Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag35°25°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial voor je op een rij gezet:

Tjingo

827 reviews over Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial in het Nederlands

Je krijgt er geen spijt van wanneer je voor dit ho

E.F.M. van Perlo
29-12-2018

Je komt in een soort warm bad: Ontvangst, de kamer, het eten en zo kan ik nog even door gaan. De service kan niet beter{ top laag gevraagd, 5 minuten later was deze er}enz.De mensen zeer vriendelijk en hulpvaardig. En dan de tuin, wat is die mooi, prachtig. En zeker niet vergeten het huisrif, echt de moeite waard om te gaan snorkelen.Wij hebben geen minuut spijt gehad van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een geweldig tophotel!

Anna
14-12-2018

Ik kom net terug van een echt een geweldige vakantie in Egypte. Ik ben er al vaker geweest en de 5* hotels zijn eigenlijk altijd wel goed. Maar niet zo goed als dit hotel.. Het is echt een top hotel!

Het personeel is echt super vriendelijk, niet pusherig en ze doen echt alles voor je! De kamers zíjn mooi en erg schoon. Het gehele hotel lijkt wel een klein mooi dorpje. Er is veel groen, veel bloemen, leuk om te wandelen.

Het eten was super lekker! Buffet is afwisselend en je hebt ook extra restaurants waar je ook echt weer heerlijk kan eten. Thais, Grieks, zelfs mijn broodje hotdog aan het strand was heerlijk!

Ze verschillende zwembaden..Rustig of iets drukker met muziek. Voor ieder wat wils. Een mooi strand. Je kunt niet meteen de zee in duiken, wel eerst even de pier aflopen. Heel kleurrijk rif, heb de mooiste visjes gezien!

Ik sport nooit op vakantie, maar hier had je echt leuke groepslessen. Steps, zumba, rustige yoga training

Gereisd alleenreizend in december 2018

Fantastisch restaurant

Smakeliek
12-8-2018

Super lekker eten , bijzonder vriendelijk personeel. Wel reserveren want het restaurant bied maar plaats voor ongeveer 12 personen. Is van do t/m vr open

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Spijtig

Erimar
9-5-2018

Voor de vijfde maal ( na twee jaar onderbreking wegens sluiting) terug naar Magic Life geweest. Spijtig maar dit hotel is helemaal niet meer het hotel van vroeger. Bijna geen animatie meer, geen specialiteiten restaurants meer, het eten is sterk achteruit gegaan , geen thema’s bij het diner , geen mogelijkheid meer om te lunchen aan het strand en gazo maar door. Alleen de vriendelijkheid van het personeel was er nog. Nogmaals spijtig maar voor mij moet Magic Life niet meer.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig hotel

Ann
8-4-2018

Wat een gezellig hotel met heel vriendelijk personeel. Personeel supervriendelijk. Animatie goed en niet opdringerig. Gezelloge bars, aan zee, zwembad en buiten savonds. Gezellig buitenrestaurant. Buffet niet zo uitgebreid zoals in de rixos seagate maar alles wel heel lekker en fijne salades. Kamer standaard maar proper en gezellig terras en goeie douche. Meeste gasten zijn Europeanen en weinig kinderen want geen glijbanen. Wij komen zeker terug echt een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel fijn!

olga
5-4-2018

Heel fijn hotel, niet te groot. Service is heel goed, alles is heel netjes en schoon. Eten is perfect, en de bediening op het strand is heel fijn! Het is wel nodig om waterschoenen aan te doen anders kun je de zee eigenlijk niet in. Het personeel is heel vriendelijk en doen wat ze kunnen, kortom, wij hebben een hele fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2018

fantastisch hotel

Natje
14-3-2018

Na 2 jaar gesloten zijn we voor de 1e maal terug geweest, alles super in orde! tot in de puntjes verzorgd, lekker eten, nette kamers, vriendelijk personeel, het was werkelijk terug thuiskomen in onze second home bij Mister Ali and his crew! mooi rif om te gaan snorkelen, diving club met Ayman, alles super! coctails in de eagles bar bij Omar, u kan lange wandelingen maken achter de hotels in de mooie groene omgeving, hotel zelf heeft ook heel mooie aangelegde tuinen, verzorgde animatie s avonds, ook heel belangrijk > het hotel ligt op amper 10 minuten van de luchthaven, op een kwartiertje sta je al op je bestemming, uitstapjes maken met een taxi vanuit het hotel naar old market, namaa bay, in februari s morgen en s avonds buiten eten, kortom een aanradertje

Gereisd met vrienden in februari 2018

Gereisd met vrienden in januari 2018

Genieten!

Floor
1-2-2018

Dit is een super hotel. Mijn dochter moeder en ik zijn hier nu 2 dagen en genieten op en top. Alles netjes onderhouden met prachtige tuin. Mooie schone kamers met goede bedden. Super vriendelijke (niet opdringerige)medewerkers. Zeer goed eten. Ontbijt met allerlei soorten eieren lekkere verse broodjes en sapjes. Bij poolbar verse sandwich/ panini.En buffet in de middag en avond van goede kwaliteit van steak tot vis van pizza tot kebab heerlijke sausen en veel vers bereid Prachtige zwembaden en hotel aan zee met mooi huisrif. Gratis WiFi ook op strand. Leuk animatieteam. Daarbij de constante zon is op en top genieten. Een aanrader in Egypte!!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

in 1 woord fantastische accomodatie

Rosy
6-9-2017

wij zijn er al meer dan 20 maal geweest, jammer dat het nu nog steeds gesloten staat, de eetgelegendheden zijn super, all in tot na middernacht , zeer zeer vriendelijk personeel, top animatie team voor jong en oud, prachtige tuinen, privé strand en steiger, s morgens ontbijten aan en rond het zwembad, hopelijk gaat het gauw weer open want wij willen er graag oud naar nieuw terug doorbrengen, de animatie s avonds is super, jong en oud danst, de prachtige shows in de arena van het animatie team zijn top en vooral met oudejaar in het zonnetje doorbrengen is super, 1 van de beste hotels op de hele laan

Gereisd met partner in oktober 2015

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.