Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay

Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay
7,4

6 tips over Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay

D.K., 24-8-2012
Er zit een mc donalds en een kfc ongeveer 10min lopen van het complex. Je hebt ook andere kleine restaurantjes, maar ik zou zeker eens gaan eten in Naama Bay, bijv bij Little Buddha. Je kunt van alles ondernemen, zoals de Old Market bezoeken of Naama bay. Daarnaast worden er diverse excursies aangeboden. Let op: boek niet direct bij de eerste de beste verkoper, ga langs diverse punten en vergelijk, dit kan tientallen euro's schelen.
Jan Pomp, 28-5-2012

alleen naar toe gaan als je puur voor de zon ga. Verder is alles een heel end weg. Veel russen en polen maar relatief weinig last van die mensen.

Alles buiten all-incusive 3 keer zo duur als in Nederland.In de steden veel bedelaars en armoe.Heel benauwend.

Yolande, 15-2-2012
Ga naar de spa en laat je heerlijk masseren. Wij hadden een leuk prijsje kunnen afmaken voor 5 personen 4x massage. Het is zeker de moeite waard. Ga eens met de boot mee voor een snorkeltocht, klein eindje varen, maar zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay voor je op een rij gezet:

jelmer, 7-2-2012
Neem euro's mee wij hadden er wat te weinig. En doe zeker de quad tocht en snorkel trip.
i_kapias, 24-11-2011

Als je toch gaat, moet je zeker een dag naar de tempels van Luxor boeken, zeer de moeite waard, wel erg vermoeiend!

De snorkel en duik mogelijkheden zijn fantastisch!

Roland, 16-10-2011

1: Ga niet eten in het grote restaurant, maar in het beach restaurant.

2: Irriteer je niet aan de russen, nu zijn wij hollanders en keer in de

minderheid accepteer dat gewoon.

3: Geef eens een keer een fooi (wat is nou 10 pond, 1,25 euro) je zal zien dat

de medewerkers dat kunnen waarderen, en iets extra's voor je doen.

4: Neem je eigen snorkelspullen mee.

5: Neem pillen voor diarree mee, onze darmen kunnen niet tegen het eten uit

afrika, maar dat is in turkeye niet anders.