Géén boekingskosten
EgypteEgypteSoma BayHotels Soma BayHotel SENTIDO Palm Royale

SENTIDO Palm Royale

EgypteEgypteSoma Bay

We hebben de beste aanbieders voor Hotel SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 57 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 57 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park

€ 606

57 Reviews over SENTIDO Palm Royale

• 9Carona10-04-2019

Fantastisch hotel

Voor de 5e keer hadden wij geboekt in dit fantastische hotel. Super vriendelijke bediening, mooie kamers, heerlijk eten, prachtig gelegen hotel aan baai met heel mooie tuin. Moet ik nog even doorgaan? het was weer heerlijk.

• 6Ine Alberts09-01-2019

A place like no other? Eigenlijk wel...

WAS een vriendelijk hotel....Tot men commentaar ontvangt ( kan men niet mee omgaan). Kritiek gegeven over de wijze van ontslag van een respectabele Stafmedewerker, alsmede over gedrag van directieleden. Resultaat: men plaatst je op een blacklist. Niet meer welkom. Dus even resumerende: geef nooit ( terechte) kritiek, want daar kan men niet mee omgaan. Ook als vaste gast, want dat waren wij, ben je dan gewoon niet welkom meer. Wil je blijven komen, geef dus geen enkel commentaar maar hou je commentaar voor je....Littele Paradise? Ach, alles is betrekkelijk hier...

• 7Philippe Van Beeck09-10-2018

Eerste en laatste keer

Redelijk met toch wat grote minpunten. We hadden via touroperator een all inclusive geboekt met extra's bij.1) We hadden recht op gratis massage. Toen we dit vroegen aan de wellness center zei hij duidelijk tegen ons :gratis : kort en slechte massage, tegen betaling zou het een lange en goede massage zijn, daarbij is hij nog zeer onvriendelijk geweest tegen mijn vrouw.Dan hoefde het voor ons niet meer.2) Wanneer wij gingen uitchecken kwam de man van de balie ons vertellen dat er een lamp kapot was, wij wisten van niks, we werden behandeld als criminelen door Sameh Ahmed, assistent manager. We hebben een verklaring moeten afleggen dat we dit niet kapot hadden gedaan. We waren daar niet goed van en zijn naar de poetsjongen gegaan die nog aan't poetsen was, nu bleek dat hij dit bij het poetsen had laten vallen een paar dagen ervoor en ging wachten om dit te zeggen zodra we weg waren, maar we waren nog niet vertrokken...... . Je merkt ook dat het personeel onder druk wordt gezet door het management, ze zijn doodsbang om hun baan te verliezen.

• 10Yustina Istefanos06-08-2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

een heel goed resort vriendelijke werknemers en een heel fijn verblijf gehad. de executive assisant manager Fawzi Arafa die ook heel vriendelijk is. Zeker een aanrader.

• 10M. Istefanos06-08-2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Toen we aankwamen werden we zeer goed ontvangen en naar onze kamers gebracht. Alles zag er schoon en verzorgd uit en we hadden een prachtig uitzicht over het resort.Verder hadden ze elke avond leuke programma's voor jong en oud en kon je uit ontzettend veel restaurants en eten kiezen. De lobby is ook prachtig om in te zitten en het strand en zwembad zijn zeer schoon. Het personeel is ook zeer leuk en erg behulpzaam. Er was veel te doen naast alleen het strand en het zwembad zoals de aanwezige fitnesszaal en een sauna. Overdag hebben ze op het strand ook erg veel activiteiten die het personeel daar met veel energie elke dag weer doet. Ten slotte wil ik ook nog aangeven dat we erg goed geholpen werden door de manager meneer Fawzi Arafa, die ons erg vriendelijk hielp met alles om het resort heen en zorgde voor een top vakantie waar we echt even konden bijkomen! Het resort is dus echt een aanrader en zullen we zeker nog een keer bezoeken!

• 6Louise A.30-11-2017

Voor mij nooit meer. Hotel is in vervallen geraken

Teveel wisselingen in vast personeel door ondeskundig management. Ga alsjeblieft NIET Italiaans eten daar..... Dit restaurant is de noemer Italiaans restaurant beslist niet waard! Slap Egyptisch aftreksel van de Italiaanse keuken. Verschrikkelijk gewoon, een aanfluiting

Web coordinator, web coordinator, 01-12-2017

Beste meneer/mevrouw Louise A, Allereerst willen we u bedanken voor het hebben gekozen voor ons hotel voor uw vakantie. Het zou een eer zijn om u nogmaals te mogen verwelkomen als onze gewaardeerde terugkerende gast. Ik wil u hierbij informeren dat de 'stem van de gast' en een oprechte mening erg belangrijk is voor onze medewerkers en management. Hartelijk bedankt voor de opmerkingen die u met ons heeft gedeeld. We verzekeren u dat uw opmerkingen serieus worden genomen aangezien we streven om een uitzonderlijk hoog serviceniveau aan onze gasten te bieden. We kijken uit naar uw volgende bezoek aan ons hotel.

Beste wensen, Iryna Vakulska Web coordinator

• 2b17-10-2017

never again

Beiden ziek omwille van eten... Een naar dokter en rekening van 350euro... Zogezegde introducties werken niet.na klacht bij "client responsible" is het steeds iemand anders zijn fout... Zeker geen vijf sterren waard!!! Oud hotel...stenen kapot... Wel mooi strand en mooie lobby

• 9Jaap en Marion17-10-2017

Prima mooi en schoon hotel.

Wij zijn hier geweest van 4 t/m 13 oktober en hebben genoten van het vriendelijke personeel, de zon, het mooie schone rustige strand. En vooral de rust waar wij voor kwamen. Kortom een aanrader voor mensen die voor rust en zon komen. Rond het hotel is er niets te zien, alleen maar zand maar dit staat ook duidelijk aangegeven in de reisgids. Iedere dag word je kamer netjes schoongemaakt en voorzien van mooie dier/bloem figuren gemaakt van handdoeken. Helemaal top. Als we een klein minpuntje moeten noemen dan miste wij een glas vers geperst sinaasappelsap. Er waren wel genoeg andere vruchtensappen.

Web coordinator, web coordinator, 18-10-2017

Beste Jaap en Marion, Allereerst willen we u namens het gehele team van SENTIDO Palm Royale Soma Bay bedanken voor het achterlaten van uw positieve review en dat u voor uw afgelopen vakantie ons zonnige resort heeft gekozen. Het was ons een waar genoegen dat we u als gasten hebben mogen ontvangen. We hopen dat vele keren nog volgen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

• 3Jorgen27-09-2017

Zoontje van 3 jaar salmonella en gebeten

We verbleven hier in juni, hadden een klacht ingediend tegen het hotel en de touroperator en nu pas hebben ze laten weten geen compensatie te voorzien voor de dingen die zijn gebeurd. Op dag 1 is onze zoon net als enkele andere kindjes in zijn oor gebeten door een redelijk grote zwarte vogel die daar redelijk talrijk aanwezig zijn en ongelooflijk agressief zijn. Gaan melden bij de gastendienst maar geen verdere actie ondernomen door hen. Op dag 3 is onze zoon van 3 jaar oud beginnen over te geven en had hij ook veel diarree. Op dag 4 zijn we met hem naar het ziekenhuis geweest waar hij een resem van medicijnen en infusen had gekregen voor de volgende 5 dagen en we naar huis moesten. Bij onderzoek thuis door onze dokter van zijn stoelgang is er uitgekomen dat hij salmonella had opgelopen in Egypte. Zwart op wit bewijs dat hij ziek geworden is in het hotel en toch is er niemand geweest die maar enige vorm van compensatie heeft aangeboden. Leuk hotel maar zijn sterke rating niet waard. Ga er niet heen met kleinere kindjes is de enige raad die ik kan geven. Eten en drinken gewijs zeker geen hoogvlieger. Wij gaan alvast er nooit meer naartoe alsook naar hotels van de Sentido keten, hoe zij en touroperator omgaan met klachten die zwart op wit bewezen worden..

• 6Vicky13-09-2017

Voor ons is er te veel gebeurd

• Wij hadden via touroperator geboekt. We hadden ook extra's gekregen zoals een zen experience bij Sentido Palm Royale. Mijn vriend en ik deden de jam scrub. Ik moest me eerst geheel uitkleden en een handdoek over me heen doen om vervolgens de sauna in te gaan. Het bezoek deed ik met mijn vriend. Na de sauna gingen we beiden een aparte kamer in en er kwam een man bij mij naar binnen. Hij zei: You can put your towel down and lay on the bed. Ik had dit nog nooit gedaan dus dacht dat het normaal was maar ik had én een man én niks van kleding aan, zelfs geen ondergoed. Ik vroeg of ik op mijn buik of rug moest liggen en hij zei op mijn buik. Hij scrubde mij helemaal in van boven tot beneden. Daarna moest ik me omdraaien en deed hij héél mijn voorkant. Als laatste moesten wij ons douchen. Toen ik mijn vriend tegen kwam hadden we hier een gesprek over en werd hij woedend omdat dit niet normaal is!! De manager werd erbij geroepen en er werd verteld dat de medewerker zijn contract is verbroken...maar of dat waar is daar komen wij helaas nooit achter. Ook hadden wij een massage gratis ontvangen, wel door twee vrouwen en samen in een kamer.

• Wij moesten betalen voor een handdoek terwijl die van ons gestolen was aan het zwembad, en dat voor zo'n duur en chique hotel. Erg jammer.

• Je mag door het hele hotel eten, dat is positief maar toen wij een excursie hadden en een broodje mee wilde nemen naar buiten werd de manager heel boos.

• Ook vliegen wij niet meer met deze maatschappij, erg weinig ruimte en geen eten en drinken bij een vlucht van meer dan 5 uur, zelfs geen water, koffie of thee.

• Het hotel ligt veel te ver weg van Hurghada en alle andere hotels.

Wij gaan nooit meer naar dit hotel.

Web coordinator, web coordinator, 16-09-2017

Dear Vicky, Thank you for your comments regarding your unfortunate experience at the Spa and our sincere apologies for the handling of your treatment with our third party operator. It was unacceptable and rest assured immediate action was taken and the individual concerned was terminated. As a resolution the Spa did offer you free massages. All the other issues you experienced during you stay are regrettable but they are hotel policies and any towels that are left on the sunbeds are removed. Our apologies again and if it was brought to the attention of the senior management I’m sure the charge could have been waived. Best wishes and happy holidays…..!

Hotel SENTIDO Palm Royale info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Safaga Highway , 02601