Wij hebben daar de jeepsafari (5 in 1) gedaan en dat is echt een aanrader. Enig minpunten was het eten wat na een weekje tochal saai begint te worden bij gebrek aan variatie. Maar toch voor herhaling vatbaar.

• 9Karen26-07-2013

Zeker tot weerziens

Wij zijn afgereisd naar het Three Corners Hotel te Taba Heights middenin de crisis in Caïro. Wij hebben hier niets maar dan ook niets van gemerkt. Het personeel was zeer behulpzaam bij het aankomen. Ons reisgids Saleh stond ook steeds voor ons klaar in Nederlandse taal en wist ons steeds te helpen. Het hotel bevind zich zich rustig en je kan gratis met de shuttle naar het strand van het hotel, was zeer mooi!! Wij hebben nooit last gehad van enig nachtlawaai of remoerigheden. De bediening bij het eten was gewoonweg fantastisch. Snel en correct. Het eten was ook goed, elke dag was er een thema-avond (Italiaans, Belgisch, Frans, Egyptisch) Enkel hadden wij wel wat meer van de Italiaanse avond verwacht, er was enkel lasagne bij het buffet. De prijs/kwaliteitsverhouding was top. Hier krijg je waar voor je geld. De kamers waren oké, maar hier moet je geen luxe verwachten. Het was zeer net en werd elke dag gepoetst. De badkamer was wel aan vernieuwing toe.

• 8m22-07-2013

mooi

mooi niet te druk, geen super groot hotel mooie ligging op berg mooie tuin rustig goed eten kamer ok

• 9Gerrit Jan29-06-2013

Geweldig vakantie

Wij zijn 8 juni, voor 15 dagen geweest. Voor prijs/kwaliteit verhouding zit je hier goed. Mede omdat het lekker rustig was en er weinig kinderen aanwezig waren. Voor ons was het 1e keer in Egypte en het ideaal beeld: zon, zee, snorkelen, mooie zwembad (met minimaal aan chloor), lekker warm (43 graad met veel wind) en geen muggen. Kamer was netjes en schoon, lekker bed en prima airco. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima, maar verwacht geen Michelinster achtig restaurant. Animatie team was goed. De General manager Mahmoud Tayee was super behulpzaam. Min punt was dat ze geen koffie kunnen zetten, dat je voor een spel poolen gewoon moet betalen en golfen is best aan de prijzige kant terwijl het een Golf Resort is. Het strand vonden wij 3x niks, ook niet het zwembad wat bij het strand hoort, wel een geweldig strand om te snorkelen! Wel blijven onderhandelen over de prijs als je iets koopt of excursies boekt. We overwegen zeker hier terug te komen in 2014!!!

Hotel El Wekala Golf Resort info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (7)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)