Hotel Tropicana Grand Azure Resort

Hotel Tropicana Grand Azure Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana Grand Azure Resort voor je op een rij gezet:

580 reviews over Hotel Tropicana Grand Azure Resort in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Sander
16-7-2014

Dit hotel is hartstikke groot, dus goed voor de benen.

Het betreft hier wel een mooi resort die erg groen is qua uitstraling.

Wij waren er in Januari dan is het water nog erg koud en eigenlijk niet de bedoeling om dan te zwemmen, ze hebben daarom een klein verwarmd zwembad.

Wij hebben het Ultra All-Inclusieve geboekt, wat inhoud dat je toegang krijgt tot een appart gedeelte van het resort en alles ook echt vers gemaakt kan worden voor je.. van Biefstuk tot gebakken ei.

Personeel was erg vriendelijk maar verwachten wel een tip, doe je dit niet kan de stemming van het personeel ineens omslaan. De kamer was mooi we hadden zeezicht geboekt en kregen dit ook. we zaten op de 4e verdieping, er was helaas geen lift aanwezig die werkte.

Kamer werd 2x per dag schoongemaakt door dezelfde persoon elke gebouw heeft een eigen 'concierge' waar je alles aan kon melden mocht er iets zijn.

Van top naar flop!!!!!

Martin
4-3-2014

Hier geweest eind februari 2014.

4 jaar geleden naar zelfde hotel geweest : prachtig!! Prima service, lekker eten en drank, alles piekfijn in orde. In die 4 jaar is het een Russisch bastion geworden en dat wil zeggen : niet de kwaliteit maar de kwantiteit telt. Van één van de garçons gehoord : de russen smijten zoveel weg dat ze besparen op de kwaliteit van het eten omdat het budget overschreden raakt. Ze zuipen met flessen tegelijk en daarom wordt ook op de kwaliteit van de drank bespaard : niet te drinken, vooral de wijn is amper als wijn te herkennen!

Een paar pluspuntjes : de à la carte restaurants zijn prima en daar kun je een lekker flesje wijn kopen, het hotel op zich is wat verouderd maar toch nog mooi te noemen. Het zonnetje maakt natuurlijk veel goed.

Wij gaan al jaren naar Egypte en het is echt schandelijk wat er van dit hotel geworden is, voor ons nooit meer!!

Tweede keer dat we hier zijn geweest. Een en ander is inmiddels wel aan wat onderhoud toe. Haardroger opzetstuk kapot, missende badstop, dat soort dingetjes. Maar alles is wel super schoon!

Het personeel is fantastisch. Voor een kleine fooi rennen ze zich helemaal de benen uit het lijf voor je. Voor kinderen is niets te gek voor ze.

Belangrijk verschil is wel of je "gewoon" boekt of ultra all inclusive. Dan eet je in een kleiner buffet restaurant waar alles vers voor je wordt klaargemaakt.

Boek je gewoon, dan eet je in het hoofdrestaurant en dat was dit keer vreselijk. Te weinig servies, eten op, chagerijnige omelet-bakkers...

De specialiteiten restaurants waren nog steeds formidabel.

Puntje van ergernis is wel de russen. het was of we in rusland op vakantie waren. Als hier geen stop op komt vrees ik dat andere nationaliteiten niet meer komen. personeel ergert zich hier net zo aan merk je. ze waren tegen ons erg vriendelijk, russen worden afgeblaft

beneden alle peil

Nortje
7-2-2014

achterstallig onderhoud en nog geen klein beetje. Zelfs het porselein is naar de kl...

Gebarsten kopjes, glazen en kopjes en borden met brokken af (als die al voorhanden zijn, dito soeplepels). Zelfs geen papieren onderleggers meer op de tafels. Soms geen cola, water, soda en zelfs geen bier te verkrijgen. Maar je kan wel blikjes bier KOPEN aan de bar !!! Elke soort wijn smaakt naar chemie.

Iedere keer dat ik er was bleek juist een panne of onderhoudswerken aan het internet (??). Alweer brute pech dus omdat we zo verplicht werden om een SIM kaart te gaan kopen voor onze internetconnectie (€ 20).

Nooit meer

irma_albers
3-2-2014

Eten is matig! 5 sterren absoluut niet waard. Veel Russen die ook volgens staff van hotel geen respect voor mens en natuur hebben. Hotel zelf wel aardig maar moet opgeknapt worden. Zwembaden en strand mooi. Huisrif is prachtig.

topper

D.E. van de Wakker
18-10-2013

DE Junior suite is echt een aanrader. Voor nog geen 200 euro (per twee weken) meer heb je zooooo veeeeel extra's. De kamer was +/- 14 meter diep met vloerbedekking, dus geen last van de (boven)buren. Het eten in het Aquarium is echt goed. Alles wordt apart per gast bereid, zelfs de patat. Hier ga je elke dag echt uit eten. Dit vonden wij lekkerder dan de a-la-cart restaurants. Zelfs de pannenkoeken werden enorm mooi versiert. Elke dag verse peper-, champion-, vis- en groentesaus. Het grote zwembad is inderdaad aan een verfbeurt toe. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

We zijn al in heel veel resorts geweest maar dit is zeker een aanrader. ( wel in de juniorsuite anders kan je geen gebruik maken van deze extra's)

super vakantie

chantal
17-8-2013

wij zijn 10 dagen op dit resort geweest en we hebben echt een super vakantie gehad. van tevoren toch wat spannend omdat er ook negatieve beoordelingen stonden.

Als je naar dit resort wil negeer dan de negatieve beoordelingen

het is echt super. ook voor mensen met kinderen is het super van touroperator is er een kids club aanwezig waar de kinderen zich heel de dag kunnen vermaken. er is ook een animatieteam met heel de dag vermaak vanuit nederland doet iris hier aan mee zij is super

het eten is goed voor mensen die niet veel lusten er is elke dag patat en er zijn nog 4 andere restaurant waar je kunt eten alleen moet je hier wel voor reserveren en de mannen moeten een lange broek aan.

personeel is ook heel vriendelijk niks op aan te merken.

strand is ook leuk alleen je moet wel een stuk lopen voordat je kan zwemmen er is een pier an 800 meter en dan moet je nog rotsen over maar het is het zeker waard. vanaf de pier zie je ook al heel veel.

kortom voor ons wat het een super vakantie!!

Leuke vakantie!

Nathalie van Tilborgh
15-8-2013

Dit is een heel groot resort! Genoeg zwembaden met ligbedden, zeer vriendelijk personeel die alles voor je doen, zonder te bedelen voor fooi. Kamers zijn toe aan een renovatie, maar daar zijn ze mee bezig. Zwembadvloer mag ook een likje verf maar aangezien er meerdere zwembaden zijn kun je ook bij een ander gaan liggen als je je eraan stoort. Naast een internationaal animatieteam, heeft Arke een nederlands team op het resort, voor de nl gasten. Ze bieden een leuke kidsclub voor de gasten, gaan mee op excursies en geven ondersteuning/info als je het nodig hebt. Esther, danielle en iris bedankt voor de leuke vakantie!

Heerlijk hotel!

R.
5-8-2013

Half juli met ons gezin (kinderen 13, 12, 9) naar dit hotel geweest. Een ontzettend mooi hotel met geweldige entourage! Wel achterstallig onderhoud maar ze zijn druk bezig.. 3 Grote zwembaden.. een mooi breed strand (veel wind). Animatie voor kinderen is er wel maar meer voor de leeftijd t/m 7 (tekenen, knutselen). In eerste instantie waren alle overdag activiteiten van animatie voor volwassenen maar in de loop van 2 weken mochten ze eigenlijk wel met alles meedoen.. De shows 's avonds vonden wij persoonlijk vreselijk! Stelde zo weinig voor.. hoewel ze wel hun best doen hoor. Ze kunnen daar nog veel punten op behalen is onze indruk. Eten goed! Voor eerst voor ons met kids in zomer maar erg goed te doen! Komt vooral door de wind. Enige nadeel: rode vlag waardoor je niet kunt snorkelen. Pas eind van de dag (als je geluk hebt). Huisrif is goed (we hebben mooier gezien). In de toekomst komen we hier zeker een keer terug!!

Goed hotel

peter
21-7-2013

Zeer mooi en ruim opgezet hotel. Een zeer aangenaam verblijf gehad. Mede dankzij het uitstekende animatieteam van arke onderleiding van Iris pluspunten waren verder het eten en dat er overal op het complex voldoende eet en drink punten waren. Als je iets te kort kwam lag het toch echt aan jezelf. Minpunt was alleen dat de duikschool op het strand alleen maar op je geld uit waren en de beloofde en afgesproken zaken niet nakwamen. Als je wilt gaan duiken zit je niet goed op dit hotel. Ook de pier is een lang eind lopen en vergeet dan zeker geen waterschoenen mee te nemen omdat je aan het eind van de pier nog zo'n 50meter over rotsen en koraal moet stappen voordat je in de zee zit. Al met al een geweldige vakantie gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana Grand Azure Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana Grand Azure Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana Grand Azure Resort scoort een 8.42 uit 10 op basis van 601 reviews.