Hotel The Ritz Carlton

Hotel The Ritz Carlton

8,7

25 reviews over Hotel The Ritz Carlton in het Nederlands

Veel minder goed dan de naam doet vermoeden!

Peter
11-7-2011

The Ritz-Carlton is een zeer gerenommeerde hotelgroep uit de USA. The Ritz-Carlton Sharm El Sheikh doet slechts in het gebruik van naam en logo aan deze groep denken. Het hotel ligt op een prachtig groot terrein aan zee, maar de gebouwen zijn verouderd, de bediening voldoet niet aan de internationale standaard en de restaurants zijn op z'n best matig. Als het gerucht waar is dat het contract met The Ritz-Carlton in 2013 niet wordt verlengd, dan verklaart dit veel. Het is dan overigens ook duidelijk, dat The Ritz-Carlton niet erg chic omgaat haar gasten, die immers vertrouwen op de die goede naam!

Gereisd Met partner in juni 2011

Fantastische vakantie gehad

papamamakind
7-2-2011

Ik ben met mijn zus geweest, en we werden behandelt als de "dochters van de Farao"! Iedereen heel vriendelijk, mooie zwembaden, mooi strand. Lekker eten. We hadden wel a la carte elke avond. En Had ik even geen zin, in zeer uitgebreid eten, kon ik ook een bordje friet met mayo bestellen!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Geweldig

....
25-8-2009

Dit was een van de leukste hotels waar we ooit zijn geweest. Wat een Luxe. Alles was geweldig, van de kamers tot het eten.Het was absoluut niet duur, je kreeg 'meer' dan waar voor je geld. Het enige wat iets minder was was activiteiten voor de kinderen (voor kinderen van 4 tot 9 was het erg leuk geweest, maar voor onze dochters (10 & 13) was er eigelijk niks te doen. Het zwembad was erg lekker! En de Bediening in de Club Lounge was GEWELDIG! ze waren echt aardig. gr. fam w.

Gereisd Anders in augustus 2009

Prima hotel

morevish
31-3-2009

Prettig hotel met fijne kamers en uitstekende service. Ligging aan zee perfect, jammer dat er niet zo veel strand is. Niveau zoals je van een Ritz Carlton kan verwachten. Ontbijt is goed, uitgebreid met ruime keuze, alleen assortiment aan fruit had ruimer gekund. We zijn 1 keer in restaurant geweest, en zoals door andere beoordelaars opgemerkt zijn de maaltijden ronduit duur. Op loopafstand is winkelcentrum Il Mercato met enkele restaurantjes, en met de taxi is Naama Bay eenvoudig te bereiken. Alleen vond ik dat niet bijzonder veel voorstellen, een sfeerloos plaatsje, alsof je aan de Costa Brava of op de Canarische eilanden zit.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

Topclasse hotel in mooi park

Philips Jaak
5-3-2009

Zeer mooie groot park waarin de verschillende kamer zijn verspreid met max. 1 verdieping.De mooie grote kamers met bebloemde terassen hebben een opp. van 50 m2.Het eten is lekker en gevarieerd.Ik vond de clubkamers te duur. Negatief punt : de wijnen en alcoholische dranken zijn zeer duur,wijn ongeveer 100 € de fles. U krijg alle dagen per persoon een fles water van 0,5 l.Kraantjes water mag men niet drinken. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en gedienstig, zeker om eens over te doen.

Gereisd Met partner in maart 2009
2007

14 dagen in november 2007 geweest

marlies oudshoorn
21-12-2007

14 dagen in november 2007 geweest.WIj hebben gekozen voor de clubformule betere kamers ontbijt hapjes enz in een speciale club ruimte.Het buffet is absoluut het hotel niet waardig,en de specialiteiten restaurants zijn belachelijk duur,zelfs voor europese begrippen. Veel goede visrestaurants in sharm zelf,dus elke avond de stad in.Leuke duikschool waar we onze Padi gehaald hebben.Personeel uiterst vriendelijk en je kan er werkelijk van de grond eten. Een aanrader alleen jammer van het eten. Ontbijt op de club is prima.Verder hebben wij her geweldig leuk gehad,en is Sharm veel leuker dan Hungarda.

Gereisd Met partner in december 2007

Ondanks andere beoordelingen die ik over dit hotel las, ik

Olivier LOUIS
16-12-2007

Ondanks andere beoordelingen die ik over dit hotel las, vond ik het wél prima in orde. Ze zijn momenteel alle kamers a/h renoveren, dus als je nà april 2008 zou gaan zit je goed ! Zéér vriendelijk personeel in tegenstelling tot het Hyatt Hotel waar we eerder waren. Goede duikmogelijkheden, mooi en gevarieerd strand. Ik wist dat alcohol in arabische landen duur was, maar hou er hier toch maar rekening mee dat je op je tandvlees zal moeten zitten, het is hier hier extreeeeem duur ; goedkoopste fles Egyptische wijn (niet eens zo slecht hoor) koste +/- 40 Euro.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een heerlijke luxe! vooral de bediening is top!ze doen

Marion en Edwin
31-10-2007

wat een heerlijke luxe! vooral de bediening is top!ze doen echt alles er aan om je een super vakantie gevoel te geven.drank te duur? om de hoek zit een supermarkt!een mooi luxe hotel,maar ook weer niet te stijf,zoals de oberoi hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2007

De naam Ritz Carlton staat overal ter wereld bekend en op

Caroline
1-6-2007

De naam Ritz Carlton staat overal ter wereld bekend en garant voor luxe op niveau. Zo ook dit hotel. Zeer streng beveiligd ook vanwege de recente aanslagen in Naama Bay. Prachtig resort met een heel mooi zwembad en service zoals de verkoelende doekjes en verfrissende versnaperingen gedurende de dag. Prachtige kamer, veel amenities en 2 x daags schoongemaakt. Evt. kun je s,middags heerlijk lunchen bij de beachclub en s,avonds uitgebreid dineren in het Japans, Orientaals of Italiaanse restaurant. Bediening in stijl. In het Italiaanse restaurant staat een kok verse pasta te maken en nodigt je tijdens het dineren uit om de kunst te komen kijken. Dit leverde een uitnodiging op om een kijkje in de keuken te komen nemen en mee te koken met de Italiaanse chef-kok, een geweldige ervaring. Diverse malen per dag gratis shuttle service naar Naama Bay waar je veel leuke en goede restaurantjes vindt, ook voor je portomonnai aardig want let wel; The Ritz Carlton is top,ook qua prijs, maar het waard.

Gereisd Met partner in augustus 2005

Zeer goed hotel, alles perfekt in orde,MAAR zoals overal

asselman luc
28-5-2007

Zeer goed hotel, alles perfekt in orde,MAAR zoals overal in Sharm El Sheikh is er buiten het hotel niets te beleven,behalve veel opdringerige Egyptenaren.

Gereisd Anders in mei 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Ritz Carlton in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Ritz Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.