Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

641 reviews over Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

• 9Niek24-02-2014

Uitstekend hotel voor een prima prijs

Na vier jaar Hurghada (Sunrise Crystal Bay) was dit de eerste keer in Sharm el Sheikh en dit is uitermate goed bevallen. Wij (twee volwassenen en drie kinderen, 14, 10 en 6) zijn zondag teruggekeerd en het is een heerlijke vakantie geweest. Vooraf wel wat bang dat het erg rustig zou zijn, maar gelukkig was het gezellig druk (ook veel Nederlanders). Het hotel is prachtig qua opzet. Mooie entrée, ruime kamers, heerlijke zwembaden, mooie tuinen en strand (de zee was ideaal om te snorkelen). Ook de ligging is tov vliegveld is prima (10 minuten van het vliegveld). Het eten was in het begin wat minder, maar werd gedurende de week beter. Ook het visrestaurant is een aanrader (hier moet overigens wel voor betaald worden, maar de kosten vallen mee). Enig minpuntje was de bediening die af en toe wat moeite hadden met de drukte, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen. De kans is groot dat we volgend jaar teruggaan.

su, Resident Manager, 02-11-2015

Beste waardevolle gast,

Arabische strand Team

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10Trenoye-Syroit22-02-2014

Super vakantie!!!

Net terug van een weekje vakantie in Sunrise Grand Select Arabian Beach resort en wij zijn super tevreden !! Een van de betere hotels die wij al bezocht hebben. Prachtige grote kamer voorzien van grote inloopdouche, flatscreen, minibar, airco, badjassen,... Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Eten is zeer lekker en grote keuze, verschillende restaurants in all in inbegrepen: Thais, Italiaans,Indiaans, Frans Hotel beschikt over meerdere zwembaden en een mooi privestrand Koraalrif voor het hotel is zeker de moeite waard Minpuntjes: wifi niet altijd beschikbaar en door de verschillende niveaus van het hotel = veel trappen !! Er is wel een shuttledienst met golfkarretjes die uitstekend werkt Zeker een aanrader!!!!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 02-11-2015

Beste waardevolle gast, Dank u voor het vergen van de tijd om uw ervaring te delen. Het was mij een groot genoegen dat wij uw vriendelijke opmerkingen ontvangen. We zullen zeker worden ze te delen met ons team!

We zijn verheugd om te leren dat we konden een positieve indruk achter te laten. Onze waardevolle gasten te voorzien van memorabele ervaringen, zijn een paramount van belang voor ons allemaal. Ik wil ook hartelijk dank aan te vullen onze teamleden personeel. Zij zullen zeker blij om te weten dat zij een grote indruk op u liet. Ze zullen erg blij om te horen dat hun inspanningen worden gewaardeerd. Gelieve er nota, dat we hebben de snelheid van de wifi verhogen en ook het aantal golfvelden gestegen. We alle kijken uit naar een andere mogelijkheid om u te verwelkomen in de nabije toekomst hebben. Arabische strand Team

Gereisd met partner in februari 2014

• 9ryckaert marie-claire04-02-2014

Super hotel, !! alles erop en eraan

Het hotel Sunrise Grand selection Arabian Beach Resort is een zeer mooi nieuw hotel met een uitstekende service, zeer mooie kamers en badkamers met alle comfort, moderne restaurants en een goede keuken, vriendelijk personeel, alles zeer netjes, goede wellness,... mooie zwembaden op verschillende niveau's (dus veel trappen om naar de zee te gaan maar ze brengen u ook met een golfkarretje als je dat verkiest....) maar het is tevens ook telkens opnieuw een mooie wandeling doorheen de verschillende complexen en verzorgde tuinen... Wij hebben er echt van genoten , het is een aanrader !!!

zeker een aanrader om je vakantie door te brengen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Eva21-10-2013

Superhotel!

Wij waren in het hotel op het moment dat er vanuit België een negatief reisadvies was. We hebben het risico genomen. En wat hebben wij ervan genoten! Er waren slechts een 100-tal gasten in het hotel, terwijl er plaats is voor 700. Toch hebben hier op vlak van service niets van gemerkt. Ongewoon voor Egypte, maar eten was top! Je kan bijna iedere avond een andere à la carte-resto doen, dat je snel kan boeken aan receptie, of online (na inloggen op de wifi). Ook buffet is prima! Het personeel is vriendelijk en attent. Er is ook constant kwaliteitscontrole, er lopen altijd mensen van guestservice rond om te vragen wat onze vakantie nog zou kunnen verbeteren. Een kleine opmerking: dit hotel is echt niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn (lees: je moet toch een minimum conditie hebben). Er zou een busje rijden, maar dat heb ik niet gezien. De afstand van strand naar receptie is vrij ver. Duikcentrum is top! Snorkelen voor het hotel is ook best ok. Gratis Wifi overal!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 28-10-2015

Beste Waardevolle gast,

Dank u voor uw kostbare tijd en het delen van uw ervaring.

Dergelijke beoordelingen zijn een beloning voor ons team voor alle inspanningen gedaan om uw verblijf bij ons zo goed mogelijk te doen verlopen.

Wij beloven u dat wij altijd zullen blijven innoveren om in de toekomst aan al uw verwachtingen te voldoen.

Hopend u terug te zien , SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

Gereisd met partner in september 2013

• 10Francinette28-07-2013

GEWELDIG METEEN BOEKEN

Super de luxe nieuw hotel. Alles is super. Zwembaden, de kamers, huisrif, het eten maar ook vooral de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en komen vaak informeren of alles naar wens is. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Royale kamers. Eten en drinken is geweldig. Ik heb nog nooit zo lekker in een hotel gegeten. Ook het drinken is goed. Flesjes water en echte dranken dus geen aangelengde cola. Overweeg je hierheen te gaan gewoon boeken want je krijgt dan een fantastische vakantie.

su, Resident Manager, 02-11-2015

Gereisd in juli 2013

• 10Birgit11-07-2013

Geweldige vakantie in een mooi en nieuw resort!

Nieuw zeer luxe resort waar de service op een hoog niveau staat! Tijdens ons verblijf ontbrak het ons aan niets! Schone, ruime (voordeel)kamer van alle gemakken voorzien. Sfeervol balkon! Geweldig uitzicht! Lekker eten. 6 á la carte restaurants: Italiaans, Thais, Mongools, Indisch, Frans en Visrestaurant. Het laatste restaurant tegen betaling. Het uitzicht bij het visrestaurant maakte de avond vooral heel bijzonder. Volwaardige restaurants; allemaal even sfeervol ingericht. Ruime zwembaden, mooie ligbedden, handdoekenservice en een geweldig strand. Een mooie huisrif waar we de mooiste vissen hebben gezien. Extra complimenten voor het personeel! Allemaal even gemotiveerd en gemeend vriendelijk! Tijdens ons verblijf genoten van 3 massages in het Wellness Centre. Ook daar heel vriendelijk en goed opgeleid personeel. Tijdens ons verblijf is ons meerdere malen gevraagd of we ons vermaakten en/of we verbeterpunten hadden. Hier werd direct op in gespeeld! Wij gaan zeker nog een keer terug!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 02-11-2015

We zijn verheugd om te leren dat we konden een positieve indruk achter te laten. Onze waardevolle gasten te voorzien van memorabele ervaringen, zijn een paramount van belang voor ons allemaal. Ik wil ook hartelijk dank aan te vullen onze teamleden personeel. Zij zullen zeker blij om te weten dat zij een grote indruk op u liet. Ze zullen erg blij om te horen dat hun inspanningen worden gewaardeerd. We alle kijken uit naar een andere mogelijkheid om u te verwelkomen in de nabije toekomst hebben. Arabische strand Team

• 8jeanne06-07-2013

5 sterren resort over een paar maande

nieuw resort aankomst 23 juni voor 7 nachten,prachtige lobby , otvangst goed met koud doekje en coctail.we werden 2 maal naar een verkeerde kamer gebracht,maar werd snel geregeld, prachtige swim-up suite. resort prachtig, verschillende zwembaden,mooi strand met ligbedden ,kristal helder water prachtg om te snorkelen.service op het strand uitmuntend.veel trappen op het resort maar eenvoudig te regelen door een golfcar te bellen via lobby. ontbijt zeer goed,verse vruchtesapjes veel vers fruit ,erg uitgebreid. de lunch kan veel beter,iedere dag bijna het zelfde gestoofde vleesgerechten, weinig gegrilde gerechten. het dinner vonden wij niet goed veel het zelfde als de lunch, bv geen barque savonds of verse pizzas.de a la carte rest waren wel erg goed. Indiaas rest was zeer goed prachtig rest met veel keus.Italiaans rest ook zeer goed gelegen aan het strand.Frans rest het minst van alle 4. het Thai rest was vol geboekt. Vist rest aanrader niet allinclusive. SGSAB is een aanrader

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 02-11-2015

We zijn verheugd om te leren dat we konden een positieve indruk achter te laten. Onze waardevolle gasten te voorzien van memorabele ervaringen, zijn een paramount van belang voor ons allemaal. Ik wil ook hartelijk dank aan te vullen onze teamleden personeel. Zij zullen zeker blij om te weten dat zij een grote indruk op u liet. Ze zullen erg blij om te horen dat hun inspanningen worden gewaardeerd. U er rekening mee, dat wij zijn toegenomen het aantal club auto's, zal u zien de verschillen in uw volgende bezoek. We alle kijken uit naar een andere mogelijkheid om u te verwelkomen in de nabije toekomst hebben. Arabische strand Team

• 3keesvanspaandonk24-06-2013

Hotelzwembad is zeker niet nieuw.

Hotelpersoneel is super vriendelijk. Zwembad wordt niet of nauwelijks gereinigd omdat de installatie kapot is en niet wordt gerepareerd. Elke morgen al om 0730 uur wakker door diverse werkzaamheden. Vrijwel geen gasten en veel vervelende Russen aanwezig. Eten is eentonig na 2 weken. De apotheker op het park probeert zijn klanten zoveel mogelijk geld uit de zakken te kloppen. Animatie komt niet van de grond en de shows zijn niet om aan te zien.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 02-11-2015

We zijn verheugd om te leren dat we konden een positieve indruk achter te laten. Onze waardevolle gasten te voorzien van memorabele ervaringen, zijn een paramount van belang voor ons allemaal. Ik wil ook hartelijk dank aan te vullen onze teamleden personeel. Zij zullen zeker blij om te weten dat zij een grote indruk op u liet. Ze zullen erg blij om te horen dat hun inspanningen worden gewaardeerd. Gelieve er nota, dat we het voedsel hebben verbeterd en hebben uiteenlopende de menu's, zal u zien de verschillen in uw volgende bezoek.

• 9henk en anke17-06-2013

mooi hotel en goede service

zeer mooi gebouwde hotel en personeel maakt je vakantie helemaal goed. Vooral Ehad en A.Ghany achter de poolbar zijn echte schaten en komieken. A.Ghany door ons genoemd Hans. Manager van restaurants en bars Mister Ohrad ook een schat komt altijd vragen en praten of alles na wens is. Bassem en mohamed van terras bar ook een leuk stel. Wij komen al voor 10 jaar naar Egypte en dit personeel breekt alle rekorden. Tweede week veel Egyptenaren waarna het eten in mainrestaurant was aangepast, maar dan ga je toch naar de restaurants, die zijn echt lekker. Ook een groot voordeel geen verkooppratjes aan strand en pool, niemand valt je lastig. Aanrader maak een trip met sailing boat naar Tiran Island, luxe boot mat goede gids. Onze gids die was echt tof. Een minpunt is dat de main pool een te zwake pomp heeft en daarom niet erg schoon is, maar het is wel te doen, poolboys doen alles om het schoon te houden. Wij komen in Oktober terug.

• 10christophe vanhoucke11-06-2013

super

heel mooi hotel, eten zeer goed, een egyptische vijf sterren waard. heel vriendelijk personeel. Aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2013

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- info