Sharm el Sheikh

Reviews over Sharm el Sheikh

Jammer

Margareth
    16-6-2019

Het is er prachtig ook qua duiken lieve gast vrij mensen de tijd dat wij er waren was met de bom aanslag op het hotel. We moesten toen terug naar nl vakantie dus jammer genoeg niet af kunnen maken . Zou graag nog eens terug willen

Gereisd Met partner in juni 2017

Zeker nog terug als we Bvn krijgen

Verlinden madeleine
    3-4-2019

Je hebt hier spijtig genoeg geen Bvn om naar het Belgisch nieuws te zien spijtig dat. Is een minpunt voor de rest is alles oké heel mooi en vriendelijke mensen en heel belangrijk gen bedelaars je kan gewoon wandelen xx

Gereisd Met partner in april 2019

Sharm el Sheikh is meer dan alleen zon en strand

Josje & Erik
    27-2-2019

Sharm el Sheihk is een mooiere plaats dan Hurghada, omdat je vrijer op straat kan lopen (zonder steeds lastig gevallen te worden) en diverse culturele zaken te bekijken, w.o. koptische kerk, Mustafa moskee, Sahaba moskee en de 'Old Market'.

Gezellig en ontspannen sfeer

Heidi van Bergen
    25-2-2019

Vanaf ons hotel Baron Resort ca. 5-10 min met taxi naar het centrum van SOHO ook wel klein Dubai genoemd. 's avonds erg gezellig met verlichte beelden, fonteinshow, grote variatie aan restaurants en bars. Goede winkels. Niet heel groot maar wel leuke sfeer. ca.20-30 min met taxi naar centrum NaanaBay, gezellige mix van oud en nieuw stijl, groter ten opzichte van soho. maar ook grote variatie aan restaurants, cafeetjes, winkeltjes ook in kleine straatjes en steegjes. Op veel plaatsen mooi op te snorkelen en te duiken.

Gereisd Met partner in februari 2019

Gezellige stad waar je uren kan rondwandelen

Eline
    15-2-2019

Dit was de eerste keer dat Sharm El Sheikh heb bezocht. Ik was aangenaam verrast. Het is een grote stad maar vooral gezellig aan de rotsen met water is het leuk vertoeven. Er zijn heel veel winkeltjes waar je als je iets koopt, zeker moet afbieden. Er is ook een mooie moskee!

Sharm el Sheikh scoort een 8,9 uit 10, op basis van 1644 reviews