Hotel Tropicana Grand Azure Resort

8,5

60 reacties Hotel Tropicana Grand Azure Resort

junior suite's

jan, 24-2-2014

kan iemand mij vertellen of de junior suite's bij elkaar liggen op de beganegrond

of over het hele hotel verspreid

1 reactie

familie kamer groot en ultra all inclusive

Bianca, 30-1-2014

Hallo,

Wij gaan (2 volwassen, 3 kids (6,9 en 12) in augustus naar dit hotel. Wij hebben de familie kamer groot (5-6 personen) geboekt.

Nou zie ik op het plaatje maar 4 bedden staan. Kan iemand mij vertellen of dat er een extra bed wordt bijgezet? Ik zie het niet zitten om met een kind het grote bed te moeten delen.

En weet iemand wat het kost om de ultra all inclusive ter plekke bij te boeken?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2 reacties

zwembad gesloten??

san, 11-1-2014

Hallo,

Ik heb te horen gekregen dat er van begin februari tot eind maart een zwembad gesloten is voor het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Weet iemand van jullie welk zwembad dit betreft?

Groetjes San

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana Grand Azure Resort voor je op een rij gezet:

Hardlopen

Nanneke, 17-12-2013

Hallo, is het mogelijk om te gaan hardlopen op dit resort? Bijvoorbeeld op boulevard of strand?

Heeft iemand hier ervaring mee?

buiten eten?

jimmy, 1-11-2013
Is er de mogelijkheid om buiten te eten tijdens de middag en avond?
0 reacties

eten zonder VIP

Ronald, 9-8-2013

Hallo allemaal,

Ik las dat je met VIP speciale rechten hebt. Zoals eten in het luxe buffetrestaurant.

Maar ik vroeg mij af hoe het eten is in het gewone buffetrestaurant.

En welke a la carte restaurants zijn er?

Vast bedankt!!

Groeten Ronald

zwembad en BVN

e.Brancart, 26-6-2013
Wie weet of er BVN tv is en een verwarmd zwembad?????

Dolfijnen

Yvonne, 16-5-2013
Wie weet of je met dolfijnen kan zwemmen en dan niet met een boot waarin ze zeggen je ziet dolfijnen dat hebben we een keer meegemaakt maar je zag alleen vinnen ik wil graag echt zwemmen met ze Tnx we gaan in juni

beauty salon

Rachel, 13-3-2013

Hallo, in de zomer gaan we met ons gezin naar dit hotel.

Gewoon even benieuwd maar is er ook een soort van beauty salon hier? We zijn eerder naar Egypte geweest waar ze vanuit hotel dus massages en behandelingen aanbieden op het strand.. De uitvoering is dan in de salon..

Graag hoor ik..

1 reactie

waterkoker op de kamer en de rode wijn

bartje, 12-2-2013
kan iemand vertellen als er ook een waterkoker op de kamer is. en is de rode wijn alleen tussen de middag of de gehele avond