Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag37°30°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- (Adults Only) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

7 reviews over Hotel SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- (Adults Only) in het Nederlands

Great experience

Fleur
11-4-2019

Prachtige locatie, staff is amazing. Zeker een plaats om tot rust te komen. Yoga sessies aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team of SUNRISE Montemare Resort -Grand Select-., Hotel Manager, Sat Jul 13 2019 19:02:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear, Mrs. Fleur,

We are pleased to know that you spend amazing vacation with us. Thank you so much for the wonderful words and we will of course pass your compliments on to those you have mentioned.

We are waiting to welcome you back to your home in the sun.

Warm regards,

Zeer goed hotel

Piasecki claudine
11-9-2015

zeer mooi en goed verzorgd adults only

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig gelegen hotel

carla
31-12-2014

Nieuw,mooi,luxe hotel, gelegen op een schitterende locatie. Kamers zijn mooi , niet super groot, maar goed ingericht, de service is super, alles wordt voor je gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn verschillende zwembaden, met elk voldoende ligbedden en een bar in de directe nabijheid. Het restaurant is groot en heeft gelegeheid tot buiten eten op een schitterend terras. Er zijn aardig wat winkels op loopafstand van het hotel, een supermarkt en apotheek zelfs zeer dichtbij.... Het enige minpunt aan dit hotel vond ik het aantal trappen....het ligt namelijk op een helling. Ik heb er een zeer aangename vakantie doorgebracht en ga zeker binnenkort terug!

Gereisd Alleenreizend in december 2014
Wael Wali, Hotel Manager, 15-1-2015

Dear Carla,

Thank you very much for taking the time to post your positive review.

It is rather pleasing to know that we have provided you with a memorable holiday.

We are all looking forward to welcome you back soon.

geweldig complex super releaxen

meneer Ruys
18-12-2014

je wordt er echt in de watten gelegd,personeel erg zorgzaam en behulpzaam. Het eten is elke dag weer anders met zorg bereid,en geen eenheidsworst. mooi complex met nette en verzorgde kamers

Gereisd Met partner in december 2014
Wael Wali - Hotel Manager, Hotel Manager, 15-1-2015

Dear Mr. Ruys,

Thank you for much for your wonderful review.

We are so glad that you have found our staff to be very caring and helpful. Also that you have liked the variety of food.

We look forward welcoming you back "HOME"

Best Regards, Wael Wali Hotel Manager

fantastisch hotel

fenny
13-12-2014

geweldig hotel in aanbouw...mooie grote kamers ..lekker eten ..personeel super vriendelijk...direct aan zee..

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wael Wali, Hotel Manager, Thu Jan 15 2015 12:45:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Fenny,

Met vriendelijke groet,

t blijft Egypte....

vandersmissen.peter
26-11-2014

Uitzonderlijke mooie ligging, spectaculair zicht over de Rode zee, mooie tuinen, prachtig zwembad, leuke strandbar/resto... In een ander hotel zou ik zeggen perfect, maar ze hebben de pretentie om een 5-sterren plus hotel te zijn, ze zijn echter slechts een ietsje beter dan het gemiddelde Egyptisch 4* hotel maar dat rechtvaardigt zeker niet de hoge prijs... Ter verduidelijking: Kamers zijn niet luxueuzer dan gemiddeld hotel in Sharm, geen gevarieerde buffetten, alcohol is even local, meerderheid van personeel spreekt géén/heel slecht Engels (al zijn ze wel supervriendelijk en ter goeder trouw!), wat je ook besteld aan welke bar/restaurant ze brengen steeds iets verkeerd, poetsploeg laat na, duikcentrum is pure oplichting (oekrainse eigenaar, je merkt het aan de staff..), a la carte= extra charge, animatieteam is compleet overbodig wegens onbekwaam (adultsonlyhotel, animatieteam 15jaar!!!), alleen bereikbaar tevoet/taxi en geen shuttle voorzien, héél véél trappen...

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wael Wali - Hotel Manager, Hotel Manager, Thu Jan 15 2015 13:08:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mr. vandersmissen,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Best regards, Wael Wali Hotel Manager

Prachtig hotel met goede service

michiel
20-11-2014

Goede service, direct aan het strand en gevarieerd eten. Uitstekend hotel.

Wael Wali - Hotel Manager, Hotel Manager, Thu Jan 15 2015 12:57:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste michiel,

Met vriendelijke groet,

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- (Adults Only) in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- (Adults Only)