Hotel SENTIDO Palm Royale
Advertentie

Hotel SENTIDO Palm Royalestersterstersterster

8.4Fantastisch

Score uit 58 reviews

Egypte, Egypte, Soma Bay


Overzicht

8.4Fantastisch

Score uit 58 reviews

  • 7.8Ligging
  • 7Service
  • 7.7Prijs/kwaliteit
  • 8.7Eten
  • 8.9Kamers
  • 9.1Zwembad
  • 8.7Hygiëne
  • 8.6Kindvriendelijk

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

1
Vakanties.nl
Vakanties.nl
2
Suntip
Suntip
3
Lavida Travel
Lavida Travel
4
Travel Store
Travel Store
5
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
6
Booking.com
Booking.com
Bekijk alle aanbieders

Hotel info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Animatie
  • Balkon
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

58 reviews over Hotel SENTIDO Palm Royale

Review schrijven

Beoordelingen

33
2
6
3

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    9Carona10-04-2019

    Fantastisch hotel

    Voor de 5e keer hadden wij geboekt in dit fantastische hotel. Super vriendelijke bediening, mooie kamers, heerlijk eten, prachtig gelegen hotel aan baai met heel mooie tuin. Moet ik nog even doorgaan? het was weer heerlijk.

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in april 2019

  • 6Ine Alberts09-01-2019

    A place like no other? Eigenlijk wel...

    WAS een vriendelijk hotel....Tot men commentaar ontvangt ( kan men niet mee omgaan). Kritiek gegeven over de wijze van ontslag van een respectabele Stafmedewerker, alsmede over gedrag van directieleden. Resultaat: men plaatst je op een blacklist. Niet meer welkom. Dus even resumerende: geef nooit ( terechte) kritiek, want daar kan men niet mee omgaan. Ook als vaste gast, want dat waren wij, ben je dan gewoon niet welkom meer. Wil je blijven komen, geef dus geen enkel commentaar maar hou je commentaar voor je....Littele Paradise? Ach, alles is betrekkelijk hier...

    • 7Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne
    • 7Eten
    • 8Kamers
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 3Service
    • 3Ligging

    Gereisd met partner in september 2018

  • 2018
    7Philippe Van Beeck09-10-2018

    Eerste en laatste keer

    Redelijk met toch wat grote minpunten. We hadden via touroperator een all inclusive geboekt met extra's bij.1) We hadden recht op gratis massage. Toen we dit vroegen aan de wellness center zei hij duidelijk tegen ons :gratis : kort en slechte massage, tegen betaling zou het een lange en goede massage zijn, daarbij is hij nog zeer onvriendelijk geweest tegen mijn vrouw.Dan hoefde het voor ons niet meer.2) Wanneer wij gingen uitchecken kwam de man van de balie ons vertellen dat er een lamp kapot was, wij wisten van niks, we werden behandeld als criminelen door Sameh Ahmed, assistent manager. We hebben een verklaring moeten afleggen dat we dit niet kapot hadden gedaan. We waren daar niet goed van en zijn naar de poetsjongen gegaan die nog aan't poetsen was, nu bleek dat hij dit bij het poetsen had laten vallen een paar dagen ervoor en ging wachten om dit te zeggen zodra we weg waren, maar we waren nog niet vertrokken...... . Je merkt ook dat het personeel onder druk wordt gezet door het management, ze zijn doodsbang om hun baan te verliezen.

    • 7Ligging
    • 3Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in september 2018


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

    1
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    2
    Suntip
    Suntip
    3
    Lavida Travel
    Lavida Travel
    4
    Travel Store
    Travel Store
    5
    Mimosa Reizen
    Mimosa Reizen
    6
    Booking.com
    Booking.com
    7
    D-reizen
    D-reizen
    8
    trivago
    trivago
    9
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    10
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 10Yustina Istefanos06-08-2018

    Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

    een heel goed resort vriendelijke werknemers en een heel fijn verblijf gehad. de executive assisant manager Fawzi Arafa die ook heel vriendelijk is. Zeker een aanrader.

    • 10Kindvriendelijk
    • 10Hygiëne
    • 10Zwembad
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 10Ligging

    Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

  • 10M. Istefanos06-08-2018

    Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

    Toen we aankwamen werden we zeer goed ontvangen en naar onze kamers gebracht. Alles zag er schoon en verzorgd uit en we hadden een prachtig uitzicht over het resort.Verder hadden ze elke avond leuke programma's voor jong en oud en kon je uit ontzettend veel restaurants en eten kiezen. De lobby is ook prachtig om in te zitten en het strand en zwembad zijn zeer schoon. Het personeel is ook zeer leuk en erg behulpzaam. Er was veel te doen naast alleen het strand en het zwembad zoals de aanwezige fitnesszaal en een sauna. Overdag hebben ze op het strand ook erg veel activiteiten die het personeel daar met veel energie elke dag weer doet. Ten slotte wil ik ook nog aangeven dat we erg goed geholpen werden door de manager meneer Fawzi Arafa, die ons erg vriendelijk hielp met alles om het resort heen en zorgde voor een top vakantie waar we echt even konden bijkomen! Het resort is dus echt een aanrader en zullen we zeker nog een keer bezoeken!

    • 10Kindvriendelijk
    • 10Hygiëne
    • 10Zwembad
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 10Ligging

    Gereisd met oudere kinderen in juli 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    6Louise A.30-11-2017

    Voor mij nooit meer. Hotel is in vervallen geraken

    Teveel wisselingen in vast personeel door ondeskundig management. Ga alsjeblieft NIET Italiaans eten daar..... Dit restaurant is de noemer Italiaans restaurant beslist niet waard! Slap Egyptisch aftreksel van de Italiaanse keuken. Verschrikkelijk gewoon, een aanfluiting

    • 7Hygiëne
    • 2Eten
    • 8Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 3Ligging

    Web coordinator, web coordinator, 01-12-2017

    Beste meneer/mevrouw Louise A, Allereerst willen we u bedanken voor het hebben gekozen voor ons hotel voor uw vakantie. Het zou een eer zijn om u nogmaals te mogen verwelkomen als onze gewaardeerde terugkerende gast. Ik wil u hierbij informeren dat de 'stem van de gast' en een oprechte mening erg belangrijk is voor onze medewerkers en management. Hartelijk bedankt voor de opmerkingen die u met ons heeft gedeeld. We verzekeren u dat uw opmerkingen serieus worden genomen aangezien we streven om een uitzonderlijk hoog serviceniveau aan onze gasten te bieden. We kijken uit naar uw volgende bezoek aan ons hotel.

    Beste wensen, Iryna Vakulska Web coordinator

    Gereisd met partner in september 2017


  • Advertentie
  • 2b17-10-2017

    never again

    Beiden ziek omwille van eten... Een naar dokter en rekening van 350euro... Zogezegde introducties werken niet.na klacht bij "client responsible" is het steeds iemand anders zijn fout... Zeker geen vijf sterren waard!!! Oud hotel...stenen kapot... Wel mooi strand en mooie lobby

    • 2Hygiëne
    • 4Zwembad
    • 1Eten
    • 4Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 4Ligging

    Gereisd met partner in oktober 2017

  • 9Jaap en Marion17-10-2017

    Prima mooi en schoon hotel.

    Wij zijn hier geweest van 4 t/m 13 oktober en hebben genoten van het vriendelijke personeel, de zon, het mooie schone rustige strand. En vooral de rust waar wij voor kwamen. Kortom een aanrader voor mensen die voor rust en zon komen. Rond het hotel is er niets te zien, alleen maar zand maar dit staat ook duidelijk aangegeven in de reisgids. Iedere dag word je kamer netjes schoongemaakt en voorzien van mooie dier/bloem figuren gemaakt van handdoeken. Helemaal top. Als we een klein minpuntje moeten noemen dan miste wij een glas vers geperst sinaasappelsap. Er waren wel genoeg andere vruchtensappen.

    • 9Kindvriendelijk
    • 9Hygiëne
    • 9Zwembad
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Web coordinator, web coordinator, 18-10-2017

    Beste Jaap en Marion, Allereerst willen we u namens het gehele team van SENTIDO Palm Royale Soma Bay bedanken voor het achterlaten van uw positieve review en dat u voor uw afgelopen vakantie ons zonnige resort heeft gekozen. Het was ons een waar genoegen dat we u als gasten hebben mogen ontvangen. We hopen dat vele keren nog volgen in de toekomst.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in oktober 2017

  • 3Jorgen27-09-2017

    Zoontje van 3 jaar salmonella en gebeten

    We verbleven hier in juni, hadden een klacht ingediend tegen het hotel en de touroperator en nu pas hebben ze laten weten geen compensatie te voorzien voor de dingen die zijn gebeurd. Op dag 1 is onze zoon net als enkele andere kindjes in zijn oor gebeten door een redelijk grote zwarte vogel die daar redelijk talrijk aanwezig zijn en ongelooflijk agressief zijn. Gaan melden bij de gastendienst maar geen verdere actie ondernomen door hen. Op dag 3 is onze zoon van 3 jaar oud beginnen over te geven en had hij ook veel diarree. Op dag 4 zijn we met hem naar het ziekenhuis geweest waar hij een resem van medicijnen en infusen had gekregen voor de volgende 5 dagen en we naar huis moesten. Bij onderzoek thuis door onze dokter van zijn stoelgang is er uitgekomen dat hij salmonella had opgelopen in Egypte. Zwart op wit bewijs dat hij ziek geworden is in het hotel en toch is er niemand geweest die maar enige vorm van compensatie heeft aangeboden. Leuk hotel maar zijn sterke rating niet waard. Ga er niet heen met kleinere kindjes is de enige raad die ik kan geven. Eten en drinken gewijs zeker geen hoogvlieger. Wij gaan alvast er nooit meer naartoe alsook naar hotels van de Sentido keten, hoe zij en touroperator omgaan met klachten die zwart op wit bewezen worden..

    • 1Kindvriendelijk
    • 3Hygiëne
    • 3Zwembad
    • 2Eten
    • 6Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 2Ligging

    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

  • 6Vicky13-09-2017

    Voor ons is er te veel gebeurd

    • Wij hadden via touroperator geboekt. We hadden ook extra's gekregen zoals een zen experience bij Sentido Palm Royale. Mijn vriend en ik deden de jam scrub. Ik moest me eerst geheel uitkleden en een handdoek over me heen doen om vervolgens de sauna in te gaan. Het bezoek deed ik met mijn vriend. Na de sauna gingen we beiden een aparte kamer in en er kwam een man bij mij naar binnen. Hij zei: You can put your towel down and lay on the bed. Ik had dit nog nooit gedaan dus dacht dat het normaal was maar ik had én een man én niks van kleding aan, zelfs geen ondergoed. Ik vroeg of ik op mijn buik of rug moest liggen en hij zei op mijn buik. Hij scrubde mij helemaal in van boven tot beneden. Daarna moest ik me omdraaien en deed hij héél mijn voorkant. Als laatste moesten wij ons douchen. Toen ik mijn vriend tegen kwam hadden we hier een gesprek over en werd hij woedend omdat dit niet normaal is!! De manager werd erbij geroepen en er werd verteld dat de medewerker zijn contract is verbroken...maar of dat waar is daar komen wij helaas nooit achter. Ook hadden wij een massage gratis ontvangen, wel door twee vrouwen en samen in een kamer.

    • Wij moesten betalen voor een handdoek terwijl die van ons gestolen was aan het zwembad, en dat voor zo'n duur en chique hotel. Erg jammer.

    • Je mag door het hele hotel eten, dat is positief maar toen wij een excursie hadden en een broodje mee wilde nemen naar buiten werd de manager heel boos.

    • Ook vliegen wij niet meer met deze maatschappij, erg weinig ruimte en geen eten en drinken bij een vlucht van meer dan 5 uur, zelfs geen water, koffie of thee.

    • Het hotel ligt veel te ver weg van Hurghada en alle andere hotels.

    Wij gaan nooit meer naar dit hotel.

    • 7Kindvriendelijk
    • 7Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 3Service
    • 1Ligging

    Web coordinator, web coordinator, 16-09-2017

    Dear Vicky, Thank you for your comments regarding your unfortunate experience at the Spa and our sincere apologies for the handling of your treatment with our third party operator. It was unacceptable and rest assured immediate action was taken and the individual concerned was terminated. As a resolution the Spa did offer you free massages. All the other issues you experienced during you stay are regrettable but they are hotel policies and any towels that are left on the sunbeds are removed. Our apologies again and if it was brought to the attention of the senior management I’m sure the charge could have been waived. Best wishes and happy holidays…..!

    Gereisd met partner in september 2017


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

1
Vakanties.nl
Vakanties.nl
2
Suntip
Suntip
3
Lavida Travel
Lavida Travel
4
Travel Store
Travel Store
5
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
6
Booking.com
Booking.com
7
D-reizen
D-reizen
8
trivago
trivago
9
Expedia.nl
Expedia.nl
10
Hotels.com
Hotels.com

Tips

3 tips over Hotel SENTIDO Palm Royale


  • Charles Oude Stegge, 27-06-2014

    Dit is niet meer het Intercontinental Abu Soma Resort maar heet nu Palm Royale Resort Soma Bay. Charles verblijf 28 juni 2014.


  • fam. Kruijer, 08-02-2015

    Waren met het hele gezin, 6 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 4 jaar, hadden wat te vieren , aanrader!!!!


  • Astrid de Jong, 19-01-2015

    Af en toe 'n tipje voor de obers, ze doen erg hun best!! Ook de schoonmaker van je kamer verdient 'n tip, zeer goed schoongemaakt.


Vraag en antwoord

1 vraag over Hotel SENTIDO Palm Royale


  • Robert, 26-08-2017

    Kleding voorschrift?

    Vroeg mij af of er bij het diner een kleding voorschrift is. Heb nl een hekel om in lange broek te lopen op vakantie;-) En is de wifi een beetje betrouwbaar?


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Check-inVanaf 14:00
  • Aantal kamers< 500
  • Check-outTot 12:00

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Royale voor je op een rij gezet:

1
Vakanties.nl
Vakanties.nl
2
Suntip
Suntip
3
Lavida Travel
Lavida Travel
4
Travel Store
Travel Store
5
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
6
Booking.com
Booking.com
7
D-reizen
D-reizen
8
trivago
trivago
9
Expedia.nl
Expedia.nl
10
Hotels.com
Hotels.com

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

Strand

  • Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Restaurant5
  • Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine7

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Adresgegevens

Disclaimer: Zoover besteedt veel zorg en aandacht aan het bijhouden van actuele informatie op de website. Desondanks kun je aan dit overzicht geen rechten ontlenen, omdat zowel faciliteiten als andere kosten met grote regelmaat veranderen.
Advertentie
Advertentie