Hotel Xperience Sea Breeze Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

122 reviews over Hotel Xperience Sea Breeze Resort

• 7M.08-03-2020

Zeker geen 2e keer

Als je goed ter been bent en Russisch spreekt zit je hier goed. Positief is zeer vriendelijk personeel, schone kamers, goed eten, goede bedden, mooi huisrif. Negatief is dat we de enige Nederlands sprekende toerist waren samen met nog 1 stel. Zoveel trappen, en heuvels. Ondanks een busje, is het niet te doen. Tip:stoeltjes lift. Bij buffet wordt je onder de voet gelopen door Russisch of oostblok toeristen die boeren, veel alcohol nuttigen, slingerend rondlopen. Respectloos tegen anderen. Vernielen het rif, Zeer ergerlijk. Animatie volledig Oostblok gericht. Alleen Russische karaokeliedjes. Wil je Engels dan zelf regelen bij de DJ. Keiharde bonkmuziek op strand en zwembad, ook nog doorelkaar... Wegdromen is er niet bij, mocht je dat toch lukken dan staat er weer iemand naast je bedje voor een excursie of spa behandeling.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    8Jos03-10-2019

Relax vakantie

Goed verzorgd resort met hele behulpzame en vriendelijke medewerkers. Gevarieerd eten en een bezoek aan Soho square was leuk. Old Town vonden wij erg tegenvallen. Op het resort was 1 minpunt. De animatie was alleen voor de Russen en Oekraïeners. Zij werden alleen aangesproken en benadert. Maar nogmaals dat was alleen het animatie team .

• 9Marty gladdines29-09-2019

Super vakantie

Vriendelijk personeel, Nady Blok 16 voor de schoonmaak kamer, top. Restaurant (Hany) voor elk wat wils, voor de klagers, jeminee zeg, elke dag genoeg en weer wat anders. Bij het zwembad pizza, friet en snacks tussen de middag is ook bbq restaurant, één keer gratis reserveren.. Zwembaden top, geen schimmel gezien of wat anders. Zee kan je alleen komen via de pier, leuk huisrif. Animatie gericht op oostblokkers, is het merendeel van de gasten. Maak je er niet druk om we weten inmiddels hoe ze zijn. Boek je excursies via lokaal bureau, scheelt de helft met touroperator. Hotel licht op een helling, busje rijdt op en neer dus geen probleem. Busje van het hotel rijdt gratis naar OLD market en na'am bay. SOHO te doen met de taxi. 5 euro. Gratis kluisje. WiFi is gratis ook al staat er dit niet bij, niet altijd top. Geef eens een fooi maakt een wereld van verschil en behandel ze met respect dan krijg je alles maar dan ook alles voor elkaar.

• 8Lorus29-09-2019

Fijne vakantie!

Fijn resort met fantastisch personeel. Een prima keuken waar iedereen wat lekkers kan vinden. Heel jammer dat 90% Russen en Oekrainers zijn. Bot en onvriendelijke mensen die het personeel als hond behandelen. Als je dit buiten beschouwing laat is het een prachtige plek. We hadden een fijne, relaxte vakantie!

• 6t'seyen serge20-09-2019

nooit meer

de kamers en personeel waren fantastisch maar daar stopt het ook, eten was rampzalig,geen keus en steeds hetzelfde. airco werkte ook niet goed in de eetzaal en het ging er echt chaotisch aan toe(vooral door de russen). het zwembad (nr 5) lag vol met zand,papier en zelfs kartonnen bekertjes van koffie,de voegen waren zwart (schimmel????) en aan de poolbar was zelfs een zwarte rand tot waar het water kwam. ik snap niet hoe dit hotel aan 5* komt.ook de animatie is zo goed als niets en spreken enkel russisch. het is verleidelijk om in te gaan op de goede prijs maar dat maakt de gebreken niet goed. ons besluit,nooit meer

• 8Vanden Daele03-08-2019

Zeer goed

Mooi hotel qua infrastructuur. Zeer vriendelijk personeel. Eten was iets minder, maar je vond wel altijd iets. Kamers waren zeer netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8A.Bouaazi28-01-2019

Heel goed

Het was goede hotel en personel ik ben tevreden netisjes goed eten kamer wordt elk dag schoon gemakt goede serveice ik kom terug ander keer

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8P. Wieling11-01-2017

Steeds weer! Top

Geweldig hotel ontzettend vriendelijke mensen ondanks de verslechterde economische situatie van het land. Egypte een Top land je moet er echt heen. Aan het grote zwembad 4 geweldige personen die de ligbedjes van handdoeken voorzien. Massage Spa telt een te gek team. Iedere dag weer word je persoonlijk begroet o.a. door Mohamed en Ezze. Mijn massage "maatje"Nour Ahmed is te gek. Daar kan een massage thuis niet aan tippen. Het team van drive club Anar is super.Hebben er samen voor gezorgd dat mijn vriend een nieuwe "verslaving" heeft. bedankt: Anar, Haysam, Mido Kiko and Wally. Degene die er echt uitsprong was Osama. Overdag was hij gastheer bij het zwembad. Hielp uit bij het restaurant s'middags bij het zwembad. En sávonds was hij (nog steeds) glimlachend een van de bediening in de bar

Gereisd met partner in december 2016

• 6kb28-11-2016

gewoon oke....

goed super super super vriendelijk personeel, mooi voor snorkelen ruime kamers en kleerkasten zeer goede bedden heel veel ligbedjes vrij door zeer weinig gasten in het hotel Als problemen waren snel opgelost zoals koud water bij het bad, douche die stuk was.... eten kwa smaak was wel lekker. zeer goede massages .... kamerjongen van blok 1618 doet echt zijn best, kamer was altijd netjes, goed gepoest. kan beter door zeer laag aantal gasten is keuze van eten beperkt jammer dat er niet altijd personeel was aan de bar,soms 30 min wachten voor drank... oudere meubels in de kamer niet meer modern. jammer dat bubbelbaden aan verward zwembad niet aanstaan of niet verward waren..... wifi zou gratis mogen. maar hij werkte wel goed. animatie een dikke dikke nul op 10, meisje die er was is zo lui. Enkel waterpolo wou ze doen???

algemeen zeer goede vakantie gehad maar ik vond de prijs die ik betaalde veel te hoog voor wat ik kreeg.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 6Napo02-11-2015

Niet bijzonder.

Het betreft een zeer lang en smal perceel. Daarom in sommige gevallen een lang en stijl pad af naar de zee. Geen strand, maar gemaakte terrassen met harde ondergrond. Het wemelt er van de Engelsen. 2 zwembaden zijn noemenswaardig, maar het is vroeg opstaan indien je een bedje wilt bemachtigen. Het eten in het buffetrestaurant is niet geweldig, maar als je geen moeilijke eter bent altijd wel wat te vinden. De a la carte mogelijkheden (op reservering) zijn daarentegen prima, maar zijn tegen betaling. Aan de voorkant van het park kun je tot in je kamer soms tot na middernacht genieten van harde muziek en/of karaoke van het terras net buiten de lobby. Het personeel is meest vriendelijk. Kamers niets mis mee, schoon en ruim.

Al met al een zeer gemiddelde accommodatie. Wij gaan weer wat anders proberen de volgende keer.

Gereisd met partner in oktober 2015

Hotel Xperience Sea Breeze Resort info