Géén boekingskosten
EgypteEgypteSoma BayHotels Soma BayHotel Sharm el Naga Resort & Diving Center

Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center

EgypteEgypteSoma Bay

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over Sharm el Naga Resort & Diving Center

• 9ABC Dive, Remco Roelofs03-05-2019

Super duikvakantie!

Alle medewerkers van zowel hotel als Divecenter waren zeer gastvrij en bereidwillig om ons te helpen. Jullie hebben ons verblijf fantastisch gemaakt!

Kamers en restaurant zijn onlangs gerenoveerd en zijn weer in nette staat. Bediening is keurig.

Duikschool onder leiding van Atie is subliem!! Atie en zijn mannen staan altijd klaar en niks is teveel. Alles is tot in de puntjes verzorgd! Het huisrif is fantastisch! ABC Dive is hier met 32 personen geweest en alle gasten hebben een TOP week gehad. In maart 2020 komen wij weer 😉

• 9Tro09-07-2015

No hustle holiday :)

The hotel is as simple as it can be, but in the same time that what you need to relax, clean descent rooms with a staff that can do anything to keep you satisfied!!!! the House reef and diving/snorkeling is what this place is all about, it has maybe the best preserved reef I'e seen in all Egypt. I will definitely come back again and again !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9Wim van Dijk21-09-2014

Very good diving resort

The rooms are not updated en can be better cleaned sometimes. But the friendly people , the service and specially the divingcentre en diving spots are very very good. Sharm el Naga is not a 5 star wellnes resort, but a very good and relaxed diving resort. If you want extra's, just ask at reception, restaurant or divingcentre , and they will arrange all your wishes! Cake or snacks between your dives, shopping (they do it for you or will arange a car with driver to come with you) , trip to other diving spot (we dis salem express !!!) , everything can be arranged.

We brought our 2 yr old doughter with us and my girlfriend is not a diver, but they had a very relaxed holliday as well!

So, please stay away, otherwise it will be far toooooo busy next time we will visit Sharm el Naga 😄😜😄

• 6Diederik Faber24-08-2014

Dive centre fantastisch, hotel/eten onder de maat

Met 2 buddy's een vakantie geboekt, onze zoveelste in Egypte. Het dive cebtre van Atie is geweldig, goeie gidsen, goeie service, prachtig ( maar troebel ) huisrif. Alles kan Behulpzaam en vriendelijk. maar............. Het hotel is uiterst belabbert. Erg Basic, Achterstallig onderhoud, douches waar je moet rond dansen om druppels te vangen. we hadden de mazzel dat we de 1e 3 dagen maar met z'n 3en en 1 andere waren,m dus werd er voor ons gekookt, Maar daarna toen er meerdere gasten kwamen, en het eten in buffet vorm kwam, was het gaar keuken eten.

• 6hans_jagersma10-03-2014

Nog steeds vergane glorie.

Al vier jaar lees je dat de badkamers uitermate belabberd zijn. Dat zijn ze helaas nog steeds. De duikstek is heel mooi. We zaten er met een klein duikclubje. Personeel doet niet meer dan nodig is. Ze weten van de problemen maar er wordt niet meer geïnvesteerd? Zo blijven de gasten niet terugkomen. Soms zijn de lakens aan de erg korte kant.

• 6Wilma21-04-2013

Hele mooie duikstek, maar belabberd hotel

Het duikcentrum is prima: alles relaxt en goed geregeld. Zeer aardige duikbegeleiding, maar het resort is echt vergane glorie. Hele sobere kamers. Niet goed schoon (mieren), de kasten vallen zowat uit elkaar, de douche zit vol kalk (mini straal) en doorgezakte bedden met te kleine lakens (en dekens). Jammer want de duikstek is geweldig!

• 9Steven13-07-2012

Dagje Sharm el Naga

Ga hier heen voor een heerlijk dagje snorkelen vanaf het strand, ideaal als je niet vanaf een boot durft of wilt. Lekker zwembad erbij, wij zijn hier geweest met Aart Bos van het Orange-cafe Hurghada.

• 9lonneke Pullen10-05-2011

mijn eerste ervaring in een 'warm"land was meteen goed, mooi resort, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en gezellig.Prima en nette omgeving.Toiletten en badkamers mogen opgeknapt en wat schoner!! Het huisrif is super en de georganiseerde duiken geweldig! Ook voor snorkelaars een mooie plek. Midden in de woestijn, je moet wel houden van rust en stilte!! Kortom een aanbeveling!

• 9Monique Nijs26-11-2010

Heerlijk! Een ruim opgezet resort met huisjes geschakeld met uitzicht op zee (behalve wanneer je achter een vorige rij zit)Badkamer is niet schoon en aan vernieuwing toe.Wel heerlijk rustig, geen herrie, geen muziek maar genieten van de rust, stilte ,ruimte en de natuur(strand,woestijn,sterrenhemel en de geweldige onderwaterwereld).Het eten is heerlijk,ontbijt goed.Afstand Hurghada is 50km., verder is er alleen woestijn in de omgeving. Een zalig oord !

Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar