Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Xperience Sea Breeze Resort voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Xperience Sea Breeze Resort in het Nederlands

Heel goed

A.Bouaazi,
28-1-2019

Het was goede hotel en personel ik ben tevreden netisjes goed eten kamer wordt elk dag schoon gemakt goede serveice ik kom terug ander keer

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Steeds weer! Top

P. Wieling
11-1-2017

Geweldig hotel ontzettend vriendelijke mensen ondanks de verslechterde economische situatie van het land. Egypte een Top land je moet er echt heen. Aan het grote zwembad 4 geweldige personen die de ligbedjes van handdoeken voorzien. Massage Spa telt een te gek team. Iedere dag weer word je persoonlijk begroet o.a. door Mohamed en Ezze. Mijn massage "maatje"Nour Ahmed is te gek. Daar kan een massage thuis niet aan tippen. Het team van drive club Anar is super.Hebben er samen voor gezorgd dat mijn vriend een nieuwe "verslaving" heeft. bedankt: Anar, Haysam, Mido Kiko and Wally. Degene die er echt uitsprong was Osama. Overdag was hij gastheer bij het zwembad. Hielp uit bij het restaurant s'middags bij het zwembad. En sávonds was hij (nog steeds) glimlachend een van de bediening in de bar

Gereisd met partner in december 2016

gewoon oke....

kb
28-11-2016

goed super super super vriendelijk personeel, mooi voor snorkelen ruime kamers en kleerkasten zeer goede bedden heel veel ligbedjes vrij door zeer weinig gasten in het hotel Als problemen waren snel opgelost zoals koud water bij het bad, douche die stuk was.... eten kwa smaak was wel lekker. zeer goede massages .... kamerjongen van blok 1618 doet echt zijn best, kamer was altijd netjes, goed gepoest. kan beter door zeer laag aantal gasten is keuze van eten beperkt jammer dat er niet altijd personeel was aan de bar,soms 30 min wachten voor drank... oudere meubels in de kamer niet meer modern. jammer dat bubbelbaden aan verward zwembad niet aanstaan of niet verward waren..... wifi zou gratis mogen. maar hij werkte wel goed. animatie een dikke dikke nul op 10, meisje die er was is zo lui. Enkel waterpolo wou ze doen???

algemeen zeer goede vakantie gehad maar ik vond de prijs die ik betaalde veel te hoog voor wat ik kreeg.

Gereisd met vrienden in november 2016

Niet bijzonder.

Napo
2-11-2015

Het betreft een zeer lang en smal perceel. Daarom in sommige gevallen een lang en stijl pad af naar de zee. Geen strand, maar gemaakte terrassen met harde ondergrond. Het wemelt er van de Engelsen. 2 zwembaden zijn noemenswaardig, maar het is vroeg opstaan indien je een bedje wilt bemachtigen. Het eten in het buffetrestaurant is niet geweldig, maar als je geen moeilijke eter bent altijd wel wat te vinden. De a la carte mogelijkheden (op reservering) zijn daarentegen prima, maar zijn tegen betaling. Aan de voorkant van het park kun je tot in je kamer soms tot na middernacht genieten van harde muziek en/of karaoke van het terras net buiten de lobby. Het personeel is meest vriendelijk. Kamers niets mis mee, schoon en ruim.

Al met al een zeer gemiddelde accommodatie. Wij gaan weer wat anders proberen de volgende keer.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed

Frank
10-10-2015

Perfect personeel eten is goed maar de keuze is beperkt. Bij het zwembad liggen kan alleen als je om 6.30 opstaat, op het strand redelijke ruimte. Drinken is niet koud en wordt uit flessen geschonken welke niet in de koeling gaan maar op de bar blijven staan. Alleen in de lobby bar koud bier. Het terras aan de voorkant is mooi maar er staan 3 televisies met Engelse voetbalwedstrijden en dat is totaal niet gezellig. Het terras bij de entertainment is veel te klein voor de gasten. Je moet veel bergop en af en veel trappen. Voor ons was het leuk maar we hebben betere hotels gehad. Het all inn is tot 24.00 uur en niet zoals bij sommige organisaties staat tot 2.00 uur.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

Wilfried en Marian
24-9-2015

het is een mooi resort het eten is gewoon goed en genoeg keus. toen wij er waren was het heel erg druk veelal engelse bedjes bij zwembad altijd vol als je niet vroeg er was en vroeg is dus gewoon al om half zeven in de ochtend. strand is niks is aangelegd hebben al veel mooiere stranden gezien in Sharm. verder alles oké in dit resort vriendelijke personeel kamers netjes schoon gehouden. maar voor ons maar één keer,volgende keer toch weer maar een ander resort opzoeken.

Gereisd met partner in september 2015

Eén keer is genoeg

Maarten
16-9-2015

De afstanden van het resort zijn erg groot en stijl om te lopen. Het buitenterras van de lobby is te klein voor het aantal gasten, daardoor waren we vaak veroordeeld tot onze hotelkamer. Er is nog een tweede terras aan de voorzijde die ze uit nood hebben bijgebouwd, maar deze voldoet niet en is niet gezellig.

Ze adverteren met vijf zwembaden, maar drie ervan stellen niks voor, een heeft zelfs maar 8 ligbedden die altijd bezet zijn. Eten is erg afwisselend, maar je moet wel erg zoeken naar iets van je smaak. Vlees is niet bijzonder en wordt slecht schoon gemaakt (kip). Er is geen strand, maar enkel terrassen die mooi gerangschikt zijn, met een relatief klein huisrif. De locatie is ver van alle populaire centrums. De duikexcursie via de duikschool van het hotel is beter dan die van je reisorganisatie. Het hotel heeft een kleine spa die er van binnen heel goedkoop uitziet, maar de behandelingen zijn prima, we hebben er 4 gehad. We hebben een goede vakantie gehad, maar éénmalig.

Gereisd met partner in september 2015

W.Blokx
13-9-2015

Geweldig hotel waar wij eind augustus 2 weken met veel plezier hebben doorgebracht. Vriendelijk personeel goed eten en mooie zwembaden en mooi strand. Fijne en grote kamers van alle gemakken voorzien. Animatieteam deed zijn best maar de planning was niet zo best tevens waren er op het terras veel obers maar er was er maar 1 die echt werkte en dat was Osama die hield de stemming er wel in. Ook hebben wij veel plezier gehad met onze Anton uit Tirol ( Tony Panderas ) die ons elke dag naar het strand, en terug bracht. Tevens nog een eervolle vermelding voor de cleaners die alles perfect schoon hielden.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer goed!

David&Fanny
6-9-2015

Behulpzaam en super vriendelijk barpersoneel, lekker en warm eten, voor ieder wat wils! Voldoende zwembaden met genoeg ligstoelen, altijd plaats. Mooie en verzorgde kamers. Prachtige snorkel- en duikomgeving. De excursie onder begeleiding van het plaatselijk duikteam was zeker de moeite, de begeleiding was zeer goed. Het winkelen viel wel erg tegen: het nalopen van de mensen en het afdingen op prijs zijn echt niks voor ons. Het animatie team was ook niet veel soeps, betrokken slecht een paar mensen in hun activiteiten en hadden geen aandacht voor de rest. Maar het hotel zelf was gewoon prachtig, het was een super vakantie!

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig Hotel

Anja
9-7-2015

Geweldige service, speciaal Anton van het busje met haal en breng service,met heerlijk eten, nog nooit zo goed gegeten in een all in hotel, was restaurant waardig, ze liepen zelfs met thermometers rond om de temperatuur op te meten. Bediening erg vriendelijk, ze lopen hard, drankjes,fruit en koude handdoekjes op het strand en bij zwembad, kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2015

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés4

• Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xperience Sea Breeze Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xperience Sea Breeze Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.