Hotel Sheraton Soma Bay

Hotel Sheraton Soma Bay

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Soma Bay

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Soma Bay voor je op een rij gezet:

• Sauna

37 reviews over Hotel Sheraton Soma Bay

• 2019
    10Bjorn Berendsen26-02-2019

Geweldig!!

laatste 2 nachten mogen verblijven in het Sheraton. Zeer goed bevallen. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, lekker eten, super kamers, prachtig strand! Fantastisch!!

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

9Chris Rossenaar15-08-2010

Geweldig hotel!

Verbleven van 02-08-2010 t/m 06-08-2010. Zeer goed hotel, mooi zwembad, kamers perfect en schoon, eten en service goed. Het enige minpunt aan dit hotel is dat het behoorlijk ver van Hurghada ligt, dit maakt niets uit als je de heledag bij het hotel wilt blijven maar als je er ook wel een tussen uit wilt ( bijvoorbeeld winkelen of excursie ) dan ligt het toch wel heel afgelegen. Hotel is top!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Fam. Boesten21-11-2009

In een woord geweldig!

Super lokatie, prima service. Leuke plaats voor beginnende snorkelaars/duikers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

• 9Petra &Jimmy18-05-2009

Top hotel!

Wij hebben een fantastische week gehad indit hotel. Eten lekker, service prima, personeel vriendelijk, alles proper... Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9femke01-05-2009

Deugdoene vakantie.

Het was reeds 6 jaar geleden sinds we in dit hotel verbleven. We vinden het nog steeds een heel aangenaam hotel, als je s'avonds ziet hoe druk het in de restaurants is vraag je je af waar iedereen overdag eigenlijk is. Het eten is nog altijd uitgebreid en goed, de service is prima. Het enige spijtige is dat we dit keer betaald hebben voor rechtstreeks zeezicht en we dit niet gekregen hebben. Vorige keer hebben we dat niet bijbetaald en lagen we maar 2 kamers verder verwijderd, dus het is echt zinloos om dit bij te betalen. Voor de rest prima!

Gereisd in mei 2009

• 9snijders31-03-2009

sapperdeflap wat een super hotel!!

super hotel. heel veel te doen, mooie verzorgde kamers, leuk en attent personeel, strand en bedden en bediening aan de beddden. mooi water en rif met mooie vissen. ideaal snorkelen en duiken en surfen. iataliaans restaurant top. buffetrestaurant met ontbijt uitgebreid, en het avondeten heerlijk en iedere avond anders. ik weet niet hoe positief iemand kan zijn over een hotel, maar incl het weer 27 graden, een aanrader!! totaal onbezorgt! niet goedkoop, maar geloof me, je komt helemaal relaxed thuis.

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Leoni28-10-2008

Super de luxe en goed!

Prachtig mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig mooi strand, mooie kamer, mooi zwembad. 's Avonds is er vertier dmv zangers. Ook overdag sportactiviteiten. Hele goede duikschool met vriendelijk personeel erbij! Aanrader dus .... en zover is het niet lopen hoor naar die pier ... kom op! Je eet er kilo's aan ... dus beweging is goed! Uit je luie stoel en effe stukkie wandelen. Buffetten zijn perfect! Toetjes zijn zeer overtroffen, geweldig! Wat een keuze! Zeer, zeer goed en afwisselend! Soms ook 's avonds een thema buffet, ook keurig verzorgd. En het aller belangrijkste hier je kan hier met een gerust hart alles eten .... geen diaree! Heel bijzonder voor Egypte!Ik zou zo morggen weer gaan! Het ligt midden in de woestijn, maar er is heel da dag iets te doen .... voor rust, zon en luxe zit je hier op het aller beste adres!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10jose30-09-2008

fantastisch!

Prachtig hotel aan zand strand. Voor snorkel liefhebbers een paradijs! Via een steiger bij het hotel kom je direct bij een rif. Prachtig koraal en heel veel vissen.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Chris20-05-2008

Prachtig resort voor allen die rust kunnen appreciëren. Uitstekende keuken,prima service met all in formule,(geen wijn azijn) vriendelijk personeel en nette kamers met lateraal zeezicht. Mooi strand, comfortabele lig bedden.....je kan er mooie wandelingen maken tot aan de punt van het schiereilandje. Snorkelen kan... mits fixe wandeling van aan het strand tot de steiger ongeveer 1 km, koralen waren prachtig doch de vissen waren minder in aantal dan in Sharm El Sheik. Kortom al bij al is dit hotel een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Mireille06-05-2008

Prachtig hotel, mooie kamers, lekker eten, gelegen in de middle of nowhere maar wel aan een superblauwe zee, bij een rif vol prachtige vissen. Er is nauwelijks animatie en geen stad in de buurt. Heeft voordelen: heerlijk rustig. Voor tieners en voor mensen die gezelschap zoeken lijkt t me saai. Toen wij er waren zaten er vooral italianen, soms hele families. Voor een luie vakantie (niet te lang) en voor mensen die van rust, watersport, duiken en/of snorkelen houden is dit een prima hotel. Ik kan het niet vergeljken met iets anders omdat dit mijn eerste reis naar Egypte was, maar ik denk dat dit hotel een gunstige uitzondering vormt op de toeristenkampen in Hurghada. Daar zijn we een avondje heen geweest (50 minuten met een shuttlebusje) maar we waren blij dat we weer terug waren. Tip: wel 's morgens vroeg met een handdoekje je ligstoel bezetten... anders grijp je ernaast!

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Sheraton Soma Bay info