Tiran Island

9.5Fenomenaal

28.8km van centrum

• 10Yoeri20-08-2019

Prachtige gezonde riffen

Bij Tiran island kun je prachtig duiken en snorkelen, wij hadden bij aquarius diving geboekt en dat was echt een aanrader, kost niet zoveel je krijgt een goede lunch en ze weten de mooiste plekjes, ik ben op veel plekken in de wereld geweest maar stond ervan versteld hoe prachtig en gezond het rif hier is, heb onder andere dolfijnen, vliegende vissen, roggen en papegaaivissen gezien en raadt iedereen Tiran island aan

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Yolène jaspers07-10-2013

Duiken en snorkelen !

Een excursie naar Tiran Island is zeer interessant want er wordt op vele plaatsen gestopt om te duiken en te snorkelen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 5Danny van der Ven26-03-2013

stelt niks voor

Tiran Island en duiken hier stelt niet zoveel voor, weinig koraal alles is kapot. wil je een onderwater wereld zien ga dan duiken/snorkelen in Ras Mohammed je betaald 5 euro meer en dat is alles dubbel en swars waard.

Gereisd in maart 2013

• 4Sławek21-12-2012

Hotel na 4-

Hotel ogólnie OK. Zasługuje na 3, 4 gwiazdki Egipskie. To był mój czwarty wyjazd do Sharm więc mam porównanie. Do minusów należy zaliczyć wiecznie obrażoną obsługę w barze przy basenie i monotonne jedzenie. Wcześniej nie spotkałem się z tym, aby barman robił łaskę, że naleje drinka, udaje, że nie widzi turysty. To opinia większości osób, nie tylko moja. Rafa przy hotelowym pomoście przepiękna. Nie warto płynąć na Tiran Island, z pomostu wrażenia piękniejsze. Czy poleciłbym ten hotel? W zależności od ceny, ja byłem 15 dni za 2000 zł pod koniec czerwca 2012 r., oczywiście z ALL. Za taką cenę można lecieć. Polecam hotel Grand Plaza 5*.

juni 2012

• 10elisabeth02-10-2012

aanrader

is allemaal de moeite om gezien te hebben

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Ellengeudens04-09-2012

Prachtig eiland!

Wij zijn hier met bootje van uit het hotel heen geweest en het is er zo rustgevend wij waren onder de indruk verder volop dolfijnen gezien rond de boot!

juli 2012

• 7soraya van mechelen02-09-2012

leuk voor gezien te hebben

we hebben een prive speedboot gehuurd en naar tiran island gevaren , we hebben vliegende vissen gezien , gesnorkeld en naar het wrak gaan kijken.

augustus 2012

• 4jeannette hendriks22-08-2012

niet veel aan

meer naam dan daad en erg warm op het eiland.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Marleen07-08-2012

Duiken bij Tiran Island

Mooi duiken met perfecte begeleiding.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Chris12-07-2012

Prachtige onderwaterwereld

Mooie locatie om te snorkelen of te duiken

juli 2012

10 van de 20 reviews gezien