Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center

Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center

8.8Fantastisch

Egypte, Egypte, Soma Bay

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sharm el Naga Resort & Diving Center voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center

• 6Diederik Faber24-08-2014

Dive centre fantastisch, hotel/eten onder de maat

Met 2 buddy's een vakantie geboekt, onze zoveelste in Egypte. Het dive cebtre van Atie is geweldig, goeie gidsen, goeie service, prachtig ( maar troebel ) huisrif. Alles kan Behulpzaam en vriendelijk. maar............. Het hotel is uiterst belabbert. Erg Basic, Achterstallig onderhoud, douches waar je moet rond dansen om druppels te vangen. we hadden de mazzel dat we de 1e 3 dagen maar met z'n 3en en 1 andere waren,m dus werd er voor ons gekookt, Maar daarna toen er meerdere gasten kwamen, en het eten in buffet vorm kwam, was het gaar keuken eten.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 6hans_jagersma10-03-2014

Nog steeds vergane glorie.

Al vier jaar lees je dat de badkamers uitermate belabberd zijn. Dat zijn ze helaas nog steeds. De duikstek is heel mooi. We zaten er met een klein duikclubje. Personeel doet niet meer dan nodig is. Ze weten van de problemen maar er wordt niet meer geïnvesteerd? Zo blijven de gasten niet terugkomen. Soms zijn de lakens aan de erg korte kant.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 6Wilma21-04-2013

Hele mooie duikstek, maar belabberd hotel

Het duikcentrum is prima: alles relaxt en goed geregeld. Zeer aardige duikbegeleiding, maar het resort is echt vergane glorie. Hele sobere kamers. Niet goed schoon (mieren), de kasten vallen zowat uit elkaar, de douche zit vol kalk (mini straal) en doorgezakte bedden met te kleine lakens (en dekens). Jammer want de duikstek is geweldig!

Gereisd met partner in april 2013

• 9Steven13-07-2012

Dagje Sharm el Naga

Ga hier heen voor een heerlijk dagje snorkelen vanaf het strand, ideaal als je niet vanaf een boot durft of wilt. Lekker zwembad erbij, wij zijn hier geweest met Aart Bos van het Orange-cafe Hurghada.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9lonneke Pullen10-05-2011

mijn eerste ervaring in een 'warm"land was meteen goed, mooi resort, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en gezellig.Prima en nette omgeving.Toiletten en badkamers mogen opgeknapt en wat schoner!! Het huisrif is super en de georganiseerde duiken geweldig! Ook voor snorkelaars een mooie plek. Midden in de woestijn, je moet wel houden van rust en stilte!! Kortom een aanbeveling!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Monique Nijs26-11-2010

Heerlijk! Een ruim opgezet resort met huisjes geschakeld met uitzicht op zee (behalve wanneer je achter een vorige rij zit)Badkamer is niet schoon en aan vernieuwing toe.Wel heerlijk rustig, geen herrie, geen muziek maar genieten van de rust, stilte ,ruimte en de natuur(strand,woestijn,sterrenhemel en de geweldige onderwaterwereld).Het eten is heerlijk,ontbijt goed.Afstand Hurghada is 50km., verder is er alleen woestijn in de omgeving. Een zalig oord !

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen