Hotel Mövenpick Resort & Spa Soma Bay

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°15°
Hotel Mövenpick Resort & Spa Soma Bay
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort & Spa Soma Bay voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super resort! Alleen is het overal ver vandaan! Een mooi strand. Als je van het zwembad houd kun je hier prima naartoe gaan. Normaliter heeft een resort in Egypte meer zwembaden. Deze echter maar 1. Bediening super vriendelijk! Iedereen wil alles voor je doen. Niet voor de fooi maar voor de gasten zelf.

Ga een boottrip maken of duiken. Er zit een Duitse duik/kaitschool.

Super om naartoe te gaan, als je lekker wilt chillen en niet van het resort af wilt komen!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

2 reviews over Hotel Mövenpick Resort & Spa Soma Bay in het Nederlands

Geweldig om een rustige vakantie te hebben!

Roos & Bas,
18-10-2017

Ga een boottrip maken of duiken. Er zit een Duitse duik/kaitschool.

Prachtig Hotel met uitstekende service

Billiet
27-2-2015

Hoewel er weinig volk was het eten zeer gevarieerd en zeer lekker en het personeel is er supervriendelijk. De kamers zijn zeer mooi en alles is er kraaknet.In de omgeving is er wel niets maar voor een strandvakantie is het er wel goed. Voor windsurfers of kiters zijn er goede mogelijkheden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort & Spa Soma Bay in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort & Spa Soma Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.