Hotel SENTIDO Palm Royale

Hotel SENTIDO Palm Royale
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel SENTIDO Palm Royale in het Nederlands

Teveel wisselingen in vast personeel door ondeskundig management. Ga alsjeblieft NIET Italiaans eten daar..... Dit restaurant is de noemer Italiaans restaurant beslist niet waard! Slap Egyptisch aftreksel van de Italiaanse keuken. Verschrikkelijk gewoon, een aanfluiting
Web coordinator, web coordinator, 1-12-2017

Beste meneer/mevrouw Louise A,

Allereerst willen we u bedanken voor het hebben gekozen voor ons hotel voor uw vakantie. Het zou een eer zijn om u nogmaals te mogen verwelkomen als onze gewaardeerde terugkerende gast. Ik wil u hierbij informeren dat de 'stem van de gast' en een oprechte mening erg belangrijk is voor onze medewerkers en management. Hartelijk bedankt voor de opmerkingen die u met ons heeft gedeeld. We verzekeren u dat uw opmerkingen serieus worden genomen aangezien we streven om een uitzonderlijk hoog serviceniveau aan onze gasten te bieden. We kijken uit naar uw volgende bezoek aan ons hotel.

Beste wensen,

Iryna Vakulska

Web coordinator

never again

b
17-10-2017

Beiden ziek omwille van eten...

Een naar dokter en rekening van 350euro...

Zogezegde introducties werken niet.na klacht bij "client responsible" is het steeds iemand anders zijn fout...

Zeker geen vijf sterren waard!!!

Oud hotel...stenen kapot...

Wel mooi strand en mooie lobby

Prima mooi en schoon hotel.

Jaap en Marion
17-10-2017

Wij zijn hier geweest van 4 t/m 13 oktober en hebben genoten van het vriendelijke personeel, de zon, het mooie schone rustige strand.

En vooral de rust waar wij voor kwamen. Kortom een aanrader voor mensen die voor rust en zon komen.

Rond het hotel is er niets te zien, alleen maar zand maar dit staat ook duidelijk aangegeven in de reisgids.

Iedere dag word je kamer netjes schoongemaakt en voorzien van mooie dier/bloem figuren gemaakt van handdoeken. Helemaal top.

Als we een klein minpuntje moeten noemen dan miste wij een glas vers geperst sinaasappelsap. Er waren wel genoeg andere vruchtensappen.

Web coordinator, web coordinator, 18-10-2017

Beste Jaap en Marion,

Allereerst willen we u namens het gehele team van SENTIDO Palm Royale Soma Bay bedanken voor het achterlaten van uw positieve review en dat u voor uw afgelopen vakantie ons zonnige resort heeft gekozen. Het was ons een waar genoegen dat we u als gasten hebben mogen ontvangen. We hopen dat vele keren nog volgen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Zoontje van 3 jaar salmonella en gebeten

Jorgen
27-9-2017

We verbleven hier in juni, hadden een klacht ingediend tegen het hotel en de touroperator en nu pas hebben ze laten weten geen compensatie te voorzien voor de dingen die zijn gebeurd.

Op dag 1 is onze zoon net als enkele andere kindjes in zijn oor gebeten door een redelijk grote zwarte vogel die daar redelijk talrijk aanwezig zijn en ongelooflijk agressief zijn. Gaan melden bij de gastendienst maar geen verdere actie ondernomen door hen. Op dag 3 is onze zoon van 3 jaar oud beginnen over te geven en had hij ook veel diarree. Op dag 4 zijn we met hem naar het ziekenhuis geweest waar hij een resem van medicijnen en infusen had gekregen voor de volgende 5 dagen en we naar huis moesten. Bij onderzoek thuis door onze dokter van zijn stoelgang is er uitgekomen dat hij salmonella had opgelopen in Egypte.

Zwart op wit bewijs dat hij ziek geworden is in het hotel en toch is er niemand geweest die maar enige vorm van compensatie heeft aangeboden.

Leuk hotel maar zijn sterke rating niet waard.

Ga er niet heen met kleinere kindjes is de enige raad die ik kan geven.

Eten en drinken gewijs zeker geen hoogvlieger.

Wij gaan alvast er nooit meer naartoe alsook naar hotels van de Sentido keten, hoe zij en touroperator omgaan met klachten die zwart op wit bewezen worden..

Voor ons is er te veel gebeurd

Vicky
13-9-2017

- Wij hadden via touroperator geboekt. We hadden ook extra's gekregen zoals een zen experience bij Sentido Palm Royale. Mijn vriend en ik deden de jam scrub. Ik moest me eerst geheel uitkleden en een handdoek over me heen doen om vervolgens de sauna in te gaan. Het bezoek deed ik met mijn vriend. Na de sauna gingen we beiden een aparte kamer in en er kwam een man bij mij naar binnen. Hij zei: You can put your towel down and lay on the bed. Ik had dit nog nooit gedaan dus dacht dat het normaal was maar ik had én een man én niks van kleding aan, zelfs geen ondergoed. Ik vroeg of ik op mijn buik of rug moest liggen en hij zei op mijn buik. Hij scrubde mij helemaal in van boven tot beneden. Daarna moest ik me omdraaien en deed hij héél mijn voorkant. Als laatste moesten wij ons douchen. Toen ik mijn vriend tegen kwam hadden we hier een gesprek over en werd hij woedend omdat dit niet normaal is!! De manager werd erbij geroepen en er werd verteld dat de medewerker zijn contract is verbroken...maar of dat waar is daar komen wij helaas nooit achter. Ook hadden wij een massage gratis ontvangen, wel door twee vrouwen en samen in een kamer.

- Wij moesten betalen voor een handdoek terwijl die van ons gestolen was aan het zwembad, en dat voor zo'n duur en chique hotel. Erg jammer.

- Je mag door het hele hotel eten, dat is positief maar toen wij een excursie hadden en een broodje mee wilde nemen naar buiten werd de manager heel boos.

- Ook vliegen wij niet meer met deze maatschappij, erg weinig ruimte en geen eten en drinken bij een vlucht van meer dan 5 uur, zelfs geen water, koffie of thee.

- Het hotel ligt veel te ver weg van Hurghada en alle andere hotels.

Wij gaan nooit meer naar dit hotel.

Web coordinator, web coordinator, 16-9-2017

Dear Vicky,

Thank you for your comments regarding your unfortunate experience at the Spa and our sincere apologies for the handling of your treatment with our third party operator. It was unacceptable and rest assured immediate action was taken and the individual concerned was terminated. As a resolution the Spa did offer you free massages. All the other issues you experienced during you stay are regrettable but they are hotel policies and any towels that are left on the sunbeds are removed. Our apologies again and if it was brought to the attention of the senior management I’m sure the charge could have been waived.

Best wishes and happy holidays…..!

Fantastisch,beslist een keer weer.

Paul 1970
21-7-2017

Een ruime week All-incl. vakantie in Egypte (hotel Palm Royale Soma Bay).

Het was een zeer luxe,schoon hotel met ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gelegen direct aan het strand en voorzien van mooie zwembaden.

Wij hebben de clubkamer geboekt en hebben ontbeten bij La Terrace op de 1e verdieping met een perfect uitzicht.

De bediening hier was top,je voelde je echt als gast gewaardeerd.

Het eten was prima,keuze genoeg in het all-inclusive restaurant Stella.

Vooral het het eten in het libanees restaurant was heerlijk,ook erg sfeervol.

Het italiaanse restaurant viel wel tegen,zowel wat eten betreft als de aankleding van het restaurant

De foto's in de reisgids klopten precies,zo was het in het echt ook.

Beslist een aanrader dit hotel.

Personeel van Palm Royale bedankt voor de fantastische week in jullie hotel.

Web coordinator, web coordinator, 22-7-2017

Beste Paul,

Met vriendelijke groet,

Iryna Vakulska

Web coordinator

Al de derde maal naar dit hotel geweest terug was alles top: Zeer vriendelijk personeel , uitstekende maaltijden, mooi tuin en strand met uitstekende surf en kite mogelijkheden zowel qua materiaal als omstandigheden naast het hotel Ook zeer aangenaam hotel met veel animatie voor niet surfers. Gaan zeker weer terug

Oude reviews (archief)

(Afgelegen) Luxe verblijf

verbraeken claude
6-9-2016

Als je wenst te genieten van een verblijf in een luxueus kader kan je hier terecht. Hotel ligt afgelegen. Buiten 02 andere hotels is er niks te zien in de omgeving.

Ideaal voor surfen, kite (club) juist naast hotel. Dus veel wind.

Mooi zwembad rond (namaak) rotsen loopt deels in het hotel door. Thema rotsen komt terug in het hoofdrestaurant. Maar 01 zwembad beperkt inn grootte.

Minimum 01 extra zwembad is nodig zeker gezien beperkt aantal zetels rond zwembad.

fantastisch hotel!

Nathalie
16-8-2016

Super mooi strand erg goed eten geen buikklachten gehad super leuke animatie voor de kinderen dit hotel is een echte aanrader lekker rustig altijd een bedje vrij echt genieten!
Sentido Palm Royale Team, web coordinator, 20-8-2016

Dear Nathalie,

let me thank you for spending your time on writing this excellent review.

We are happy to hear that you enjoyed your stay completely and we will pass your positive feedback on to the Kid's club team.

The Sentido Palm Royale Team is hoping to see you soon back in our little paradise.

het is heerlijk hier. voor kitesurfen perfect, voor alleen te zonnen aan de zee of bij het zwembad perfect, ze komen langs of je nog wat wil drinken en als het heel warm is komen ze met koude doekjes langs. Het eten is heel goed div. restaurants (grieks met iedere avond een show van ahcmed), asian heerlijk en italiaans en natuurlijk het hoofd restaurant. De kamers worden heel goed schoon gehouden. Ik ben hier al voor de 10e keer heerlijk,echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Palm Royale in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Palm Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Palm Royale scoort een 8.46 uit 10 op basis van 53 reviews.