Hotel The Cascades Spa & Thalasso

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Cascades Spa & Thalasso voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel The Cascades Spa & Thalasso

• 2018
    9tonny05-07-2018

na 40 maal "thuis komen"

The cascades is geen Westin hotel meer sinds 1 mei 2018 ! En dat is heel goed !! Men is hard bezig het hotel weer op niveau te krijgen van " THE cascades leading hotel" Er moet nog het een en ander gebeuren maar iedereen doet ontzettend zijn best ! Wij komen hier al 12 jaar ( meerdere keren per jaar) en hebben alle ups en downs van het toerisme in Egypte meegemaakt. Maar blijven met veel plezier terugkomen !hygiene, personeel, sfeer van het hotel,rust, geweldige golfbaan! Tip , als je rust wilt check dan even wanneer de Egyptische feestdagen zijn en boek dan niet want dan kan het zeer luidruchtig worden

• 10mischa09-05-2018

Sprakeloos fantastisch

Het hotel is sinds 1 mei weer onder de vlag van The Cascades te boeken.

Het is een fantastisch resort met een overweldigende keuze brigade.

Prachtig ontbijt , A la carte luch waarbij biefstuk, fajitas, garnalen, salades je doen verbazen. In de avond heerlijk buffet voor een ieder en altijd een glimlach en excellente service.

Het resort ligt iets van het strand maar een pendelbusje brengt je er zo naar toe. Hier ook alleen maar luxe en genieten van de heerlijke zee, verkoelende bries wind en heerlijke drankjes / eten.

Tja en dan nog al grote bonus het meest luxueuze thalasso en spa center wat ik ooit in de wereld heb gezien... Spa / massages / thalasso alles erop en eraan.

Daarnaast nog een prachtige golfbaan waar zelfs Tiger Woods heeft gespeeld ( en verloren )). dus je kunt als golfer echt een uitdaging aan.

Tennisbanen liggen naast het hotel en tevens is squash ook nog mogelijk.

Ik zeg niet twijfelen, boeken!

• Oude reviews

10Catherine23-05-2016

Fantastisch hotel

Eten , omgeving, hygiene, super Personeel super vriendelijk Zalig gewoon

• 9Sandra en Jean-Pierre25-08-2013

Ook voor de 3de keer nog altijd geweldig!

Service nog altijd onberispelijk, heel vriendelijk enkel de kwaliteit van eten is iets achteruit gegaan, maar nog altijd heel lekker!

Met oudere kinderen

• 10Kimberly17-07-2013

Fantastische service! Elke dag genieten!

Ideale bestemming voor een "rustvakantie". Je wordt hier tot in de puntjes in de watten gelegd door de staff! Ook de golfbaan aan het hotel is een aanrader, al was het maar om eerste kennismaking met de sport. Het buffet was zeer uitgebreid én elke dag anders! Daarnaast was er ook steeds een alternatief diner voorzien waar je pas helemaal verwend werd. De kamers waren zeer ruim en proper, de kamer wordt 2x per dag gepoetst (+ nieuwe handdoeken + "ready to bed") Wij gaan binnenkort zeker terug!

• 8Els mestdagh28-04-2013

leuke rustvakantie

het is een goed hotel voor mensen die houden van rust met goede service, lekker eten en ruime kamers. Personeel is heel vriendelijk.

Alleenreizend

• 10Tonny Hartog21-08-2012

Na 8 keer nog steeds; TOP, TOP !!

Wij hebben Cascades de afgelopen jaren mogen genieten in okt. febr. en nu voor de eerste keer in juli/augustus(28 dgn). Midden zomer naar Egypte ?? JA ! Tempratuur in Soma Bay is ong. 34 gr. maar altijd wind en meestal lage luchtvochtigheid. Wanneer je ultieme vakantiewens is; geen regen maar zon, golfen, rustige accomodatie zonder schreeuwende annimatie/muziek, zeearenden en ooievaars op de golfbaan,geen ongedierte, (2X per dag badkamer, schone handdoeken )geweldig vriendelijk personeel, heerlijk eten (heb je een wens Mister Achmet vervult die ter plekke !) Strand met shuttlebus (+airco) 3min. en rijdt af en aan, ruime plekken (buren liggen min.5 tot 7 meter verder) Kindvriendelijk ? Vriendelijk voor kinderen ;absoluut ,maar gasten van het hotel zijn voornamelijk 25+ , geen vriendjes of vriendinnetjes,dus ??? Het is geen omgeving om even een terrasje te pakken want dat is er niet , hoewel de "Marina " met winkeltjes en restaurants is net geopend.

• 10ann henrard06-02-2012

super hotel

prachtig hotel, geweldige service, super vriendelijk personeel, heerlijk eten,stralend weer!

Met vrienden

• 10W. Van dijk29-10-2011

golfhotel van grote klasse

Verblijf is erg aangenaam voor golfers, sportieve maar ook elegante sfeer maken dit hotel zeer de moeite waard! Daarbij de niet aflatende service van werkelijk alle personeelsleden,maken een trip naar DES CASCADES zeker tot een succesvolle vakantie!ó

• 10Sandra08-08-2011

Onvergeetelijke service!

Ideaal hotel voor iemand die op zoek is naar rust, lekker eten en uitmuntende service! Wat ook je wensen zijn, dit hotel vervult ze onmiddellijk en met de glimlach. één minpunt is dat je een (gratis) shuttle bus (duurtijd 3 minuten voor de verplaatsing) moet nemen om de wondermooie vissen in de Rode Zee te gaan bewonderen aangezien het hotel aan een beschermd koraalrif ligt.

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel The Cascades Spa & Thalasso

• Sandra en Jean-Pierre, 25-08-2013

Zeker niet na de Ramadan gaan, dan is het 4 dagen suikerfeest en komen de rijke Egyptische locals het hotel op stelten zetten!

• Kimberly, 17-07-2013

Kies zeker een avond voor het alternatief diner. Je moet er wel een klein bedrag voor opleggen (+/- € 20 pp) maar is meer dan de moeite waard! Is er iets in het menu dat je niet lust (of mag eten door allergie) vervangen ze dit probleemloos voor jou in een alternatief.

• Tonny Hartog, 21-08-2012

de golfbaan is geweldig, 18 holes! dit is een baan die je elke dag kan spelen en elke dag anders is ,WIND, schitterend uitzicht,perfect onderhouden.Ondanks de maintains tijdens ons veblijf in de zomer altijd 9 holes open en goed bespeelbaar. Snorkelen? je loopt de zee in met bril en flippers. Duiken, kite-surfen, alles binnen bereik shuttlebusjes brengen je van het hotel naar duikcentrum of kite (ong.4 tot 10 min) Onrust in Egypte, revolutie ? Wij hebben er niks van gemerkt.

1 vraag over Hotel The Cascades Spa & Thalasso

• Eddy &RIA, 20-11-2012

wie weet

onze vraag is als volgende , in de all in formule is daar ook aan het strand drank en snacks inbegrepen ? Alvast bedankt , groetjes

Kimberly, 17-07-2013

Hier kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven. Ik denk dat er aan dit hotel geen privéstrand voorzien is. Wel bij de andere hotels, waar wij verschillende keren gaan wandelen zijn. Hier zijn ook de drankjes inbegrepen in de all-in formule.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenRacquetball, Squash, Volleybal