Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel SUNRISE Diamond Beach Resort -Select-
Advertentie

Hotel SUNRISE Diamond Beach Resort -Select-

9.5Fenomenaal

Score uit 970 reviews

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh



Overzicht

9.5Fenomenaal

Score uit 970 reviews

  • 9.6Ligging
  • 9.6Service
  • 9.6Prijs/kwaliteit
  • 9.4Eten
  • 9.3Kamers
  • 9.6Kindvriendelijk
  • 9.6Zwembad
  • 9.6Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

970 reviews over Hotel SUNRISE Diamond Beach Resort -Select-

Review schrijven

Beoordelingen

230
29
18
6

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    9Ellen Wagenaar14-08-2019

    Mooi gelegen camping.

    We werden vriendelijk ontvangen op de camping. Sanitair is er naar onze nederlandse begrippen helaas veel te weinig. 8 douches voor de hele camping met 180 plaatsen. Ze waren wel schoon en hoewel de camping vol stond hebben we nauwelijks hoeven te wachten voor de douches. De plaatsen aan de waterkant zijn vrij klein en een caravan met voortent is bijna niet mogelijk. Je hebt er wel een prachtig uitzicht. Nauwelijks Nederlanders op deze camping.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Hygiëne

    Guest Experience and Quality Center, Hotel Manager, 19-08-2019

    Dear Ellen, We take the opportunity to thank you for your review shared about your last stay at SUNRISE Diamond Beach Resort -Select-. We regret that some moments did not meet your expectations and we wish that you had brought this to our attention at the time as we want to deal with it quickly. Our management, reception and Guest Service Team is always at your service if you faced any issues. We hope to meet you in SUNRISE Diamond Beach Resort in the next vacation and be sure that we will do our best to make your next stay to be full of happiness. Thanks and best regards, Hotel Management

    Gereisd met partner in juli 2019

  • 2018
    10Ahmed28-04-2018

    Hye

    Een schone hotel met fijne medewerkers die heel erg behulpzaam zijn. De animatie was geweldig heb heel erg kunnen lachen met marvin, liza, fedy, dasha en elina

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Hotel Management, Hotel Manager, 19-02-2019

    Dear Ahmed, Warm Greetings from SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- First we would like to thank you for chosen our hotel to spent your holiday, and for taken a part of your valued time to share with us your experience at SUNRISE Diamond, we are so happy to know that you have enjoyed our service and we will be more than happy to welcoming you back to your second home as our VIP guest, Our entire team is looking forward to welcoming you in near future with our slogan “welcome Home” Best Regards,
    _ Zainab Hamed Assistant Guest Experience & Quality Manager SUNRISE Diamond Beach Resort -Select-

    Gereisd met vrienden in april 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    9Koen28-08-2017

    Zeer mooi resort met prachtige decors

    Ondanks de negatieve reviews van de laatste weken hebben wij hier een erg leuke week achter de rug. Het complex zelf is echt prachtig en zeer goed onderhouden. Er zijn 3 zwembaden en 1 glijbanenzwembad met laag water. Het hotel heeft een mooi huisrif in zee waar je leuk kan snorkelen. Het is duidelijk dat ze de negatieve commentaren wilden ombuigen naar positieve ervaringen. Zo werden de Belgische gasten een avond uitgenodigd voor een 5-gangen menu met een mooi aangekleed restaurant bij de zee. Ook heeft touroperator ervoor gezorgd dat we iets langer op de kamer mochten blijven. De service is echt top, altijd vriendelijk ook naar de kinderen toe. Zowel bij zwembad, animatie, restaurant als housekeeping. Als er iets nog verbeterd mag worden: meer variatie in eten (zeker als je 2 weken gaat) en het meubilair en stoelen in restaurant mag opgefrist worden.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 9Hygiëne

    SunConnect SUNRISE Diamond Resort, Hotel Manager, 30-08-2017

    Dear Koen,

    We are grateful that you took the time to write about your holiday in SunConnect SUNRISE Diamond Resort.

    All your comments have been transferred by appropriate departments, as well as the hotel management to enhance service quality. Your satisfaction is our primary goal.

    We hope to meet you in SunConnect SUNRISE Diamond Resort in the next vacation.

    Regards, The hotel management.

    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    4
    Travel store
    Travel store

  • 9Steffi21-08-2017

    Prijs-kwaliteit top

    We kwamen pas rond 20u aan in het hotel. We werden daar hartelijk ontvangen en onze koffers werden onmiddellijk naar onze kamers gebracht. Onze kamer was heel proper. Ons bed was proper, de badkamer was heel proper, kortom alles was tiptop in orde. Persoonlijk denk ik wel dat wij aan de 'goeie' kant van het hotel zaten. Andere Belgen hadden een iets minder mooie kamer. Deze waren wel proper, maar wel verouderd. Dus wij hadden geluk! Qua eten heb ik ook weinig opmerkingen. Het was typische grootkeuken, maar zeker niet slecht. Wat wel een minpuntje was, was dat wanneer je laat ging eten er niet zoveel keuze meer was. Wanneer je vroeg ging eten, rond 19u 19u30, was er een redelijke keuze en was het ook goed warm. Tijdens de eerste week van ons verblijf mochten we niet eten in het hoofdrestaurant. Dat vonden we eerst echt belachelijk, maar wanneer het ons toch lukte om daar te eten, begrepen we waarom we daar geweigerd werden. In het hoofdrestaurant zaten quasi alle Egyptenaren. Het was er erg luid en niet zo gezellig. Dus wij gingen gewoon eten in het Italiaans restaurant. Daar was er iets minder keuze aan eten, maar het was er veel rustiger en het was zeker niet slecht. Verder qua snacks en drank was alles in orde.

    In het hotel waren de werknemers heel vriendelijk. Ook voor de kinderen. Iedereen was behulpzaam en vriendelijk.

    Het hoofdzwembad, dat met de bruggen, was ook goed. Het werd elke ochtend gepoetst en zelfs tussendoor werd er vuil uit het zwembad gehaald. Aan het kleinere zwembad hebben wij niet gezeten, maar het zag er in ieder geval ook proper uit. Het zwembad met de verschillende glijbanen en speeltuigen was voor ons een kleine ontgoocheling. Het zwembad was er niet zo proper. Kleine kinderen zaten met gewone pampers in het water waardoor er soms stukken pamper in het water dreven. Nochtans stond er duidelijk vermeld dat er niet met gewone pampers mocht gezwommen worden. Aan dat zwembad rook het er ook niet zo fris, dus na een goed kwartier zijn we teruggegaan naar het grote zwembad.

    Wat ook leuk was, was het drijvend pad op de zee. Je kon daar heel wat mooie vissen zien à la gerne 'nemo'. Dus je hoefde niet te snorkelen om heel wat visjes te zien.

    Qua ligging ligt het hotel niet slecht. Rondom het hotel heb je niet zoveel, gewoon een paar kleine winkeltjes. Er zijn genoeg taxi's in de buurt die je voor amper 3 euro naar Na'ama bay brengen. Dat is zeker de moeite om eens te zien. Op de website van de touroperator staat het winkelcentrum 'Il Mercato' ook vermeld. Wij zijn daar geweest en ik kan je zeggen: dat was niet echt de moeite. Er waren amper 3 winkels die open waren. De rest was toe en het meeste deel bestond niet meer.

    Hoe dan ook, we hebben toch een leuke vakantie gehad. Egypte is een mooi land en zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 10Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 9Hygiëne

    Sunrise Diamond Resort Management, Hotel Manager, 22-08-2017

    Beste steffi,

    Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om even iets over SunConnect SUNRISE Diamond Resort te schrijven.

    Wij zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Al uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke afdelingen om verbeteringen door te voeren.

    Wij hopen u snel terug te verwelkomen bij ons in SunConnect SUNRISE Diamond Resort.

    Vriendelijke groeten, Hotel Management

    Gereisd met vrienden in augustus 2017

  • 3Jokenneth25-07-2017

    Mag het iets beter/meer zijn?!

    2 weekjes vakantie geboekt met het gezin, 5-sterren hotel, all-in, hoge cijfers op allerlei beoordelingssites, da kan niet mis gaan denk je dan... TOCH WEL!

    Het begon al de aankomstavond: Ze hadden speciaal voor ons nog wat 'eten' overgehouden: zwartgeblakerde kip, met kurkdroge rijst. De kamers hebben overduidelijk geleden onder de, voor 2015, massale aanwezigheid van Russen, maar de kamers waren niet de voornaamste reden van irritatie. Dat was toch wel het eten en de ronduit racistische autochtone Egyptische vakantiegangers.

    De afgelopen 2-3 jaar waren er bijna uitsluitend niet-Westerse reizigers langs geweest en ze hadden overduidelijk die standaard aangenomen. Het eten was echt bar- en barslecht. De kwaliteit, de temperatuur, gaartijden en variëteit waren beneden alle (westerse) standaarden. En alsof dit nog niet genoeg was, was er ook nog de mentaliteit van een deel van de bediening. Koude melk kreeg je pas als je dreigde met er een manager bij te halen, alles wat je vroeg werd eerst aan 4 anderen gevraagd alvorens er iemand achteraan ging. Het is zeer duidelijk dat er daar gewoon werk moet gecreëerd worden: hoofdgarçon, vraagt het aan garçon, vraagt het aan ondergarçon en die vraagt het aan de bodemgarçon alvorens er iemand achter boterkes ging.

    Nederlandstalige animatie? De jongedames en -heren (die weliswaar zeer vriendelijk waren) zijn met moeite de Engelse taal machtig, laat staan de Nederlandse. Bepaalde medewerkers van het hotel werden op de vingers getikt omdat ze 'te eerlijk' waren tegen de klanten. Ze moesten meer liegen en bedriegen om meer geld in het laatje te brengen.

    gelukkig enkele lichtpunten die de vakantie opvrolijkten: - de compagnie. Vlamingen klitten nu eenmaal samen als ze iets gemeenschappelijk hebben om op te kankeren; - Bepaalde hotelmedewerkers: Mohamedjen, van aan de familypool, heeft grotendeels de vakantie gered met zijn vriendelijkheid en proactief handelen. Ook de badmeester van dat zwembad verzorgde ons als volwaardige gasten. Mahmoud (Duitser) behandelde ons ook zoals het hoorde: vriendelijke babbel, faire prijzen, opgewekt, kortom wat je verwacht in een 5-sterren hotel.

    De laatste 2-3 dagen van ons verblijf ging het niveau aan eten ietwat omhoog na het oorverdovend geklaag. Hopelijk zijn de standaarden nu effectief verhoogd voor de komende vakantiegangers. Als dit het geval is: "Graag gedaan".

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 4Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 6Kamers
    • 4Kindvriendelijk
    • 4Zwembad
    • 3Hygiëne

    SunConnect SUNRISE Diamond Resort, Hotel Manager, 27-07-2017

    Dear Guests,

    We are very disappointed that your holiday was not what you thought it would be and we would have been more than happy to take notice of your comments during your stay in order to fix them on spot. Our management, reception and Guest Service Team is always at your service if you faced any issues.

    Your comments about the attitude of staff have been taken on board by our Management Team for the future satisfaction of our guests. About the rooms, we want to draw your attention to the fact that we have an on-going maintenance program over the next months in order to improve the quality of them. Anyway, if you were not satisfied with your room, our Front Office team would have been more than happy to assist in any room change.

    Regarding the food, we cater for several different nationalities so Chef works hard to create tasty and interesting dishes to please everyone. More probably, the dishes that were available may not have been to your taste, in which case you could have spoken to Chef about it and he would have prepared you something special.

    It is clear that you were not happy with your holiday and it is highly likely that we will not be seeing you again here, but we would like to apologize once more for those issues where we could have done better and we wish you well for your future holidays.

    Thank you for writing in with your feedback – we will be discussing it in more detail in our forthcoming meetings.

    Warm regards, SunConnect SUNRISE Diamond Resort

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

  • 1Rob22-07-2017

    Slechtste hotel ooit

    Niets klopt met brochure. Kamers zijn oud, eten trekt op niets en het hotel zit 80%vol met locals. Deze locals willen niet dat je in hetzelfde buffet restaurant eet dus ben je verplicht om in het andere restaurant te eten waar er minder keuze is. Het is een schande!!!

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 3Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 6Hygiëne

    SunConnect SUNRISE Diamond Resort, Hotel Manager, 23-07-2017

    Dear Guests! Warm greetings from SunConnect SUNRISE Diamond Resort! The main restaurant is open for all nationalities and offers mainly international dishes. Due to the high occupancy of Arab guests and in order to avoid any negative comments, from 19.07.17, we opened the Italian restaurant just for TCAG guests. To further satisfy the TCAG guests, the menu was updated and a special Belgium corner food was provided. Also, daily, is requesting to all our TC guest what they desire to eat, in order to provide more European dishes on the menu. Anyway all European guests are free to go to eat in both restaurants, as they desire, and they are more than welcome to enjoy their meals in the main one. Sincerely, Guest Service Center

    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017


  • Advertentie
  • 10Niels devlieger16-07-2017

    Perfecte vakantie

    Ik ben hier met mijn familie en het was super chill en het animatie team was perfect en ze doen alles het was echt wijs.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    SunConnect Sunrise Diamond Resort Management, Hotel Manager, 17-07-2017

    Dear Guest,

    Sunny greetings from all friends at Sunrise Select Diamond Beach Resort!

    Thank you for taking the time to share your holiday experience with others and for giving such positive feedback.

    We hope to stay in touch with you and look forward to once again welcoming you and your family back to our resort to make more unforgettable memories.

    Best Regards,

    Hotel Management

    Gereisd met vrienden in juni 2017

  • 9Jan D W24-10-2015

    Dubbel gevoel

    Veel Russen, het meest ordinaire volkje dat ik ooit ben tegengekomen hotel zit er vol van . Personeel heel vriendelijk en bieden een goede service. Kamers groot mooi proper, heel veel lawaai van de airco. ,bedoel ik heeeeel veel lawaai. Eten is in het hoofdrestaurant ondermaats ,Italiaans restaurant is ok. Toch een fantastische vakantie gehad...weet niet ofdat ik nog ooit terug ga naar dit hotel......

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 10Kamers
    • 9Zwembad

    Hotel Management, Hotel Manager, 26-10-2015

    Dear Guests, Greetings from SunConnect SUNRISE Diamond Resort– Sharm El Sheikh! We would like to thank you very much for having been our guest recently and for taking the time to share your valuable feedback about your vacation experience. Regarding the Russian guests, we are glad to accommodate guests from different countries and most of our guests are behaving well. However, the guests is not able to take any responsibility for any guests behavior, although we try to the best to monitor all guests behavior.

    It seems you had overall a fantastic stay.

    We are awaiting to host you soon once again at our hotel for another memorable holiday.

    Best regards,

    Hotel Management

    Gereisd met partner in oktober 2015

  • 9Fam. de Vries24-10-2015

    Fantastisch, wat een gastvrijheid. Super

    Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en behulpzaamheid van de mensen van dit hotel. Eten was elke keer een feestje met Mina, Navar, Ayman, Remon, en alle anderen !!!!!! (Top jongens, het is hard werken, lange dagen en ook voor jullie erg warm) "Ons" tafeltje stond altijd keurig voor ons klaar. Zo gezellig dat we het Italiaanse restaurant niet eens hebben geprobeerd.Ook was de keuze reuze. (Geweldige keuken brigade) De verouderde kamer werd prima schoongemaakt en versierd. Problemen met de airco, binnen 10 minuten opgelost.

    Een dagje duiken met Pyramids diving center naar Tiran Island( de duikschool bij het strand) is zeker aan te raden, veilig, vertrouwd en heerlijk eten aan boord. (Moses bedankt)

    Altijd een plekje aan het strand, of 1 van de 4 zwembaden, met iedere dag een schone handdoek, een geweldig uitzicht, wat wil je nog meer.

    Wij zijn in de watten gelegd en hebben genoten.
    Shukran.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad

    Hotel Management, Hotel Manager, 26-10-2015

    Dear Guests,

    Warm regards from SunConnect SUNRISE Diamond Resort – Sharm El Sheikh!

    We would like to thank you very much for having been our guests and for taking the time to share your valuable feedback about your vacation experience.

    Thank you very much for naming some of the staff members. We highly appreciate your comments.

    We are so delighted to see your overwhelming, positive comments and that you had again an enjoyable vacation at our resort.

    We are looking forward to welcoming you back for memorable vacation at SunConnect SUNRISE Diamond Resort.

    Best regards,

    Hotel Management

    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

  • 10Birger carette13-10-2015

    Super

    Alles naar wens voor jong en oud ! Animatie team is heel vriendelijk en ook alles dik in orde !

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 9Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad

    Hotel Management, Hotel Manager, 14-10-2015

    Dear guests,

    Thank you very much for sharing your feedback on Zoover. It was a pleasure for us to host you in our resort.

    Again a positive comment about Animation. They are a true gem for the hotel.

    We hope to welcome you back to our resort in near future.

    Best regards,

    Hotel Management

    Gereisd met partner in september 2015


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Hotel SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Diamond Beach Resort -Select- voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie