Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

641 reviews over Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

• 9Riet23-02-2015

De 2de maal en erg tevreden!

Wij zijn al de 2 de maal naar dit hotel geweest en het blijft een ongelooflijke ervaring! Vriendelijk, goede service, prachtige ligging, goede themarestaurants, .... Zéér zeker alles naar wens! Ook even de vergeten groep aanhalen. De housekeeping (Karem) was ongelooflijk goed! Altijd alles netjes en zeer behulpzaam! Wij zijn niet de mensen die makkelijk terugkeren naar hetzelfde hotel maar hier gaan we sowieso nog eens terug naartoe. Dus voor iedereen die wat twijfels heeft, ga het zelf eens bewonderen! En ik wens jullie dan een aangename vakantie!

Geachte Mevrouw Riet,

We zijn zo blij om te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons hebt doorgebracht en dat u genoten heeft van alle aspecten van met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zien u graag terug in de nabije toekomst.

Warme groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 10bulteel christian06-02-2015

fantastisch

juist terug van 14 dagen sunrise ,geen woorden voor alles was uitstekend huwelijksverjaardag gevierd met alles wat je maar kon wensen wij gaan zeker terug, zeker de restaurantjes doen wij hebben het vis restaurant gedaan was zijn prijs meer als waard ,nochtans zijn we met een bang hart vertrokken begrijp sommige mensen niet met hun score wat zijn die thuis gewoon ,wil hierbij iedereen bedanken van de sunrise voor deze heerlijke vakantie tot binnenkort

Dear Mrs Bulteel,

Het was een genoegen om u te mogen verwelkomen en we horen graag dat u een fantastische vakantie heeft gehad. Het personeel is er om te zorgen dat u zich comfortabel en 'thuis' voelt en we zijn zo blij te merken dat u hun inspanningen op prijs hebt gesteld.

Dank u voor de tijd te nemen on deze recensie te schrijven en we kijken ernaar uit u weer terug te mogen verwelkomen in de nabije toekomst .

Warme groeten, SUNRISE Grote Select Arabian Beach Resort Team

• 9Grati-Hosselaer30-01-2015

een " absolute" aanrader!

Net terug van een weekje volop genieten van het Sunrise Arabian Beach. dat de all-inclusief formule hoog in het vaandel draagt. Het personeel , ook de directie , is zeer vriendelijk , legt je de ganse tijd in de watten; is voortdurend waakzaam , De ligging is perfect; de verschillende niveau's dragen bij tot de rust van het hotel; men wordt persoonlijk aangesproken.De tuinen zijn netjes verzorgd; het hotel heeft inderdaad vele trappen, maar een elektrisch golfkarretje rijdt voortdurend af en aan. De muziek aan het zwembad is zalig en rustgevend. Het eten is kwalitatief een succes; er wordt rekening gehouden met "mens en gezondheid" In 3 buitenlandse restaurants , kan je gratis eten . Probeer Thai en je avond kan niet meer stuk. Regelmatig, wordt er van de PR afdeling feed-back gevraagd aan de klanten. De kamers zijn net, ruim en hebben terras of balkon Kortom, voor ons beidjes was het top en wij hebben genoten van een "oh zo nodige rust!"en heerlijke zon.

Geachte Waardevolle Gast,

Het was een genoegen u hier bij ons te mogen verwelkomen tijdens deze periode en het is fantastisch om te horen dat u een geweldige vakantie hebt gehad. Het personeel is er om te zorgen dat u zich 'thuis' voelt en we zijn zo blij te merken dat u hun inspanningen op prijs steld.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons resort.

Warme groeten, SUNRISE Grote Select Arabian Beach Resort Team

• 9koppel26-01-2015

prachtig en zeer goed onderhoud domein

zijn voor de 4e keer in Sharm el Sheikh op hotel geweest. Dit hotel is zeker bij de beste. Grote gezellige kamer, iedere dag gekuist. 2 verwarmde zwembaden, 1 met animatie en 1 rustig zwembad. Restaurant is o.k. Italiaan en Indisch restaurant zeer lekker. Zeer vriendelijk personeel en goede ontvangst. Snackbar met zicht op zee is ook een pluspunt om 's middag een snack te gebruiken of iets te drinken. Iedere dag bij het ontwaken het zonnetje en daarna buiten ontbijten. De Max

Geachte Waardevolle Gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

Uw mening is van zeer belang voor ons. Dergelijke beoordelingen zijn een grote beloning voor ons gehele team voor alle inspanningen geleverd om uw verblijf bij ons zo speciaal mogelijk te maken.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons resort.

Warme Groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

• 9Walter Van Houdt25-01-2015

Zeer goed hotel

Zeer verzorgd hotel,en het personeel is zeer vriendelijk behulpzaam . we gaan zeker nog eens terug .Wie houd een weekje rust ,zee en zon is daar zeker aan het juiste adres.

Geachte Mr Van Houdt,

We danken u ten zeerste voor het schrijven van deze geweldige beoordeling. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en elke opmerking wordt door ons management meegenomen om de dienstverlening alsmaar te verbeteren.

We hopen u dan ook in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen en u opnieuw te mogen imponeren met ons geweldig team van medewerkers.

Warme Groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

• 8Astrid Aalbers06-01-2015

Fantastische vakantie gehad!

Heel mooi en goed hotel..! We werden onthaald met een welkomsdrankje en een heerlijk verfrissend doekje om je lekker even op te frissen! Het personeel is mega vriendelijk en behulpzaam, dit maakt je vakantie echt helemaal compleet..! De kleine restautantjes zijn ook echt een aanrader.. Het enigste minpunt is dat we nergens konden lezen dat er veel trappen waren, mijn vriendin is niet helemaal goed ter been en we moesten vanaf ons appartement naar het ontbijt totaal 72 treden lopen dus je bedacht je wel een keer als je wat 'vergat' op je kamer om "even" terug te lopen..maar na 4 dagen was de spierpijn in de kuiten over:-) Verder echt top en we komen zeker terug..!!

Had het gevoel als of ik een prinses was.. zo keurig en gastvrij werden we behandeld..!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 02-11-2015

Beste waardevolle gast, Dank u voor het vergen van de tijd om uw ervaring te delen. Het was mij een groot genoegen dat wij uw vriendelijke opmerkingen ontvangen. We zullen zeker worden ze te delen met ons team!

We zijn verheugd om te leren dat we konden een positieve indruk achter te laten. Onze waardevolle gasten te voorzien van memorabele ervaringen, zijn een paramount van belang voor ons allemaal. Ik wil ook hartelijk dank aan te vullen onze teamleden personeel. Zij zullen zeker blij om te weten dat zij een grote indruk op u liet. Ze zullen erg blij om te horen dat hun inspanningen worden gewaardeerd. We alle kijken uit naar een andere mogelijkheid om u te verwelkomen in de nabije toekomst hebben. Arabische strand Team

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9Monique Elmas17-12-2014

Gewelige vakantie gehad!

Voor de 2e keer hier geweest en het is ons weer supergoed bevallen. Personeel,dat erg attent is, mooie en vooral ook schone kamers. Heerlijk gegeten in het buffetrestaurant en meer dan voortreffelijk in de a la carte restaurants. Het is er goed vertoeven in zowel het hotel als in de mooi aangelegde tuin en ook op het strand. Komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in december 2014

• 9Annemie05-12-2014

fantiastische plek

zalige vakantie gehad : prachtige kamers, uitzonderlijk vriendelijk personeel. Je wordt echt in de watten gelegd en niks is te veel. Hygiëne is zeer goed en de kamers worden 2x per dag proper gemaakt. Aan de toiletten staat altijd iemand om ze in orde te houden. De tuin, de paden, de gangen, alles ligt er pico bello bij. Alle dagen was er wel een verassing op onze kamer. 1 minpuntje de wifi, die is echt niet meer van deze tijd. Op onze vraag kwam er direct iemand het in orde brengen maar 2 uur later was het weer mis. Het eten is gevarieerd en er zijn genoeg alternatieven all-in, het Frans (wat echt in orde was en superromantisch) en het visrestaurant zijn echter te betalen. Indien men dit echter niet wil heeft men echter nog keuze genoeg.

Gereisd met partner in november 2014

• 10met partner29-09-2014

alweer een fijnne vakantie gehad

wij zijn nu voor de tweede keer hier geweest en het was weer helemaal prima. Het eten is zeer goed zowel in de restaurants dan ook in main restaurant. De service is overall uitstekend. Iedereen probeert je wensen te vervullen. Moustafa onze kamerboy zorgde ervoor dat de kamer altijd schoon en proper was. Anna onze guest relation vrouw was ten alle tijden beschikbaar en regelde alles goed voor ons. De cabana voor een dag huren is ook een echt belevenis. Ehab aan de relax pool is de beste en heeft ervoor een onderscheiding van de directeur gekregen. Ehab je verdient het. Achmed van Churchill bar is ook een goede bediening. Iedereen deed zijn best om ons in de watten te leggen. Helaas wisselde het barpersoneel te snel en dat was minder prettig. Het animatieteam deed ook hun best, onze groeten gaan naar Paola en Sadi. Wij komen zeker in Mei terug en verheugen ons nu al

Gereisd met partner in september 2014

• 10GuidoFemke07-03-2014

Gewoon erg goede All Inclusive

Net terug van een erg fijn weekje SES bij Arabian Beach. Een uitermate goed all inclusieve, heel erg schoon, goede afwisseling qua restaurantjes en een verschrikkelijk goede en behulpzame staff. Lekker a la carte lunchen aan het strand. Prima Thai en Frans restaurantje. Flesje Zuid Afrikaanse wijn voor maar 20 euro, maar de Egyptische wijn is ook niet heel slecht.

Gereisd met partner in februari 2014

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- info