Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay

Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay

6.6Voldoende

Egypte, Egypte, Soma Bay

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

80 reviews over Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay

• 4Anne20-02-2020

Geen goeie keuze

Wij zijn net terug van 9 dagen vakantie bij dit hotel. Voor ons niet nog een keer. Wij hadden een deluxe kamer geboekt met een meerprijs van €120,- euro. Maar bij aankomst zag dit er totaal niet uit als een deluxe kamer. Helaas. 2x een éénpersoons bed. De douche had schimmel & veel roest. Het bad werkte niet, liep zo weer leeg. De douchekop werkte ook niet perfect, en kon alleen op massagestand wilde je fijn douchen. Het eten is niet gevarieerd en snel koud. Ga er niet heen als je allergieën hebt, hier wordt totaal geen rekening mee gehouden. Het personeel is niet gastvrij en is ook niet vriendelijk. Bij het diner/ontbijt wordt er nauwelijks om drinken gevraagd, dan loop je naar de bar om het zelf op te halen & krijg je als antwoord “service at the table” en vervolgens komt er niemand! Dit hebben we de hele vakantie gehad. Zo slecht! Het animatie team is daarin tegen echt heel erg leuk! Zij waren echt de leukste van het hele hotel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Geerlof & Ineke15-12-2019

FANTASTISCH

We hebben genoten van Amwaj Blue beach hotel., inmiddels Pic Albatros. Vriendelijk personeel, prachtige tuin heerlijk strand heel goed van eten en drinken. Dineren aan het strand. Kamers zien er netjes uit. Johann Topfashion fantastische mooie kleding voor een goede prijs.

Gereisd met partner in december 2019

• 7van beers rik20-11-2019

MOOIE KAMER, SLECHTE SERVICE

We waren in Hotel Amway Hurghada: ZEER ONVRIENDELIJK PERSONEEL AAN DE RECEPTIE GEEN WIJNEN INBEGREPEN IN DE HET ALL IN CONCEPT

Gereisd met partner in november 2019

• 9Monique de Keijzer01-05-2019

Net terug van een klein weekje Amwaj, mijn dochter en ik hebben echt genoten. Prima hotel, alles schoon prachtig aangelegde tuin, direct aan het strand. Bedjes genoeg bij het zwembad en aan het strand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, wel rustig gelegen, maar voldoende aanbod van allerlei mooie excursies, buffet was zeer afwisselend, kortom het is ons prima bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Ineke01-04-2019

Een aanrader als je van zon, luxe en rust houdt!

We hebben genoten van de luxe kamer, gebruik gemaakt van de Spa, fantastische aankopen van merkkleding gedaan bij Johann Topfashion. We zijn wezen quad rijden in de woestijn alsmede een djeepsafari. Ook vanuit Amwaj Blue Beach Resort zijn met een privé boot wezen snorkelen. De mensen zijn enorm vriendelijk en we zijn met Mustafa & Enid wezen duiken met de Aquastar 3. Wat een prachtige onderwater wereld s de Rode Zee. Het personeel in de bediening alsmede de schoonmaak staan in alles voor je klaar. Je voelt je een Sultan/ Princess.

Gereisd met partner in maart 2019

• 4Marlies Peters30-01-2019

Nooit meer

Mooie kamers, lekkere zwembaden. Strand ligt aan het hotel! Allemaal prima dus. Tot je over het eten begint of de dingen waar je allemaal extra voor moet betalen. Het eten is elke dag hetzelfde en nog niet eetbaar. Voor de wifi moet je 30,- EXTRA betalen. Net als de voorste rij ligtbedjes bij het strand. Niet te vergeten de sapjes die je worden aangesmeerd zonder te zeggen dat je er voor moet betalen. Prima te doen in januari maar ik zou hier in het hoogseizoen echt sterk afraden!!! En het personeel is ook bijna allemaal een zure appel!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    6Loet08-10-2018

Prima voor een keertje

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar: bij het zwembad word je continu lastig gevallen door mensen die je wat willen verkopen (massages, etentjes in restaurants, activiteiten etc). 2x per dag is niet erg maar als je net op je zwembad -bedje ligt en er komen 6-7 mensen achter elkaar naar je toe dan is dat echt vervelend. WiFi kost 5,- euro per dag en wijn 5,- euro per glas (en valt dus NIET binnen all-inclusive). Personeel is redelijk vriendelijk en de kamers waren schoon, de kamers zijn wel aan een renovatie toe maargoed dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Het eten is prima, tuurlijk: na 2 weken mis je een beetje variatie maar het was prima verzorgd. Laatste punt: het personeel is echt supervriendelijk tegen kinderen dat is echt top!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Heidi M20-06-2018

fantastisch

hotel apart geboekt met touroperator en vlucht apart geboekt Eten was echt in orde, veel smaak en veel afwisseling Elke dag pasta, aardappelen ,... op een andere manier klaar gemaakt. Kan het hotel alleen maar aanbevelen. De pannenkoeken 's morgens hadden echt smaak. Ik heb al veer sjiekere hotels in Egypte gehad waar het eten echt flets smaakt. Ik snap niet waarom men dit in geen enkel reisbureau kan boeken. Was er wel snikheet alle dagen 40 graden en dat begin juni. Wat ik heel positief vond is dat de cola, spirte, fanta, cola zero uit flessen kwam en van coca Cola was.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

4Lincy van den Heuvel25-08-2014

Het was aftellen geblazen

Je kunt nu denken, Ppfhh je hebt altijd van die zeikerds.. Ja.. Dat was mijn gedachten ook toen ik boekte.. Maar als je dan bedenkt dat wij hebben gevraagd of wij 4 dagen eerder mogen vertrekken.. Bij het buffet heb je 11 dagen dezelfde keus, geen variatie en het eten is koud. Aardappels die niet gaar zijn en kip met alleen maar bot.. croissant in de ochtend die je door een raam heen kan gooien. Het resort ziet er net als op de plaatjes heel mooi uit. Maar als je 6 uur ochtend de wekker zet en nog geen bedje hebt bij het zwembad. Nee de 'badmeester' legt het helemaal vol handdoeken en voor geld kun je toch nog het laatste bedje krijgen.. Zo ook de zee, waar je eerst over 50 meter koraal moet lopen om tot je knieën onder water te staan.. Verder was het personeel wel zeer vriendelijk. Alleen het hotel wordt een in overvloed geboekt door Russen. ( 85% )

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Natasja Verhoeven04-06-2014

Prima hotel met goede service

Een heleboel reviews gelezen voordat ik boekte (15 dagen). De negatieve beoordelingen die geschreven zijn, zijn echt gebaseerd op persoonlijke voorkeur en samenstelling van het reisgezelschap (en je eigen instelling als het gaat om de service te krijgen die je wenst). Ik ben met een vriend gegaan. Het hotel is schoon, het personeel uiterst vriendelijk. Fooien zijn echt niet nodig om goede service te krijgen. Het hotel ligt dan wel afgelegen, maar per bus of taxi zijn de excursies prima bereikbaar. Het strand is fijn. Zand. Wanneer je het water ingaat moet je wel opletten waar je stapt. De handdoekmannetjes hebben ons elke keer dezelfde fijne plek op het strand gegeven :). Het eten was gevarieerd en lekker.

Gereisd in mei 2014

Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay info