Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial

Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial voor je op een rij gezet:

824 reviews over Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Spijtig

Erimar
9-5-2018

Voor de vijfde maal ( na twee jaar onderbreking wegens sluiting) terug naar Magic Life geweest.

Spijtig maar dit hotel is helemaal niet meer het hotel van vroeger.

Bijna geen animatie meer, geen specialiteiten restaurants meer, het eten is sterk achteruit gegaan , geen thema’s bij het diner , geen mogelijkheid meer om te lunchen aan het strand en gazo maar door.

Alleen de vriendelijkheid van het personeel was er nog.

Nogmaals spijtig maar voor mij moet Magic Life niet meer.

Gezellig hotel

Ann
8-4-2018

Wat een gezellig hotel met heel vriendelijk personeel.

Personeel supervriendelijk. Animatie goed en niet opdringerig. Gezelloge bars, aan zee, zwembad en buiten savonds. Gezellig buitenrestaurant. Buffet niet zo uitgebreid zoals in de rixos seagate maar alles wel heel lekker en fijne salades. Kamer standaard maar proper en gezellig terras en goeie douche. Meeste gasten zijn Europeanen en weinig kinderen want geen glijbanen. Wij komen zeker terug echt een aanrader.

Heel fijn!

olga
5-4-2018

Heel fijn hotel, niet te groot. Service is heel goed, alles is heel netjes en schoon. Eten is perfect, en de bediening op het strand is heel fijn! Het is wel nodig om waterschoenen aan te doen anders kun je de zee eigenlijk niet in. Het personeel is heel vriendelijk en doen wat ze kunnen, kortom, wij hebben een hele fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

fantastisch hotel

Natje
14-3-2018

Na 2 jaar gesloten zijn we voor de 1e maal terug geweest, alles super in orde! tot in de puntjes verzorgd, lekker eten, nette kamers, vriendelijk personeel, het was werkelijk terug thuiskomen in onze second home bij Mister Ali and his crew! mooi rif om te gaan snorkelen, diving club met Ayman, alles super! coctails in de eagles bar bij Omar, u kan lange wandelingen maken achter de hotels in de mooie groene omgeving, hotel zelf heeft ook heel mooie aangelegde tuinen, verzorgde animatie s avonds, ook heel belangrijk > het hotel ligt op amper 10 minuten van de luchthaven, op een kwartiertje sta je al op je bestemming, uitstapjes maken met een taxi vanuit het hotel naar old market, namaa bay, in februari s morgen en s avonds buiten eten, kortom een aanradertje

Heel gerieflijk

Lies visser
3-3-2018

Fantastisch e lokatie hulpvaardig personeel . Heerlijk eten . Heel schoon

Genieten!

Floor
1-2-2018

Dit is een super hotel. Mijn dochter moeder en ik zijn hier nu 2 dagen en genieten op en top. Alles netjes onderhouden met prachtige tuin. Mooie schone kamers met goede bedden. Super vriendelijke (niet opdringerige)medewerkers. Zeer goed eten. Ontbijt met allerlei soorten eieren lekkere verse broodjes en sapjes. Bij poolbar verse sandwich/ panini.En buffet in de middag en avond van goede kwaliteit van steak tot vis van pizza tot kebab heerlijke sausen en veel vers bereid Prachtige zwembaden en hotel aan zee met mooi huisrif. Gratis WiFi ook op strand. Leuk animatieteam. Daarbij de constante zon is op en top genieten. Een aanrader in Egypte!!!

in 1 woord fantastische accomodatie

Rosy
6-9-2017

wij zijn er al meer dan 20 maal geweest, jammer dat het nu nog steeds gesloten staat, de eetgelegendheden zijn super, all in tot na middernacht , zeer zeer vriendelijk personeel, top animatie team voor jong en oud, prachtige tuinen, privé strand en steiger, s morgens ontbijten aan en rond het zwembad, hopelijk gaat het gauw weer open want wij willen er graag oud naar nieuw terug doorbrengen, de animatie s avonds is super, jong en oud danst, de prachtige shows in de arena van het animatie team zijn top en vooral met oudejaar in het zonnetje doorbrengen is super, 1 van de beste hotels op de hele laan

Fantastische!

annie
13-5-2016

een super hotel. het een prachtig hotel. alles is top. het personeel is echt super vriendelijk en de service is top. Ook het eten is super. Entertainment is top. de disco is super. alles is in een woord Top. Het eettentje op het strand is een aanrader S ' middags en dan moet je echt van de menukaart bestellen dan krijg je je vlees/ vis op een plankje nog aan het sudderen echt top. we komen zeker terug we zijn al 2 keer geweest en komen zeker vaker. het was Top! een echte aanrader

Hemel op aarde

Sterkens
30-3-2015

Vorige maand voor de vierde maal in dit fantastisch hotel verbleven. Ik kan hier geen enkel negatief punt bedenken.

Vooral het eten en de service is hier zeer goed.

Het personeel is vriendelijk (ook zonder fooi)

In een woord Fantastisch

8 Dagen waren te kort. Echt kunnen relaxen!

mervin79
28-12-2014

Zeer goede vakantie gehad op Magic Life Sharm el sheikh.

Dichtbij het vliegveld en inchecken ging ook snel. Bij aankomst werd meteen al een drankje aangeboden! Een wifi code vraag je bij de receptie en is 2 uur geldig. Ook op je kamer wifi! Eten is zeer uitgebreid en wordt in kleine porties aangeboden zodat alles vers en netjes blijft. Personeel is allemaal vriendelijk en behulpzaam. Animatieteam is de hele dag actief en richt zich op alle gasten. Voor de mensen die alleen reizen is er een fantastisch magic angel programma zodat je ook 's-avonds gezellig met andere mensen kunt eten. Elke avond is een show of entertainment dus vervelen hoeft niet. Er zijn veel bars waar je goede drankjes kunt halen, zelf 1 die tot diep in de nacht gewoon open blijft. All inclusive programma gaat gewoon door, zelfs als je al bent uitgechecked. Wie wat aan beweging wilt doen kan gratis tennis les volgen, mee doen met yoga, salsa les, dance aerobics, boodschieten, etc. 5de keer Egypte, deze keer de beste!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI Magic Life Sharm El Sheikh Imperial scoort een 9.16 uit 10 op basis van 838 reviews.