Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°16°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski Soma Bay voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Kempinski Soma Bay in het Nederlands

beste hotel in wijde omtrek

bonneveld
8-11-2010

mooi luxe hotel met heel groot lagune zwembad geweldig buffet restaurant en super coraal rif recht voor de deur dus geen snorkel excursies nodig gewoon bij je eigen prive strand zonder verveelende russen of locale onbeleefde mensen in dit hotel is het een wereld van verschil met wat je buiten tegen komt!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Prachtig nieuw hotel

A. Amels
27-10-2010

Net terug van een week Egypte. Een week lang in de meest vreselijke en smerige hotels verbleven, dus bij aankomst in het Kempinski Hotel voelt het alsof je in de hemel terecht bent gekomen. Wat een mooi hotel, met vriendelijk personeel. En alles ruikt heerlijk naar de rozenblaadjes die in schalen overal drijven. De kamer die wij hadden was prachtig met een flatscreen tv, bank, groot tweepersoonsbed, bureau, minibar, badkamer met heerlijk ligbad en erg fijne douche en toilet. Nog nooit heb ik in zo'n mooi en luxe hotel verbleven! Het ontbijtbuffet is ook fantastisch: teveel om op te noemen, alles wat je wilt is te verkrijgen volgens mij. Ik heb genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

perfecte keuze

Toon en Carine
26-12-2009

Een heel goeie keuze voor wie van rust, gastronomie en comfort houdt. Jammer dat in deze periode het resort omzeggens leeg was. De accomodatie is uitstekend, de service perfect; de keuken is top. Een (gratis)busje zorgt om het kwartier voor verbinding met nog drie andere hotels in de buurt waardoor eventuele golfers en snorkelaars ook op hun wenken bediend worden. Het hotel is kwalitatief vergelijkbaar met de Oberoi in Sal Hasheeb dat ik persoonlijk toch gezelliger vond. Maar toch kan ik dit hotel tot één van de absolute toppers in Egypte rekenen.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed hotel !

F C
13-11-2009

Kempinski Soma Bay , net terug medio november.30° gemiddeld. Prima onthaal, perfecte grote kamers,prima bediening.Roomservice 2-3k per dag . Heel lekker eten, veel variatie,wie hier niet aan zijn trekken komt dan weet ik het niet meer. Heb al meerdere dure hotels bezocht maar dit is een topper.Voor het hotel liggen mooie koralen om te snorkelen. Veel zwembaden, rivierzwembad, jaccuzzi, lagune.Technogym toestellen, tennis ,spa en thermen. Te veel om op te noemen. Mooi zandstrand, luxueuze strandzetels met kussen en bijhorende propere handdoeken, schitterende coctails,water/fruit/verfrissend doekje, service op strand. Kortom, niets ontbreekt. Geen buikproblemen hier, hygiene is top. Er hangt wel een prijskaartje aan ,maar wel waar voor uw geld. En heel vriendelijk personeel, ideaal om tot rust te komen ter plaatse. Ik ga zeker nog kempinski hotels boeken.

Gereisd anders in Fri Nov 13 2009 16:54:47 GMT+0000 (UTC)

nieuw tophotel in soma bay

luc ,inge en hanne
11-8-2009

wie houdt van rust ,luxe en topservice is dit het ideale hotel het onbreekt er werkelijk aan niets,zijn hier geweest van 24-07 t/m 07-08-2009 en als er iets niet op de kaart staat gewoon vragen en het wordt voor je gemaakt,nu al zelfde niveau als four seasons sharm el sheikh en oberoi sal hasheeb ondanks dat ze nog in de soft-openingfase zitten,grand opening voorzien voor oktober 2009,komen hier zeker terug. luc,inge en Hanne

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Internationaal, Glutenvrij, Chinese, Arabisch, Aziatisch, Frans, Italiaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Geldautomaat, Geld wisselen mogelijk, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Soma Bay in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Soma Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.