Hotel Tirana Aqua Park Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tirana Aqua Park Resort voor je op een rij gezet:

384 reviews over Hotel Tirana Aqua Park Resort

• 2018
    8Anas12-07-2018

Leuk hotel voor 10 dagen

Erg goed animatie team, ze hebben een uitgebreid programma ook voor volwassene. Het eten was goed maar niet het beste wat we gehad hebben. Het waterpark is erg goed. Het personeel is erg vriendelijk. Er waren weinig Egyptenaren.

• Oude reviews

8Keersmaekers-Meynen18-08-2013

Voor herhaling vatbaar

Dit hotel is zeker zijn geld waard, ruime kamers, enorm zwembadcomplex met leuke glijbanen en vriendelijk gemotiveerd personeel. Min puntjes, Het eten was niet direct onze smaak, maar als ik de Engelse badgasten heldere borden zag binnenspelen veronderstel ik dat het eerder aan ons lag. het hotel is proper maar als je echt opzoek gaat kan je her en der wat nalatigheid vinden. In dit hotel zitten weinig Nederlanders en Belgen, voornamelijk Engelsen en Russen, maar ik moet zeggen dat we hier geen problemen mee hadden, deze waren rustig en drongen niet voor aan de buffetten. Aan het einde van ons verblijf was de ramadan afgelopen, Hierdoor kwamen er veel mensen uit Egypte Saudi etc. aan in het hotel, deze mensen waren een stuk luidruchtiger en de goede sfeer rond het zwembad verdween.De echte gelovigen krijgen in dit hotel een kinderbandje zodat ze geen alcohol kunnen bestellen, dit bandje werd al snel omgekeerd en ze lieten de drank rijkelijk vloeien,

• 6bastiaens katja26-07-2013

nooit meer!

prachtig hotel ,mooie zwembaden en glijbanen ,mooie kamers.Het horica gedeelde is zeer zwak ,slecht eten en veel het zelfde ,hygiene trekt op niets ,zeer vuile glazen .spijtig want het hotel op zich zelf is mooi maar ik raad het iedereen af voor de hygiene en de maaltijden . veel Englsen die worden daarop handen gedragen ,bij aankomst geen welkoms drankje gehad en anderhalf uur op kamer moeten wachten.Zelf met ons koffers naar het derde verdieping moeten gaan terwijlen ze voor de Engelsen alles deden.

Familie

• 8petra koning03-04-2013

super accomodatie

ik vond het een geweldige accomodatie. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers ruimen schoon. Er wordt de hele dag schoongemaakt, ook de kamers. Er wordt op dit moment onderhoud gepleegd, maar daar heb je amper last van. Zoals de meeste resorts is er in de buurt niets maar alles is met de taxi goed te doen. Wij namen een hotel taxi. Soho square is leuk en kun je rustig shoppen. Nabq is ook erg gezellig. Naa'am bay is groter, maar de verkopers zijn erg opdringerig. Aan het privestrand is nog niet veel aandacht besteed, ze zijn daar ook aan het verbouwen, maar wij hebben ons er prima vermaakt. Snorkelen staat gelijk aan zwemmen in een tropisch aquarium. Het eten is prima, de hele dag door en voor elk wat wils. Ook kun je bij 4 restaurants a la carte eten. Er is iedere avond wat te zien in het buiten theater. Wij gaven het personeel af en toe een fooitje, en daar krijg je een hoop voor terug. En ze verdienen die fooi ook. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 3amerike verdoes09-03-2013

wat een ramp

we waren hier voor de 2de keer en dat was niet voor niets want de eerste keer hadden we echt een geweldige vakantie. helaas waren ze nu aan het verbouwen en er waren zoveel plaatsen waar achterstallig onderhoud was. Op wc's geen sloten en grote gaten in de paden. het personeel was ook niet meer zo behulpzaam als vorig jaar ook niet met een goeie tip. helaas Ik ga niet mee naar dit hotel.

• 2wijnants18-11-2012

Een echte stresvakantie

Een zeer slecht hotel strand te bereiken met een busje op het strand zeer primitief onvriendelijk personeel op het strand en het hotel enkel de receptie was slecht prijsverhouding niet goed veel te duur altijd hetzelfde om te eten de plafonds lekken en overal schimmel op bepaalde plaatsen kwam het plafond bijna naar beneden drinken word in vuile en warme glazen gegeven de tafels worden zogoed als niet afgeruimd aan het zwembad moet je al opstaan om 5 uur voor een zetel aan het kinderbad zwembaden waren vies en onveilig je moet het personeel betalen met tips om iets gedaan te krijgen kamers waren vies en vuil airco lekt douche vol schimmel en roest bedden te weinig en lakens wel gevraagd nooit gekregen mijn dochter zelfs luizen gekregen dat wil al wat zeggen electriciteit valt 10 x per dag uit 5 a 10 min wachten op noodgenetator dan heb je ook geen frisdank en het water is ook snel op veel engelsmannen en russen kort samengevat Trekt op gene zak en dat voor een gezin met 7 waarvan 5kids

• 5Bastianen07-11-2012

na de 2de keer nooit meer

We waren er voor de 2de keer, vorige week en we werden in alles teleurgesteld. Het personeel is vriendelijk, maar vergeleken bij 2 jaar geleden was dit veel minder. De hygiëne was ver zoek. In 2010 liep het personeel de hele dag door alles te poetsen. nu bleven mijn schoenen aan de vloer plakken en stond er overal rotzooi... De animatie was matig. Het eten is wat je kan verwachten bij een buffet. Als je in de rij gaat staan op het moment dat het buffet opent, is het warm, later niet meer. Verder was het wel lekker. De restaurants waren uitstekend. Enige minpuntje is dat er aan een heel hoog tempo opgediend en afgeruimd werd.

• 9natalie_schouten05-11-2012

Ontzettend genoten

We zijn echt 8 dgn ontzettend verwend. Zwembaden zien er geweldig uit en er zijn ruim voldoende ligplekken. Je kunt zelf kiezen waar je van houd want er is het zwembad met de glijbanen, een drukker zwembad met wat animatie en een relax pool. Tussen het zwembad met animatie en de relax pool ligt nog een gedeelte zwembad waar je kunt liggen als je er een tussenweg tussen wilt. Heel erg leuk zijn de zwembad barren waar je vanuit het water een drankje kunt bestellen. Ik raad iedereen wel aan om meteen de eerste dag een rood vlaggetje bij de handoekservice op te halen en die op te hangen aan je parasol, zodat niet meer alle verkopens je lastig vallen. Ontbijt was super. Ruime keuze en indien gewenst kun je ei of pannekoek laten bakken. Lunch was meestal erg druk. Snacktijd was smerig. 's Avonds kun je 1x per week dineren in de a la carte restaurants, maar omdat er maar liefst 4 zijn geeft dit behoorlijk wat afwisseling, zowel qua eten als qua ambiance.

Met oudere kinderen

• 7klaas20-09-2012

eten is slecht,

allebij ziek geweest,eten is niet warm en staat veel te lang bloodgesteld aan alles en iedereen,ze kennen hier zelfs geen fruitsap

• 8Syl30-08-2012

Prima hotel met fantastische zwemmogelijkheden

We hebben het prima naar onze zin gehad. Slechts 10 min transfer vd luchthaven, in de buurt shoppingcentra. Personeel is vriendelijk of je nu wel of geen fooi geeft, dit hebben wij wel gedaan als je nagaat dat salaris rond de USD100 p/mnd ligt, een tuinman slechts USD60,=. We hebben hen en zwembadreinigers niet overgeslagen, vaak de meest harde werkers die zelden fooien krijgen. Egypte is een Arabisch land met gebruiken en gewoonten die daarbij horen. Eten is daarom prima en voldoende gevarieerd, eenieder die daar negatief over doet kan beter thuisblijven en respecteert niet het land waar je in verblijft!! Grote ergernis en asociaal is het volgooien van vele borden eten en dat vervolgens niet opeten en laten afruimen. Plaatsvervangende schaamte! Vooral Engelsen en dit keer in mindere mate Russen maken zich daar schuldig aan. Ramadan was afgelopen, daarna veel Arabische families in complex die met grotere groepen zijn en daardoor ietwat storend overkomen. Mooie glijbanen!!

23 tips over Hotel Tirana Aqua Park Resort

• wilma, 01-02-2012

t strand was mooi en schoon , leuke mensen en we werden daar goed bediend en al heel leuk om bijzonder mooie vissen te bekijken zeker een aanrader

• Daniella, 26-01-2012

Koop als je aankomt het visum bij de bank ipv de loketjes van de touroperators. (iets rechtdoor lopen, dan zie je al "bank" staan) Wij betaalden 12,50 ipv 17,50!

Met de taxi naar de oude markt ben je ongeveer 30 egypt.pond kwijt, met het busje maar 5 pond per persoon! Ze zullen proberen je 10 pond per persoon te laten betalen maar als je aangeeft dat je weet het maar 5 pond is of dat je niet meer gaat betalen, dan mag je alsnog instappen. Egyptenaren betalen zelfs nog veel minder.

• Maike, 15-07-2012

neem waterschoentjes mee naar het strand,het zand is bloedheet en er liggen stenen in de zee,dus schoentjes zijn geen overbodige luxe.

72 vragen over Hotel Tirana Aqua Park Resort

• Ab, 09-06-2013

ruime tweepersoons kamer

Weet iemand hoe groot de tweepersoonskamers zijn ?

• Shelley, 03-09-2012

Vaccinatie wel of niet

Zijn er ook mensen die zonder vaccinatie naar deze bestemming zijn geweest. Ik krijg in Nederland verschillende informatie. Egypte is wel Afrika, maar de toeristieche bestemmingen zouden niet meer zo gevaarlijk zijn op het gebied van hepatitis en DTP. Wie weet meer

shelley, 03-09-2012

Heel erg bedankt voor de reactie. Wij zullen met onze kleine kinderen ook niet veel en vaak van het resort afgaan. Groetjes

Maike Smits, 03-09-2012

Hoi, wij zijn eind Juni begin Juli geweest met 2 kleine kinderen en wij hebben ons niet laten enten (omdat we mensen kennen die zich wel hebben laten enten en daar hebben de kinderen allebei van in het ziekenhuis gelegen) We zijn geen van allen ziek geweest en hebben daar gewoon goed opgelet maar ik moet ook eerlijk zeggen dat we niet veel buiten het resort zijn geweest.

Steven, 04-09-2012

Bedenk wel dat de vaccinaties NIET beschermen tegen diaree en uitdroging, maar tegen ziektes waarvan je de eventuele gevolgen veel later ondervind! Dus de aanname, we hebben ons laten inenten en zijn toch ziek geworden, dus de vaccinaties helpen niet, klopt niet! Het vaccineren is net zo iets als een brandverzekering voor je huis, je neemt deze en hoopt er nooit gebruik van te maken. Fijne vakantie!

• Joyce, 04-08-2012

Visum en fooien

Vrienden van ons waren net hier en die zijn in Hurghada geweest. Nu vertelde zij dat je in de bus je visum moet kopen ( €17,--). En dit moet aangevuld worden tot €25,-- voor de fooien van diverse personeel. Wij vinden dit nergens terug in de reacties en hebben hier ook nog nooit van gehoord. Wie weet of dit ook zo in Sharm el Sheik is of dat dit helemaal niet aan de orde is. Groet Joyce

agnes, 05-08-2012

Hallo Joyce. Deze praktijken van extra fooi komen voor bij Skytours en Corendon, belachelijk. Is al veel over gesproken. Als je naar Sharm gaat kun je wel of geen visum kopen. Maar ik raad je aan het wel te doen. Het visum heb je nodig voor bepaalde excursies o.a. voor een mooie snorkel/duik gelegenheid Ras Mohammed. Ook mocht je onverwachts door omstandigheden eerder terug moeten dan gaat dit vaak via Cairo en heb je een visum nodig. Kosten ongeveer € 17,00. Wil je toch geen visum halen dan zeg je ( Only Sinai ) en dan kost het je niets. Wij vliegen meestal met Arke/ Transavia dus hoe Sktours en Corendon dit daar doen weet ik niet.Fijne vakantie, groetjes Agnes.

Maike, 07-08-2012

Hoi Joyce,

Wij zijn in juli geweest, wanneer je aankomt op het vliegveld van sharm el sheik leiden ze je meteen naar een loket waar je een visum kunt kopen,( dit is het eerste loket wat je tegen komt )als je 1 loket verder loopt dan kun je daar ook een visum kopen, wij betaalde daar € 12.50 pp, bij het eerste loket rekenen ze tussen de €17.50 en € 20.00 pp. Wij hebben wel fooi gegeven aan de jongen van de bus maar laat je niet helpen door zo'n mannetje die je koffers op een karretje rijd want je hoeft echt maar een stukje te lopen. een hele fijne vakantie, wij hebben het er super gehad !

Joyce, 05-08-2012

Beste Agnes,

Ik weet dat je vaak in Egypte komt (zie ik aan de reacties die je geeft) dus ik vertrouw op jou. Wij hebben geboekt bij Neckermann dus ik hoef me nergens zorgen over te maken. Bedankt voor je reactie en ik weet zeker dat we een leuke vakantie tegemoet gaan. Groetjes Joyce

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages