Soma Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Soma Bay voor je op een rij gezet:

vakanties Soma Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Soma Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Soma Bay

Prachtig en voor herhaling vatbaar!

Marjo Toemen,
    4-2-2019

Geweldige locatie met behulpzame mensen die er echt alles aan doen om het je naar de zin te maken. Fantastische sportactiviteiten met zeer goede instructeurs. Goede sfeer, heerlijk eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Eerste en laatste keer

Philippe Van Beeck,
    9-10-2018

Redelijk met toch wat grote minpunten. We hadden via touroperator een all inclusive geboekt met extra's bij.1) We hadden recht op gratis massage. Toen we dit vroegen aan de wellness center zei hij duidelijk tegen ons :gratis : kort en slechte massage, tegen betaling zou het een lange en goede massage zijn, daarbij is hij nog zeer onvriendelijk geweest tegen mijn vrouw.Dan hoefde het voor ons niet meer.2) Wanneer wij gingen uitchecken kwam de man van de balie ons vertellen dat er een lamp kapot was, wij wisten van niks, we werden behandeld als criminelen door Sameh Ahmed, assistent manager. We hebben een verklaring moeten afleggen dat we dit niet kapot hadden gedaan. We waren daar niet goed van en zijn naar de poetsjongen gegaan die nog aan't poetsen was, nu bleek dat hij dit bij het poetsen had laten vallen een paar dagen ervoor en ging wachten om dit te zeggen zodra we weg waren, maar we waren nog niet vertrokken...... . Je merkt ook dat het personeel onder druk wordt gezet door het management, ze zijn doodsbang om hun baan te verliezen.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Yustina Istefanos,
    6-8-2018

een heel goed resort vriendelijke werknemers en een heel fijn verblijf gehad. de executive assisant manager Fawzi Arafa die ook heel vriendelijk is. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

M. Istefanos,
    6-8-2018

Toen we aankwamen werden we zeer goed ontvangen en naar onze kamers gebracht. Alles zag er schoon en verzorgd uit en we hadden een prachtig uitzicht over het resort.Verder hadden ze elke avond leuke programma's voor jong en oud en kon je uit ontzettend veel restaurants en eten kiezen. De lobby is ook prachtig om in te zitten en het strand en zwembad zijn zeer schoon. Het personeel is ook zeer leuk en erg behulpzaam. Er was veel te doen naast alleen het strand en het zwembad zoals de aanwezige fitnesszaal en een sauna. Overdag hebben ze op het strand ook erg veel activiteiten die het personeel daar met veel energie elke dag weer doet.

Ten slotte wil ik ook nog aangeven dat we erg goed geholpen werden door de manager meneer Fawzi Arafa, die ons erg vriendelijk hielp met alles om het resort heen en zorgde voor een top vakantie waar we echt even konden bijkomen! Het resort is dus echt een aanrader en zullen we zeker nog een keer bezoeken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

na 40 maal "thuis komen"

tonny,
    5-7-2018

The cascades is geen Westin hotel meer sinds 1 mei 2018 ! En dat is heel goed !! Men is hard bezig het hotel weer op niveau te krijgen van " THE cascades leading hotel" Er moet nog het een en ander gebeuren maar iedereen doet ontzettend zijn best ! Wij komen hier al 12 jaar ( meerdere keren per jaar) en hebben alle ups en downs van het toerisme in Egypte meegemaakt. Maar blijven met veel plezier terugkomen !hygiene, personeel, sfeer van het hotel,rust, geweldige golfbaan! Tip , als je rust wilt check dan even wanneer de Egyptische feestdagen zijn en boek dan niet want dan kan het zeer luidruchtig worden

Gereisd met partner in mei 2018
Soma Bay scoort een 9,6 uit 10, op basis van 33 reviews