Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial

Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial

9.5Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 898p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

847 reviews over Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial

• 9Avde22-03-2020

Geweldig

Top hotel , niets te klagen . Als je van zon zee strand relaxen en all inclusive houdt met top eten , is dit een aanrader . Ook het personeel is top . Niets is te veel

TUI Magic Life Sharm El Sheikh Team, Personal Assistant for the General Manager, 09-04-2020

Dear Geweldig, Thank you very much for choosing TUI MAGIC LIFE Sharm el Sheikh and for your honest words. It is a pleasure to know you had a wonderful vacation and rate our club and our staff as Top. We will look forward to welcome you again! Kind regards, TUI Magic Life Sharm El Sheikh Team

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Fam. Smits20-01-2020

Wat een super hotel!

Wij zijn op veel plekken geweest en veel hotels gezien. Dit hotel maakt alles waar! Maaltijden met zorg en smaak vers bereid. Heel veel keus, als je daar nog niet kunt genieten...Personeel uiterst vriendelijk, willen je verwennen! Speciale dank aan het team van Hamada in het restaurant. Zij weten waar je graag wilt zitten, weten wat je drinkt en hebben persoonlijke aandacht en humor! Na een ochtend aan het activiteiten zwembad, genoten wij van de middagen bij Amar aan de relax pool. Veel leuke gesprekken gehad over Luxor. Kamer is gedateerd, maar is ruim en super schoon ( schoonmaak was in goede handen bij Mehmet), zwembaden en ligbedjes werden iedere dag schoon gemaakt. Lekker liggen aan het strand, ook daar voldoende gelegenheden voor een drankje en een hapje. Zeer behulpzame receptie!

TUI MAGIC LIFE Sharm el Sheikh Management, Personal Assistant for the General Manager, 27-01-2020

Dear Family Smits,

We are very thankful for this wonderful review and high score! It is a pleasure for us to know that you enjoyed our food, service and found our rooms clean. We would gladly share your kind words with the whole team, which already can’t wait to welcome you soon again in TUI MAGIC LIFE Sharm el Sheikh! We will be delighted to welcome you as our recurring guests in our sunny hotel!

Kind regards, TUI MAGIC LIFE Sharm el Sheikh Management

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9ingrid19-09-2019

fantastisch!

Echt 5 sterren waard: het eten was zeer gevarieerd en elke avond een andere specialiteit, gekozen door klanten. Groot resort, mooi aangelegd en prachtig onderhouden. Mooie ruime kamer ook! Vanaf de pier kon je elke middag snorkelen en de mooiste vissen gespot.

TUI MAGIC LIFE Sharm El Sheikh Management, Personal Assistant for the General Manager, 21-09-2019

Dear Ingrid, Sunny greetings from TUI MAGIC LIFE Sharm El Sheikh

We would like say thank you for such warm words from all the team. It is a pleasure to know you had a wonderful vacation. We highly appreciate your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back again.

Best regards, TUI MAGIC LIFE Sharm El Sheikh Management

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Saskia Oosterling30-07-2019

TOP !!!

Ik ben als "alleenreizende" (dus niet specifiek single, alleenstaande) bij TUI Magic Life terecht gekomen en heb daar 12 heerlijke dagen gehad; heerlijk weer, geweldig en attent personeel die je op handen en voeten dragen 😉, heerlijk eten : volop keuze! Gesnorkeld, een mini-jeep-safari gedaan, mee gedaan met de pool-games, gerelaxed, super gezellig entertainment elke avond; kortom : je kunt doen en laten waar je zin in hebt en als alleenreizende vond ik de zgn."TUI Magic Life Angels" (alleenreizende tafel zodat je toch gezelschap had als je dit wilde) een super concept die veel meer bekendheid zou mogen krijgen! Een leuke foto-shoot laten maken door 1 van de 3 TUI Magic Life Photographer (Sam) zodat ik een geweldige herinnering heb aan mijn vakantie 2019! Terug ga ik zeker...misschien nog wel dit jaar....🤗

TUI MAGIC LIFE Sharm El Sheikh Management, Personal Assistant for the General Manager, 14-09-2019

Dear Saskia,

We would express our appreciation for choosing to spend your vacation here and for giving us the chance to provide you with the highest level of service and hospitality. We are delighted that you had a remarkable stay in our hotel. We aim to provide a wonderful vacation experience for our guests and your feedback is most encouraging. We wish to get a chance to welcome you back and create even more unforgettable moments together!

Alleen gereisd in juli 2019

• 9nancy24-07-2019

goed hotel

heel goed verlof gehad, maar mis wel het wauwgevoel van 5 jaar geleden! eten was super maar de themaavonden waren bijna niet meer te bespeuren,vroeger was het buffet helemaal versierd daar merk je nu nog amper iets van, spijtig want dit was een tophotel! de kamers en sevice allemaal ok alleen wifi was slecht.

Dear Nancy,

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9E.F.M. van Perlo29-12-2018

Je krijgt er geen spijt van wanneer je voor dit ho

Je komt in een soort warm bad: Ontvangst, de kamer, het eten en zo kan ik nog even door gaan. De service kan niet beter{ top laag gevraagd, 5 minuten later was deze er}enz.De mensen zeer vriendelijk en hulpvaardig. En dan de tuin, wat is die mooi, prachtig. En zeker niet vergeten het huisrif, echt de moeite waard om te gaan snorkelen.Wij hebben geen minuut spijt gehad van ons verblijf in dit hotel.

Dear Van Perlo,

Gereisd met partner in december 2018

• 10Anna14-12-2018

Echt een geweldig tophotel!

Ik kom net terug van een echt een geweldige vakantie in Egypte. Ik ben er al vaker geweest en de 5* hotels zijn eigenlijk altijd wel goed. Maar niet zo goed als dit hotel.. Het is echt een top hotel!

Het personeel is echt super vriendelijk, niet pusherig en ze doen echt alles voor je! De kamers zíjn mooi en erg schoon. Het gehele hotel lijkt wel een klein mooi dorpje. Er is veel groen, veel bloemen, leuk om te wandelen.

Het eten was super lekker! Buffet is afwisselend en je hebt ook extra restaurants waar je ook echt weer heerlijk kan eten. Thais, Grieks, zelfs mijn broodje hotdog aan het strand was heerlijk!

Ze verschillende zwembaden..Rustig of iets drukker met muziek. Voor ieder wat wils. Een mooi strand. Je kunt niet meteen de zee in duiken, wel eerst even de pier aflopen. Heel kleurrijk rif, heb de mooiste visjes gezien!

Ik sport nooit op vakantie, maar hier had je echt leuke groepslessen. Steps, zumba, rustige yoga training

Dear Anna,

Alleen gereisd in december 2018

• 10Smakeliek12-08-2018

Fantastisch restaurant

Super lekker eten , bijzonder vriendelijk personeel. Wel reserveren want het restaurant bied maar plaats voor ongeveer 12 personen. Is van do t/m vr open

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Erimar09-05-2018

Spijtig

Voor de vijfde maal ( na twee jaar onderbreking wegens sluiting) terug naar Magic Life geweest. Spijtig maar dit hotel is helemaal niet meer het hotel van vroeger. Bijna geen animatie meer, geen specialiteiten restaurants meer, het eten is sterk achteruit gegaan , geen thema’s bij het diner , geen mogelijkheid meer om te lunchen aan het strand en gazo maar door. Alleen de vriendelijkheid van het personeel was er nog. Nogmaals spijtig maar voor mij moet Magic Life niet meer.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Ann08-04-2018

Gezellig hotel

Wat een gezellig hotel met heel vriendelijk personeel. Personeel supervriendelijk. Animatie goed en niet opdringerig. Gezelloge bars, aan zee, zwembad en buiten savonds. Gezellig buitenrestaurant. Buffet niet zo uitgebreid zoals in de rixos seagate maar alles wel heel lekker en fijne salades. Kamer standaard maar proper en gezellig terras en goeie douche. Meeste gasten zijn Europeanen en weinig kinderen want geen glijbanen. Wij komen zeker terug echt een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2018

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats