Hotel Uni Sharm

7.5Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar Uni Sharm?

7.5Goed

20 reviews over Hotel Uni Sharm

• 8bas de moll02-09-2007

spotgoedkoop onwijs vriendelijke mensen lekker zwembad goeie waterpijp de suite van mij wass heeeerlijk

Gereisd met partner in september 2007

• 8leo&aad14-07-2007

top vakakantie ben geweest in september 2005 vriendelijk personeel,goeide ligging goeie airco erg belangrijk met die hitte.leg een fooitje neer en ze doen alles voor je,veel vakantie voor weiniggeld.voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9Linda 13-09-2006

Goed hotel om even lekker bij te tanken. De kamers zijn mooi en schoon. Alhoewel ik al de eerste nacht al een plank uit mijn bed had... maar dat is een ander verhaal. Enig minpunt vond ik het diner. Je moet er niet teveel van voorstellen. Het ontbijt daar in tegen is wel goed te doen. En de lunch die je kan bestellen bij het zwembad is werkelijk voortreffelijk. Wel een aanrader dit hotel.

Gereisd in september 2006

• 8marijke13-09-2006

ik ben net terug zijn er 8 dagen geweest het is een schoon hotel iedere dag word je bed verschoond en de hand doeken en je kamer verder gedaan bij het zwembad doen ze alles voor je niets is ze teveel en ze zijn heel vriendelijk het eten is best redelijk ik vind niet dat je hier heel kritisch moet kijken je heb iedere dag genoeg te eten en het is zeker niet vies je word er ook niet ziek van ze doen hun best en dat vind ik heel wat waard voor de rest is het er lekker rustig en kan je heerlijk genieten van het zwembad je zit nergens ver van dan dus met een taxi ben je er zo we waren met 7 personen 2 euro kwijt dus ja kan wel na gaan dat je die dus ook snel pakt ik kan alleen maar zeggen ik ga er nog een keertje heen

Gereisd in september 2006

• 10Isis31-07-2006

na het lezen van slechte beoordelingen, kon ik het niet laten mijn persoonlijke beoordeling te geven. Ik ben eind 2005 in Uni sharm geweest en ik heb een uitstekende vakantie genoten. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Alleen de reisleider een egyptenaar is een oplichter, doet aan wisseltrucs en vraagt in de bus bij aankomst naar voor voor het gehele personeel, maar bij navraag blijkt dit niet in het hotel terecht te komen. Oke, het eten is niet top, maar altijd voldoende te eten. En ook de handdoeken service is perfect, elke dag een nieuw groot strandlaken. Een rustige sfeer aan het zwembad en niet zón schreeuwerig animatie team. Ik verlang nog veel terug naar die ongedwongen vakantie en ga er ook zeker terug.

Gereisd in juli 2006

• 8marlon05-06-2006

sky bingo aanbieding, we zaten voor een prikkie in dit hotel. heerlijk zwembad en fijne kamers. jammer was wel dat de douche bij ons koud was de hele week. het eten is simpel maar goed te doen. het shutlebusje heeft ons de eerste dagen naar een supermooi strand gebracht, maar de laatste dagen werden we naar een ministrand gebracht waar je super kon snorkelen maar niet lekker kon liggen. het personeel in het hotel bestaat voor de helft uit afzetters die te hoge prijzen berekenen voor drankjes en nooit wisselgeld hebben etc. en voor de andere helft uit zeer vriendelijke mensen. excursies snorkelen, woestijnbezoek per kameel of quad is zeer aan te raden supervakantie gehad!

Gereisd in juni 2006

• 8Dennis & Saskia30-05-2006

Wij zijn net terug uit Sharm el Sheik waar we met de Bingo* in hotel Uni Sharm terecht zijn gekomen (21-05-2006). Het hotel ziet er prima uit, kamers zijn mooi met een televisie waar je filmkanaal uit Dubai kunt ontvangen.

Eten is inderdaad niet veel bijzonders, in tegenstelling tot de lunch als je die bij het zwembad besteld. Best uitgebreide kaart en heel lekker!

Het strand (Albatros) is aan te raden, goed toeven daar. Met de taxi hebben wij elke keer 20 pound betaald. Wat veel te veel is, de laatste keer konden we voor 10 pound mee.

Bij het strand kun je prima lunchen. De kaart is goed. Het is alleen niet al te goedkoop. Voor een broodje hamburger met frietjes ben je 4 euro kwijt.

Bij het strand kun je prima snorkelen. Helemaal als je naar het kleine (drijvende) piertje loopt. Daar is het veel mooier!!

Wij hebben een heerlijke en releaxte vakantie achter de rug!

Gereisd in mei 2006

• 7Jan kuiken10-05-2006

redelijk hotel ligt nog al ver van de gezellige gebieden van Sharm personeel is heel vriendelijk

Gereisd met vrienden in december 2005

• 8E Busscher12-04-2006

Wij zijn van 03-04- 06 naar hotel Uni Sharm geweest en we begrijpen de mensen niet die zo kunnen klagen over het hotel.De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam van ons mag het wel een ster meer hebben het eten en de kamers waren goed.Een pluspunt is dat je elke dag schone handdoeken krijgt in je kamer en ook voor het zwembad die zelfs mee naar het strand mogen.

Gereisd in april 2006

• 8Bart20-01-2006

Dit was een spotgoedkope vakantie. En dit hotel is zeker zijn 3 sterren waard. Eten was niet super.. Maar voldoet zeker. Ik heb een heerlijke vakantie gehad... Waterpijp is aan te bevelen..

Gereisd in januari 2006

Hotel Uni Sharm info