7,9

6 reviews over Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center in het Nederlands

Dive centre fantastisch, hotel/eten onder de maat

Diederik Faber
24-8-2014

Met 2 buddy's een vakantie geboekt, onze zoveelste in Egypte.

Het dive cebtre van Atie is geweldig, goeie gidsen, goeie service, prachtig ( maar troebel ) huisrif. Alles kan Behulpzaam en vriendelijk. maar.............

Het hotel is uiterst belabbert. Erg Basic, Achterstallig onderhoud, douches waar je moet rond dansen om druppels te vangen. we hadden de mazzel dat we de 1e 3 dagen maar met z'n 3en en 1 andere waren,m dus werd er voor ons gekookt, Maar daarna toen er meerdere gasten kwamen, en het eten in buffet vorm kwam, was het gaar keuken eten.

Gereisd met vrienden in november 2012

Nog steeds vergane glorie.

hans_jagersma
10-3-2014

Al vier jaar lees je dat de badkamers uitermate belabberd zijn. Dat zijn ze helaas nog steeds. De duikstek is heel mooi. We zaten er met een klein duikclubje. Personeel doet niet meer dan nodig is. Ze weten van de problemen maar er wordt niet meer geïnvesteerd? Zo blijven de gasten niet terugkomen.

Soms zijn de lakens aan de erg korte kant.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Het duikcentrum is prima: alles relaxt en goed geregeld. Zeer aardige duikbegeleiding, maar het resort is echt vergane glorie. Hele sobere kamers. Niet goed schoon (mieren), de kasten vallen zowat uit elkaar, de douche zit vol kalk (mini straal) en doorgezakte bedden met te kleine lakens (en dekens). Jammer want de duikstek is geweldig!

Gereisd met partner in april 2013

Dagje Sharm el Naga

Steven
13-7-2012

Ga hier heen voor een heerlijk dagje snorkelen vanaf het strand, ideaal als je niet vanaf een boot durft of wilt. Lekker zwembad erbij, wij zijn hier geweest met Aart Bos van het Orange-cafe Hurghada.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

mijn eerste ervaring in een 'warm"land was meteen goed, mooi resort, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en gezellig.Prima en nette omgeving.Toiletten en badkamers mogen opgeknapt en wat schoner!! Het huisrif is super en de georganiseerde duiken geweldig! Ook voor snorkelaars een mooie plek. Midden in de woestijn, je moet wel houden van rust en stilte!!

Kortom een aanbeveling!

Gereisd met vrienden in april 2011

Heerlijk!

Een ruim opgezet resort met huisjes geschakeld met uitzicht op zee (behalve wanneer je achter een vorige rij zit)Badkamer is niet schoon en aan vernieuwing toe.Wel heerlijk rustig, geen herrie, geen muziek maar genieten van de rust, stilte ,ruimte en de natuur(strand,woestijn,sterrenhemel en de geweldige onderwaterwereld).Het eten is heerlijk,ontbijt goed.Afstand Hurghada is 50km., verder is er alleen woestijn in de omgeving. Een zalig oord !

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
          • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sharm el Naga Resort & Diving Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.