Hotel Turquoise

Hotel aan zeeWeer vandaag38°30°
Hotel Turquoise
7,4

68 reviews over Hotel Turquoise in het Nederlands

Prima voor een keer, wel minpunten

Mechiel
8-8-2013

Bij aankomst 4x kamers gewisseld omdat 1 geen kluis had, 1 werkte de kluis niet en bij 1 zaten er kakkerlakken in het bad. Kamers verder prima(behalve het bed, is SUPER hard). Later in de week nog een keer een kakkerlak gehad op de kamer deze heb ik in een zak bij de receptie afgegeven. Eten is eentonig en na 12 dagen komt de pasta je strot uit maar verder prima. Zwembad is ook lekker groot voor zo een rustig hotel. Strand is echt 15meter van het hotel af. Housekeeping deed zijn werk prima. Helaas was de poolbar regelmatig dicht waardoor als je bij het zwembad zat soms even vervelend was om drinken te regelen. Beachbar wel altijd open. Savonds hoop herrie van muziek bij het terras wat erg vervelend is als je wilt slapen. Veel russen, wij waren de enige Nederlanders. Het hotel is op loopafstand van Old Market ( centrum) en voor 3 euro met de taxi ben je in Naama Bay. Echt een prima hotel. Maar ga hier niet voor te lang heen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer, het was een droge keel hier

Familie Quispel /Vink
26-6-2013

De receptie deed zijn werk naar behoren. De man die de kamer schoon maakte deed zijn werk goed. Eten kon er mee door. All incl was een aanfluiting voor je drinken moest je op jacht om iemand te vinden die wat drinken inschonk. De chefs zaten het personeel achter de broek en dat hielp soms wel één uur. Op een gegeven moment zelfs geen water meer dat moesten we gaan betalen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Karin
18-10-2012

Wij zijn net terug uit dit hotel en we hebben het prima naar ons zin gehad. Het eten was wat eentonig maar genoeg keuze en lekker.het personeel super vriendelijk en doet er alles aan het je naar de zin te maken. De kamers zijn groot de badkamer ietwat verouderd maar schoon.zwembad schoon en de bars serveerden heerlijke drankjes. Alle mogelijke dranken en sappen. Er was ook cola light terwijl ik hier eerder las dat dat er niet zou zijn. Aanrader is de jeepsafari kamelen snorkel tour via sky fly geboekt. Wel irritant overal die opdringerige mensen en kinderen. Veel erger dan in Turkije zijn ze hier. Maar wil je weekje ontspanning en zon echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek :)

M&M
28-9-2012

Goed eten! Voor een week vrij gevarieerd! Heel schoon hotel! Hele dag waren ze aan het poetsen! Goede service! Helaas sprak niet iedereen even goed Engels dat vond ik wel een min punt vooral achter de receptie!aardig personeel!mooi strand zee is wat troebel maar stuk naar rechts heb hè prachtig koraal voor snorkel liefhebbers! Wij hebben het er top gehad ! Centrum OLd market 5 min loopafstand! Na'am bay met taxi 10 min !

Gereisd Met vrienden in september 2012

Prachtig! Volgend jaar weer!

kevin en celeste diepenmaat
4-9-2012

Hotel turquoise is echt een prachtig hotel vriendelijk personeel het eten ook zeer goed! de kamers waren erg netjes elke dag lekker schoon!

Gereisd Met partner in augustus 2012

authentic

Henry B
19-11-2011

This hotel has all you can possibly for such low prices. There is flexibility with respect to time. Closer to the beach than the rest.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aardig hotel maar niet meer voor ons

Berliena
19-7-2010

Het hotel is netjes personeel super aardig eten geen variatie elke dag hetzelfde rijst pasta kip en rundvlees ( zo taai dat een koe overuren heeft gemaakt) kamers netjes elke dag schone handdoeken drinken in plastic glazen erg vies bier heeft 4% alcohol qwa prijs kwaliteit is de prijs veel te duur. oude centrum leuk maar het nieuwe centrum is super mc donalds en kfs leuk avondvertier daar.

Gereisd Met partner in Sat Jul 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede prijs/kwaliteitsverhouding

monique
11-11-2009

voor de prijs een goed hotel. wij waren de enige nederlanders in deze periode. gelukking hele aardige engelsen ontmoet anders was het wel heel saai geweest. het hotel zat vol met oost-europeanen en dan voornamelijk russen. deze kennen de woorden delen en iets voor een ander overlaten niet. dus optijd voor het eten zijn. kamers prima en werden elke dag schoongemaakt. schoon complex ook elke dag schone handdoeken zowel op kamer als mogelijk bij zwembad en strand (gratis). elke dinsdagavond is er een beachparty die tot 03.00 duurt. je ligt dan werkelijk in je bed te schudden. de muziek overdag is van slechte kwaliteit en steeds hetzelfde. eten en drinken prima. snacks en koffie/thee en cake weinig tot niets dus zelf halen. is geen probleem koelkast op de kamer. tussen 17 en 17.30 gaat er een walm van insectenbestrijdingsmiddel over het complex vanwege de muskieten. kan voor de mensen geen kwaad maar het is maar dat je het weet. heel vriendelijk personeel zeker ali de masseur is heel tof

Gereisd Met partner in september 2009

rustig, dicht bij het strand

wolffram
20-2-2009

"Hotel Turquoise in Sharm el Sheikh is..." een kleinschalig hotel waar je goed verzorgd wordt. Veel persoonlijke service. strand aan de overkant, schoon en rustig

Gereisd Met partner in februari 2009

Een heerlijk knus hotelletje in het drukke Sharm

Mel en Jos
14-1-2009

Het is een overzichtelijk hotel, met personeel dat weet wat service is. Het personeel (allemaal) wil dat je het naar je zin hebt en dit menen ze ook! Binnen het hotel wordt geen onderscheid gemaakt tussen man of vrouw, zoals wel normaal blijkt te zijn in Egypte.

De ligging is zeer dicht bij de 'Old Market' (een bazaar) waar het 's avonds heerlijk vertoeven is, zonder dat het op een kermis lijkt.

Het eten is zeer basis, maar erg goed. Zowel moeilijke als makkelijke eters zullen er iets van hun gading vinden.

De kamers zijn ruim, de balkonnen zijn wat minder. Als je op de begane grond een kamer hebt, dan heb je iets meer ruimte, maar minder privacy.

Gereisd Met partner in november 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.