7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay voor je op een rij gezet:

Tjingo

38 reviews over Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay in het Nederlands

Monique de Keijzer
1-5-2019

Net terug van een klein weekje Amwaj, mijn dochter en ik hebben echt genoten. Prima hotel, alles schoon prachtig aangelegde tuin, direct aan het strand. Bedjes genoeg bij het zwembad en aan het strand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, wel rustig gelegen, maar voldoende aanbod van allerlei mooie excursies, buffet was zeer afwisselend, kortom het is ons prima bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Een aanrader als je van zon, luxe en rust houdt!

Ineke
1-4-2019

We hebben genoten van de luxe kamer, gebruik gemaakt van de Spa, fantastische aankopen van merkkleding gedaan bij Johann Topfashion. We zijn wezen quad rijden in de woestijn alsmede een djeepsafari. Ook vanuit Amwaj Blue Beach Resort zijn met een privé boot wezen snorkelen. De mensen zijn enorm vriendelijk en we zijn met Mustafa & Enid wezen duiken met de Aquastar 3. Wat een prachtige onderwater wereld s de Rode Zee. Het personeel in de bediening alsmede de schoonmaak staan in alles voor je klaar. Je voelt je een Sultan/ Princess.

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Marlies Peters
30-1-2019

Mooie kamers, lekkere zwembaden. Strand ligt aan het hotel! Allemaal prima dus. Tot je over het eten begint of de dingen waar je allemaal extra voor moet betalen. Het eten is elke dag hetzelfde en nog niet eetbaar. Voor de wifi moet je 30,- EXTRA betalen. Net als de voorste rij ligtbedjes bij het strand. Niet te vergeten de sapjes die je worden aangesmeerd zonder te zeggen dat je er voor moet betalen. Prima te doen in januari maar ik zou hier in het hoogseizoen echt sterk afraden!!! En het personeel is ook bijna allemaal een zure appel!!!

Gereisd Met partner in januari 2019

Prima voor een keertje

Loet
8-10-2018

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar: bij het zwembad word je continu lastig gevallen door mensen die je wat willen verkopen (massages, etentjes in restaurants, activiteiten etc). 2x per dag is niet erg maar als je net op je zwembad -bedje ligt en er komen 6-7 mensen achter elkaar naar je toe dan is dat echt vervelend. WiFi kost 5,- euro per dag en wijn 5,- euro per glas (en valt dus NIET binnen all-inclusive). Personeel is redelijk vriendelijk en de kamers waren schoon, de kamers zijn wel aan een renovatie toe maargoed dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Het eten is prima, tuurlijk: na 2 weken mis je een beetje variatie maar het was prima verzorgd. Laatste punt: het personeel is echt supervriendelijk tegen kinderen dat is echt top!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

fantastisch

Heidi M
20-6-2018

hotel apart geboekt met touroperator en vlucht apart geboekt Eten was echt in orde, veel smaak en veel afwisseling Elke dag pasta, aardappelen ,... op een andere manier klaar gemaakt. Kan het hotel alleen maar aanbevelen. De pannenkoeken 's morgens hadden echt smaak. Ik heb al veer sjiekere hotels in Egypte gehad waar het eten echt flets smaakt. Ik snap niet waarom men dit in geen enkel reisbureau kan boeken. Was er wel snikheet alle dagen 40 graden en dat begin juni. Wat ik heel positief vond is dat de cola, spirte, fanta, cola zero uit flessen kwam en van coca Cola was.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Het was aftellen geblazen

Lincy van den Heuvel
25-8-2014

Je kunt nu denken, Ppfhh je hebt altijd van die zeikerds.. Ja.. Dat was mijn gedachten ook toen ik boekte.. Maar als je dan bedenkt dat wij hebben gevraagd of wij 4 dagen eerder mogen vertrekken.. Bij het buffet heb je 11 dagen dezelfde keus, geen variatie en het eten is koud. Aardappels die niet gaar zijn en kip met alleen maar bot.. croissant in de ochtend die je door een raam heen kan gooien. Het resort ziet er net als op de plaatjes heel mooi uit. Maar als je 6 uur ochtend de wekker zet en nog geen bedje hebt bij het zwembad. Nee de 'badmeester' legt het helemaal vol handdoeken en voor geld kun je toch nog het laatste bedje krijgen.. Zo ook de zee, waar je eerst over 50 meter koraal moet lopen om tot je knieën onder water te staan.. Verder was het personeel wel zeer vriendelijk. Alleen het hotel wordt een in overvloed geboekt door Russen. ( 85% )

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prima hotel met goede service

Natasja Verhoeven
4-6-2014

Een heleboel reviews gelezen voordat ik boekte (15 dagen). De negatieve beoordelingen die geschreven zijn, zijn echt gebaseerd op persoonlijke voorkeur en samenstelling van het reisgezelschap (en je eigen instelling als het gaat om de service te krijgen die je wenst). Ik ben met een vriend gegaan. Het hotel is schoon, het personeel uiterst vriendelijk. Fooien zijn echt niet nodig om goede service te krijgen. Het hotel ligt dan wel afgelegen, maar per bus of taxi zijn de excursies prima bereikbaar. Het strand is fijn. Zand. Wanneer je het water ingaat moet je wel opletten waar je stapt. De handdoekmannetjes hebben ons elke keer dezelfde fijne plek op het strand gegeven :). Het eten was gevarieerd en lekker.

Gereisd Anders in Sun May 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Moet beter doch niet slecht

Joar
5-10-2012

Leuk en niet te groot hotel, lijkt ca. 15 jaar oud, vermoedelijk in 2010 doorgestart als Amwaj Blue. Ligt afgelegen, maar dat wisten we en zijn op het resort gebleven. Wijn alleen tijdens diner, te weinig personeel in restaurant, onafgeruimde tafels, te weinig schone kopjes en glazen. Het eten moet voor 5* toch echt beter qua kwaliteit en variëteit. Rommelig restaurant, aangenaam is om op het restaurant balkon te dineren met live muziek. In strand- en zwembad bar slechts 1 man die alle gasten moet bedienen en alles moet aanvullen, hierdoor regelmatig geen drankjes of soda’s aanwezig. Personeel in het hotel doet zijn uiterste best maar zijn simpelweg met te weinig. Regelmatig stroomuitval, kamer oké, badcel en riolering lekkage en soms stank. Entertainment team klasse, leuke disco, zwembad oké en prima strand voorzieningen, duikschool aanwezig en excursies mogelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Dit nooit meer

Sven
24-9-2012

Ik ben al veel op vakantie geweest maar dit is tot nu toe het slechtste hotel dat ik al gehad heb. Het eten was ronduit slecht van smaak en als je een ijsje of een snack wil moet je bijbetalen o_O. Wetende dat ik had geboekt voor een All In formulle is dit onaanvaardbaar. Alle dranken (incl wijnen) waren op kamertemperatuur (29°C) . Het enige lichtpunt in dit hotel was het duikcentrum dit was top.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor all-in concept afrader, anders een aanrader.

D.K.
24-8-2012

Wij zijn er 15dagen geweest, het resort zelf ziet er mooi uit, heeft een aantal zwembaden, de kamers zijn ruim en de bedden liggen goed. Er is een airco welke de hele dag aan kan blijven en er is een kluis aanwezig (beiden gratis). Het ligt direct aan het strand, de eerste 400 meter komt het water echter tot de knieën, waardoor afkoeling wat lastig wordt (waster is zeker 40Graden). Er is een stijger gebouwd van 450 meter waar je prachtig kunt snorkelen, je ziet onvoorstelbaar veel moois. Het eten is verschrikkelijk, ze kunnen nog geen ei of pasta koken. Wij hebben nagenoeg alle dagen ergens anders gegeten, alleen het brood kregen we weg en wij zijn absoluut geen lastige eters. Het personeel is, behalve de balie en de restautants, zeer onvriendelijk, fooi geven doet echter wonderen. Laat geen waardevolle spullen achter op uw kamer, er wordt door de schoonmakers gestolen. Het animatieteam is zeer enthousiast en doet hun best om leuke activiteiten neer te zetten.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa Abu Soma Bay