Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

641 reviews over Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

• 10Fam. van de Ven08-02-2016

Geweldig hotel!

Enorm fijne week gehad in dit grote vijf sterren resort. Goeie service, schone kamer en omgeving, mooi groen verzorgd aangelegd, vriendelijk personeel, en ruime keuze uit uitstekende restaurants. Boulevard met winkeltjes aan de overkant van het hotel. We gaan zeker nog eens terug!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 10-02-2016

Geachte Waardevolle Gast,

We zijn zo blij om te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons hebt doorgebracht en dat u heeft genoten van alle aspecten van uw verblijf met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag weerzien voor een andere geweldige vakantie en dus horen we graag van u terug.

Warme groeten,

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Claudine piasecki11-09-2015

Amazing hotel

echt een top hotel,management is top,zeker vijf sterren waard

Geachte Mevrouw Piasecki,

Hartelijk dank voor deze geweldige recensie. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en we hopen dan ook u weer snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel in een niet zo verre toekomst.

Warme groeten

Gereisd met partner in september 2015

• 7Peter17-08-2015

Buffetrestaurants zeer slecht een 5* hotel.

Mooi hotelcomplex met een prachtig strand en huisrif, prima -schone- kamers en het meeste personeel doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken. Het ontbreekt echter aan expertise en leiding. Ik heb eerdere beoordelingen gelezen en op basis daarvan dit hotel geboekt, maar de beoordelingen kloppen niet met onze ervaring. Het was enorm druk en deze drukte kon het personeel absoluut niet verwerken. Prima gegeten aan het strand en in de a la carte restaurants, echter in de buffetrestaurants die open waren voor ontbijt en diner was het een grote puinhoop. Vieze tafels, stoelen en altijd tekort aan glazen, kopjes, koffie etc. en geen internationale standaard qua eten. Er waren voornamelijk Arabieren als gast, en verder Britten en een enkele Nederlander. Het slot van onze hotelkamer en het kluisje was defect bij aankomst. Herstel duurde 2 dagen, dus veel heen en weer geloop met kostbare spullen en op zoek naar iemand die de deur kon openen.

Geachte Waardevolle Gast,

Uw aanbeveling is van harte welkom en hartelijk dank voor uw zeer ondersteunende beoordeling. We werken hard om ervoor te zorgen dat onze gewaardeerde gasten de vakantie van hun leven hebben in ons Resort en we zijn verheugd om te zien dat we in staat waren om dit voor u mogelijk te maken. We verontschuldigen ons echter voor het niet voldoen aan al uw verwachtingen en we zijn ook een intensieve opleiding van het personeel opleiding begonnen in alle afdelingen van het hotel.

We hopen u snel terug te zien zodat we u onze verbeteringen kunnen tonen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Wendy06-08-2015

Geweldig resort

Geweldig mooi resort. alles tip top in orde. Zeer vriendelijk personeel.Mooie kamers.Het animatie team is zeer actief,vriendelijk en grappig.Zowel in de ochtend als in de avond hoef je je niet te vervelen.Iedere avond is er een lopend buffet, maar je kunt ook kiezen voor 1 van de 6 a la cart restaurants. Ben je minder goed te been?Geen probleem, er rijden golfkarretjes tussen het hoofdgebouw en het strand. Het resort heeft een eigen rif waar je de meest prachtige vissen kunt zien.

Beste Wendy,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om deze beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons heeft gehad en dat u genoten heeft van alle aspecten met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag weerzien voor een andere super vakantie in de nabije toekomst.

Warme groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach resort

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10verona24-07-2015

fantastisch hotel

de kwaliteit prijs verhouding is super, de kamers zijn heel groot badkamer is super, Het restaurant is gevarieerd en super lekker iedereen is er heel vriendelijk en we werden er op onze wenken bediend. Met Sarah, Memo, Zee en Vito van het animatieteam hebben we een geweldige tijd beleefd ze nemen je mee naar de speciaalste plaatsen en hebt er de tijd van je leven je verveelt je er nooit

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Denayer Yves30-05-2015

voor de derde maal , super goed

zeer verzorgd hotel , mooie en nette kamers , prachtige tuin en zwembaden .Zeer vriendelijk personeel , lekker eten , zeer lekkere gratis thema restaurants ( Indisch, Thais , Mongoolse grill en Italiaans ) , Vis en Franse resto zijn betalend . Buiten seizoen een echte aanrader, aan het adult only zwembad is het heel rustgevend en stil met een heel goede handdoeken service en drank bediening ( all in ). Nadeel in een swing up kamers is er bijna geen zon op het privé terras . Elk jaar beter en beter , elke dag komen er mensen van het management vragen of alle OK is en noteren je opmerkingen , dit is mij vooral opgevallen , vroeger was dit niet het geval. soms kleine onvolmaaktheden bij bedieningspersoneel in het hoofdrestaurant .( soms ontbreekt er eens dit of dat aan tafel of moet je iets 2 maal vragen ) maar dit is de Egyptische mentaliteit denk ik . voor de rest Prima

Geachte Dhr Denayer,

Dank u voor uw kostbare tijd voor het schrijven van uw ervaring in ons hotel.

Dergelijke beoordelingen zijn een beloning voor het team voor alle inspanningen die zij leveren om uw verblijf bij ons zo schitterend mogelijk te maken.

Wij beloven u dat wij onszelf altijd zullen verbeteren om een nog beter niveau van dienstverlening te kunnen aanbieden tijdens uw volgende verblijf in ons resort.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10met partner23-05-2015

deerde keer terug en weer geweldig

Wij waren in de vakantie 15 jaar getrouwd en men heeft geregeld dat wij ontbijt op de kamer krijgen en avonds een romantisch diner met muziek aan swimming pool. Dank je wel voor dit te organiseren Paola en Mizo. Onze dank aan Mikaa, Jennifer en alle anderen van dit super team. Iedereen avond een drankje in de Churchill bar. Nabil, Mida, Ahmed en Ibrahim verwenden ons hier, dank aan jullie. Pool bar onze dank aan de twee Mohameds, Salah en Mimo en de rest van het team. Aan relaxpool is barman Ehab niets teveel om het je naar de zin te maken dank je superman!!!! Alle restaurants zijn super lekker, wij persoonlijk vonden het Waterfall restaurant erg lekker, maar ook de anderen zijn van super qualiteit. Speciaal dank ook aan Mr. Ayman (restaurant manager) die ons iedereen vroeg of alles naar wens was.

Alles in allen goede service overall, schone en grote kamers en wij zien jullie allen terug op 18-09-2015. Wij verheugen ons nu al en hopen iedereen terug te zien. Henk en Anke Oomes

Geachte Waardevolle Gast,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Ze zeggen dat het bewijs van een goede vakantie is of u al dan niet zou terugkeren. We zijn zeer blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons . Van het eten tot de service , van de animatie tot het koraalrif. Het is een groot genoegen dat uw vakantie zo geslaagd was.

We kijken ernaar uit u snel weer terug te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Rina Thys20-04-2015

Tweede bezoek, voelt aan als thuiskomen!

Onthaal was schitterend na ons tweede bezoek! Alles nog steeds netjes en hygiënisch. Werkpunten: bij volle bezetting hotel kan het personeel moeilijk volgen met afruimen en terug indekken. Buffet eentonig als je een week ervan moet eten, maar alternatief zijn de schitterende à la carte rest. Vis en Frans apart bij te betalen. Veel arabische mensen met kledij in het zwembad vonden we niet leuk, was ook lawaaierig.Animatie team is top! Chaimaa, Paola, Jennifer, Ben, Boedhaa, Mizo, jullie zijn schitterend! Bedankt voor de leuke vakantie ook aan Nastia en Mr Hany, we missen jullie allemaal. We komen zeker terug maar hopen wel dat er gewerkt is aan de werkpunten!

Geachte Mevrouw Thys,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. Ze zeggen dat het bewijs van een goede vakantie is of je al dan niet zou terugkeren of en het lijkt alsof we hierin geslaagd zijn. We zijn erg blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons . Vanaf het eten tot de service , van de animatie tot het koraal.

We zullen uw vriendelijke woorden aan het personeel doorgeven die u vermelde in uw beoordeling en zij zullen ook uitkijken om u snel weer terug te mogen verwelkomen in ons resort.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 8Lips Herman18-04-2015

Goed te doen

Vriendelijke bediening, personeel is aangenaam. Hoofdrestaurant, binnen, veel te klein om aanwezigen te plaatsen bij koudere en winderige dagen. Zelfs bij hotelbezetting van 65%. Eten is lekker, doch naar ons normen iets te lauw. Zorg zelf voor afwisseling op je bord. Zwembaden en tuin prachtig aangelegd en onderhouden. Weinig toiletten rond zwembad en mochten bij momenten iets beter onderhouden. Bij besproeien van grasperken is stank van het water vervelend. Geurhinder nadien direkt verdwenen. Het animatieteam, energiek en ondernemend. Personen voor Bar en handdoeken zijn vriendelijk en goedlachs. Ligt aan de manier waarop je het personeel aanspreekt. Sommigen behandelen het personeel als onderdanig. Vriendelijkheid en "dank U wel" worden geapprecieerd. Niet aan te raden voor ouderen, 140 treden tot het strand. Het duikcentrum, niet aan te raden, verouderd materiaal, niet in goede staat. Lekkende flessen(kraan), lekkende manometers(moeilijk afleesbaar), niet werkende dieptemeters.

Geachte Heer Lips,

Dank u voor uw kostbare tijd bij het schrijven van uw ervaring

Dergelijke beoordelingen zijn een grote beloning voor ons gehele team voor geleverde inspanningen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij beloven u dat wij altijd zullen blijven verbeteren om aan uw verwachtingen te voldoen tijdens uw volgende verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Vakantiegangers27-02-2015

In een woord geweldig!

Wij zijn net terug van een week Sunrise Arabian Beach Resort en het was super! Mooie kamers, lekker eten in de verschillende restaurants, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en mooie zwembaden. Heel schoon en goede hygiene. Veel lof over het personeel. Je hebt uitzicht op zee en de mooie tuin met zwembaden. Aan het mooie privéstrand kun je lekker liggen en er is een prachtig rif om te snorkelen of te duiken, je zwemt er tussen de meest prachtige vissen.

Geachte Mevrouw Bastiaens,

Dank u voor het schrijven van deze beoordeling.

Dergelijke beoordelingen zijn een beloning voor ons gehele team voor alle geleverde inspanningen iom uw verblijf zo perfect mogelijk te maken.

Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen.

Warme Groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach resort

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015